Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 7 febreru de 2008

J.M.V., de 32 años y vecín de Trelles (Cuaña) morrió calcináu na caldera de biomasa de la planta de celulosa de Ente en Navia al cayer nella de forma accidental a les 8.00 hores de güei.

Baráxase como causa l'accidente el que fuera tragáu pola cinta tresportadora.

Más información en LNE y Europa Press

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 5 febreru de 2008

Lleemos en El Comercio
La Corriente Sindical de Izquierda (CSI) y los trabajadores independientes de la Lista de Candidatura Alternativa presentaron ayer la primera de las tres demandas anunciadas por los sindicatos para parar y anular la oferta pública de empleo efectuada por la Autoridad Portuaria de Gijón sin consensuar las condiciones con el Comité de Empresa.

El Tribunal Contencioso Administrativo tendrá que dirimir si la selección de personal que está realizando la empresa en solitario es legal o no.

Los recursos administrativos interpuestos en su día por distintos sindicatos y órganos de representación laboral fueron contestados negativamente por los responsables de la Autoridad Portuaria, pero no en la misma fecha, circunstancia que propicia que la CSI y los independientes hayan sido los primeros en llevar el asunto ante la justicia. La razón es que el plazo para apelar a los tribunales tras agotarse el procedimiento administrativo es de dos meses. En el caso de la CSI y los trabajadores independientes, finalizaba hoy; en el de CC OO y el Comité de Empresa como tal, el próximo día 16.
Ver Comentarios (27) Temes relacionaos: Desmantelamientu 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 4 febreru de 2008

Anque se prometíen bien felices los que-yos presta el xuegu de cifres positives a finales del añu pasáu anunciando al altu la lleva que el paru baxó en 4000 persones en 2007, la realidá da-y otra vuelta más de tuerca al asuntu coles cifres d'ocupación del primer més del 2008:
El númberu de paraos subió en xineru n'Asturies un 6,63%, hasta algamar los 54.623 desemplegaos [Europa Press]

El númberu de paraos rexistraos nes oficines del Institutu Nacional d'Emplegu (Inem) nel Principáu d'Asturies subió en 3.394 persones en xineru, un 6,63 por cientu con respecto a avientu, colo que la cifra total de desemplegaos asitióse en 54.623 persones, informó güei'l Ministeriu de Trabayu y Asuntos Sociales.

A nivel estatal el númberu de paraos creció en 132.378 persones en xineru, un 6,2 por cinetu más que n'avientu, colo que la cifra total de desemplegaos asitióse en 2.261.925 persones. Esta subida ye superiot a la rexistrada nel mes de xineru del 2007, cuando'l paru s'incrementó en 50.635 desemplegaos.

En cuantes a la interañal, hai 2.021 desemplegaos menos inscritos nel INEM qu'en xineru del añu pasáu; lo que supón un descensu del 3,57 por cientu.

Por sectores, el sector que mayor númberu de desemplegaos tien ye, con diferencia, Servicios con 37.272 paraos. Síguenlu la Industria, con 6.037 persones; Construcción, con 5.393; sin Emplegu anterior, con 5.238 persones y Agricultura con 683 paraos.

En cuantes a la variación del últimu mes, ye, tamién, Servicios el sector que mayor númberu de paraos nuevos se lleven.-

Por sexos, de los 54.623 desemplegaos qu'hai nel Principáu d'Asturies, más de la metá, 33.430, son muyeres.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 3 febreru de 2008


2007


        
  • Los trabajadores de La Camocha mantendrán las categorías


  •     
  • Hunosa iniciará en noviembre la recolocación de excedentes de La Camocha


  • CCOO achaca el encierro en la Camocha a la actitud de "gángster" del presidente de Carbunión

  • El secretario general de CCOO de Asturias, Antonio Pino, ha dicho hoy que la actual situación de Mina La Camocha (Gijón), donde sus trabajadores protagonizan un encierro en señal de protesta ante la falta de salarios, se debe a la actitud del presidente de Carbunión, Victorino Alonso, a quien calificó de "gangster".
    Ante la protesta de los trabajadores de La Camocha, la propia empresa reconoció que la situación se debía al bloqueo de las ayudas a las empresas. La situación ha llevado incluso a la alcaldesa de Gijón, Paz Fernández Felgueroso, a dirigirse al ministro de Industria, Joan Clos, quien se comprometió a buscar una solución satisfactoria.


        
  • Torre afirma que el Principado ya ha entregado 3,3 millones de euros para la Camocha

  • El consejero de Industria y Empleo, Graciano Torre, destacó hoy la voluntad del Principado para que se solucione la situación de los trabajadores de Mina La Camocha, empresa a la que ha entregado ya este año 3,3 millones de euros para el pago de los salarios. En este sentido, señaló que el Gobierno regional viene prestando avales a la explotación minera para que puedan adelantar el dinero que reciben de las ayudas del Estado. En concreto, en abril se les entregó un aval de 2,2 millones de euros y en agosto se aprobó otro de 1,1 millones.





Ver Comentarios (38) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 3 febreru de 2008

Sigún lleemos en La Voz de Asturias, tornao:
Nun hai alcuerdu sobre los servicios mínimos pa la fuelga indefinía convocada nel sector de llimpieza hospitalaria magar del prósimu miércoles, 6 de febreru. Los sindicatos (CCOO, UGT, USO y CSI) acusen a la alministración d'esigir que se fagan el 100% de los trabayos, incluso, señalen qu'en casos concretos quieren ampliar la plantiella, una aspiración de los trabayadores "pa amenorgar la carga trabayu" que nunca llograren pola vía la negociación. Les organizaciones acusen al serviciu de salú de "irresponsabilidá" yá que nun ta tomando nenguna midía pa evitar la protesta. Recuerden que namás tan pidiendo l'equiparación salarial apautada fai yá 31 años y que s'introduxo nel conveniu coleutivu en 1984.

Los sindicatos despliquen que lleven más d'ún añu negociando ensin nengún ésitu. Tamién afiten que n'otres comunidaes autónomes el conflictu iguose ensin llegar a la fuelga.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 3 febreru de 2008

Los trabayadores de la mina de La Camocha decidieron güei n'asamblea el refugar la propuesta del conseyeru d'industria Gracia Torre esixendo al empar el cumplientu del acuerdu firmáu en setiembre.
Ver Comentarios (21) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 3 febreru de 2008

En la mañana de hoy, se celebró el juicio contra Morala, al que la Policía acusaba de colocar una cadena en una de las puertas de la Oficina Principal de Cajastur en Oviedo, durante la primera de las jornada de huelga convocada por los sindicatos de la Caja con fecha 29/12/06.

La denuncia, presentada por el Jefe de los policías antidisturbios que vigilaban la concentración pacífica realizada por los trabajadores de Cajastur al mediodía de la fecha de autos (por utilizar la jerga policial), acusaba a Morala de impedir, mediante la colocación de una cadena en una de las puertas de la O.P. de Oviedo el acceso a los trabajadores que no secundaban la convocatoria de huelga. El mando policial denunciante, en curiosa y seguramente casual sintonía con los anónimos portavoces de la Dirección de Cajastur acusaba a Morala, del que “creía que estaba afiliado a la CSI, ya que habitualmente se persona en los lugares donde hay conflictos laborales(sic)”, de un delito contra el derecho de los trabajadores, por impedir, supuestamente, el derecho al trabajo de quienes no secundaban la convocatoria de huelga.

Más información en Otra Caja ye posible

Ir a página 1 2 3 4 5