Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 28 mayu de 2008

Según informa Europa Press:
La flota de baxura d'Asturies descarta'l paru que foi convocáu de magar el viernes 30, a nivel nacional, pa protestar pola escalada de los precios del gasoleu, según informó'l presidente de la Federación de Cofradíes d'Asturies, Dimas Garcia. El representantes de la flota asturiana insistió en que'l paru tien d'afeutar a la totalidá de les flotes y recordó que la de baxura ta nesti momentu nún de los momentos de mayor actividá.

García realizó estes manifestaciones tres aconceyase con representantes de les flotes del Cantábricu y del Noroeste en Xixón. Al conceyu fueron representanes de les cofradíes gallegues, cántabres y de Guipúzcoa y Vizcaya. Según Dimas García, nenguna de les flotes del cantábricu van secundar los paros.

Nel conceyu de güei s'abordó, amás, la posición de la flota española en rellación al posible llevantamientu de la veda del bocarte nel caladeru del Golfu de Vizcaya. Nesti sen, los pescadores del Noroeste y del Cantábricu acordaron reclamar unes contrapartíes a la flota francesa a cambiu d'incrementar les sos cuotes.

Nesti momentu, a la flota francesa correspuénde-y por llei una cuota del 10 por cientu. Les embarcaciones españoles diben tar dispuestes a incrementar esta cuota sobre un cinco por cientu a cambiu, d'ente otres coses, establecer turnos pa torgar que dambes coincidan trabayando nel caladeru. Dambes flotes van caltener un alcuentru a mediaos de xunu pa esponer les sos posiciones enantes del conceyu nel que van decidise'l llevantamientu o non de la veda.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 28 mayu de 2008

Según lleemos en Europa Press:
Un centenar de pescadores asturianos y gallegos han cortado el Puente de los Santos, que une el municipio asturiano de Castropol con el gallego de Ribadeo, en señal de protesta por el incremento del precio de los carburantes.

Según indicaron, los precios de origen son baratos, muy similares a hace 20 años, mientras que el gasóleo ha subido de las 24,63 pesetas (unos 14 céntimos de euro) a las 120 pesetas (0,72 euros).

Los pescadores paralizaron durante 15 minutos el tráfico en ambos sentidos a base de neumáticos y pitadas. Unos 15 armadores asturianos, de Luanco, Luarca, Avilés y Tapia, entre otros, participaron en la concentración. La Confederación Española de Pesca (Cepesca) mantiene convocada una manifestación de ámbito estatal para el viernes.

Además, el portavoz de la plataforma asturiana, Alfredo Gutiérrez, señaló en declaraciones a Europa Press, que a partir del 10 de junio se preparan "manifestaciones a lo grande" y se llevará a cabo el amarre total de la flota, que se iniciará el próximo día 2 de junio. Se dará así un margen de tiempo para que puedan regresar los barcos que se encuentran en aguas comunitarias. Con estas actuaciones los pescadores pretenden frenar la venta de pescado de ningún tipo para el total desabastecimiento de España.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 23 mayu de 2008

Según informa Infoasturies:
Los trabayadores de Naval Xixón cortaron güei otra vuelta'l tráficu con una barricada en Cuatro Caminos pa reclamar carga de trabayo y frenar el cierre del astilleru. La plantiya alvirtió que de un haber solución ceo "van cambiar d'estratexa y endureceran les movilizaciones".
El representante de CSI en el comité de empresa, Alfonso Pimey declaró que Pymar "tien que mover ficha" ya ironizó con qu'hai carga de trabayu pa otros astilleros qu'hai al llau pero non pa ellos para ellos. Pimey alvirtió que "no van permitir que se cierre l'astilleru" y adlvirtió a los responsables de Pymar y a los políticos que quieren "xubilanos a toos que vamos a dir a por toes". CSI recordó que situación ya vien de va 25 años cuando entamó la reconversión. Pal sindictu asturianu nun se trata de zarrar empreses sinon de buscar soluciones. "Barcos sabemos qu'hai".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 19 mayu de 2008

Lleemos en La Voz de Asturias que:

La Central Sindical Independiente y de Funcionarios (CSI-CSIF) convocó'l vienres pasáu a tolos emplegaos públicos a facer un paru de 30 minutos el prósimu martes, na puerte las delegaciones d'Economía y Facienda de Uviéu ya Xixón. La protesta enmarcase nos actos en demanda de la carrera profesional y de la homologación salarial.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 19 mayu de 2008

Vía Esbilla:
Trabajadores de Naval Gijón retomaron hoy las movilizaciones para reclamar carga de trabajo y una solución para el astillero ante el anuncio de cierre previsto para el mes de octubre. Los manifestantes montaron una barricada de neumáticos ardiendo en el acceso de entrada al acuario y realizaron un recorrido por la calle de Mariano Pola de Gijón, Avenida de Juan Carlos I y Plaza de Máximo González, antes de regresar a las instalAciones navales. Los manifestantes portaron en la concentración una pancarta en la que se podía leer 'Principado, Pymar, solución barcos ya'.

Lleer más en El Comercio

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 12 mayu de 2008

Según llemos en Infoasturies:
Trabayadores de Naval Xixón tornaron a les barricaes cortaron güei'l tráficu nel cruce d'aveníes del oeste de Xixón.
Énte la decisión de la compañía denun contratar nueva carga de trabayu, los trabyadores deNaval Xixón vense, otra vuelta, na situación de tener que tornar a les movilizaciones en defensa de los puestos de trabayu y de la viabilidá del astilleru.
La protesta foi, esta mañana, na retonda de Maximino González, enfrente del astilleru, dempués 'una samblea na que'l comité d'empresa informó del determín de la direición de la compañía: nun contratar nueva carga de trabayu y entrar en cese d'actividá previsiblemente en payares cuando s'acabe'l buque en construición.
La empresa va presentar nel plaz d'un mes el plan de cierre, vinculáu a la incorporación de 41 trabayadores al astilleru Juliana y la prexubilación d'otros 50. CCOO y UGT ven insuficiente la propuesta porque Juliana anunció que nun va respetar les categoríes y la antigüedá de los trabayadores. Pela so parte, la Corriente Sindical d'Izquierda esixe l cotratación de nuev carga de trabayu y refuga dafechu'l plan de cierre.
Con esti panorama, trabayares de Naval Xixón y los de les empress auxiliares prendieron una barricada güei y tornó'l fumu prietu al Natahoyu. Esperense más movilizaciones.



Amás na RTPA fainse eco tamién de la reanudación de les movilizaciones na Naval Xixón con un corte de tráficu.

Actualizáu: Los trabajadores de Naval Gijón volverán el jueves a movilizarse

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 12 mayu de 2008

Según informa Europa Press:
Los pilotos d'Air Nostrum confirmaron que van dir a fuelga de seis díes nel mes de mayu, ante "los incumplimientos repetíos del IV conveniu colectivu", per parte de l'aerollinia, informó güei'l sindicatu SEPLA.

Concretamenta, la fuelga, con un 81% del apoyu de los afiliaos al Sepla, va desarrollase los díes 21, 22, 23, 28, 29 y 30 de mayu. Amás, convocaron a otra tolos llunes, martes y xueves de cada selmana, con carácter indefiníu.

La estaya sindical de Sepla n'Air Nostrum "quier dexar claro que la principal torga que la separa de la compañía nun tien que ver con reivindicaciones de carácter económicu, sinón cola falta de respetu demostrada pola emrpesa hacia dellos derechos recoyíos nel actual conveniu colectivu", sorraya nuna nota.

Como principal incumplimientu, los pilotos destaquen les "actuaciones arbitraries en materia de promoción de los profesionales, siguiendo criterios de filiación coles posiciones de la empresa y non d'acuerdu al orde de la llista (basáu n'antigüedá), como recueye'l conveniu".

"La utilización de les polítiques de xestión esterna como midida de presión hacia'l colectivu p'acatar les sos posiciones, l'incumplimientu de les midíes d'adautación de la vida familiar a la llaboral, l'asignación arbitaria de bases ente la plantiya de pilotos, ignorando cualquier procesu previu d'información o convocatoria pa dicha asignación", continúa.

De la mesma manera, denuncie l'incumplimientu del réxime de díes francos tipificáu por conveniu y la imposición de servicios de vuelos nos sos díes llibres, asina como l'ausencia de diálogu y comunicación hacia los representantes sindicales.

Los pilotos d'Air Nostrum van respetar los servicios mínimos que se decreten, col oxetivu de causar les menores molesties posibles a los pasaxeros.

Ir a página 1 2