Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 27 payares de 2008

Según informa Europa Press:
Los trabayadores de Naval Xixón volvieron cortar güei'l tráficu sobre la Plaza Maximino González con delles barricaes de neumáticos en llames como protesta pola situación qu'atraviesa l'astilleru.

En declaraciones a la prensa'l representante de CSI nel Comité d'Empresa Balbino Cano apuntó que la pretensión de pesllar l'astilleru ye "descarada", dao que la factoría podía continuar cola so actividá porque "tolos astilleros del Estáu tienen barcos".

Nesti sen afirmó que se tata d'un "zarru planificáu por Pymar, la Direición de Naval Xixón y el conseyeru d'Industria Graciano Torre".

Amás denuncia que'l comité d'emrpesa revisando la documentación resentada pola puesta en marcha del Espediente de Regulación d'Emplegu alcontró con que falten los informes económicos de los exerciios del 2005, 2006 y 2007 cuestión que foi puesta en conocencia de la Direición Xeneral d'Emplegu anque ésta tovía nun contestó, pese a que ta obligada a valorala.

Nesti puntu Cano señaló que los cargos de directores xenerales son cargos de confianza de los conseyeros y que nesti casu concretu'l conseyeru d'Industria y Emplegu, Graciano Torre, "manifestóse públicamente sobre la necesidá de que Naval Xixón pieslle, polo tanto'l Director Xeneral pue tar cayendo nuna situación de prevaricación y de dolu". Asina, Cano, dexó claro que "si ye necesario llegar al xulgáu pa denunciar esta situación vamos facelo".

Pela so parte, el representante de CC.OO nel Comité d'Empresa de Naval Xixón, Santiago Escosura, calificó la situación que vive l'astilleru de "desesperante y d'insegura" porque la empresa "nun aporta soluciones y quier empobinamos a un ERE qu'amás incumple".

Escosura recordó que los trabayos fixos nel astilleru son 98 anque ente emplegos directos y indirectos si l'astilleru llegta a pesllar van ser sobre 1.000 families afeutaes.

El representante de CC.OO calcó amás en que "lo triste ye que nun tenemos barcos, anque ye una época de bonanza pa la construcción naval y tol mundu ta saturáu de trabayu".

En cuanto a les protetes y cortes de tráficu Escosura dexó claro que "a naide-y fai gracia tener que salir a la cai a molestar", anque calcó en que "ye la única manera de que nun s'escaezan de nós". Precisamente en cuanto al calendariu de movilizaciones los operaciones adelantaron que la selmana que vien van protagonizar nueves protestes.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 26 payares de 2008

Según informa El Comercio:
Los médicos eventuales iniciaron hoy a las 17.00 horas su encierro en la sede del Colegio de Médicos de Gijón para protestar contra la política de contrataciones del Servicio de Salud del Principado de Asturias (Sespa).
Además, los eventuales, que continúan dispuestos a reunirse con el Sespa, han hecho público un comunicado durante el encierro instando a la Gerencia a que marque una nueva reunión, según indicaron fuentes del colectivo.
Con esta medida los eventuales esperan que el Servicio de salud del Principado (Sespa) "recapacite" y acceda a consensuar una solución que permita la contratación de todos los eventuales del Principado, un total de 148, y no solo los 115 que propone ya que "todos son necesarios".
En el encierro están contando con el apoyo de miembros de las sociedades científicas, del Colegio de Médicos, de los sindicatos CCOO, UGT y Simpa, así como médicos titulares y personal de enfermería.
Además, a la convocatoria acudieron eventuales de las áreas de Gijón, Avilés y Mieres. Se prevé que el acto reivindicativo concluya mañana a las 12.00 horas.
Ver Comentarios (21) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 25 payares de 2008

Según informa Europa Press:
Les empreses auxiliares d'ArcelorMittal informaron güei a los responsables sindicales que, una vez realizaos los estudios pertinentes con arreglu a la baxada de producción propuesta por ArcelorMittal, nesti momentu sobre 700 emplegaos pa los que se presentaría un ERE, al marxe de los 400 que yá abandonaron el so puestu de trabayu.

Según esplicó a Europa Press el responsable de política industrial de la Federación Minerometalúrxica de CC.OO, Nicomedes Sánchez Izquierda, la "nefasta noticia" foi comunicada esta mañana nel conceyu calteníu na conseyería d'Industria, na que participaron los responsables de les empreses auxiliares, representantes d'ArcelorMittal, sindicatos y representantes del Principáu.

Sánchez afirmó que nesti casu la midida, que refugaron los sindicatos, afeuta sobre too a personal fixu de les empreses, puesto que malpenes queden eventuales tres la última regulación. "Nos nun aceptamos esta midida desproporcionada, pero tampoco les empreses axuliares porque nun tienen capacidá de facer frente al coste que supón regular a 700 trabayadores", dixo'l sindicalista.

Nesti sen, Nicomedes Sánchez esplicó que los sindicatos consideren qu'esta midida ye "una tomadura de pleu, que nun tien nengún sen". "Agora hai trabayu, nun falamos de falta de trabayu, falamos d'una baxada de producción que plantegaron porque a dalguién-y interesa y eso torna en que'l sector de les emprees auxiliares paguen esi recorte", dixo Sánchez.

Nesti momentu, tres la salida d'unos 400 eventuales, les empreses auxiliares d'ArcelorMittal dan emplegu a unes 3.100 persones. Los sindicatos aseguren que toes estes decisiones, "desproporcionaes dafechu", van acabar derivando nun "conflictu importante" del sector.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 25 payares de 2008

Según informa La Voz de Asturias:
EL NUMERO de trabajadores muertos en accidente laboral en Asturias entre enero y octubre se elevó hasta la cifra de 36 fallecidos, doce de ellos in itinere , lo que supera el número de siniestros mortales registrados en todo el año 2007. UGT y CCOO han constatado además que en los diez primeros meses ha disminuido la cifra de siniestros leves y graves.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 25 payares de 2008

Según informa El Comercio:
Con el silencio de la empresa como fondo, el comité de empresa de Saint Gobain Cristalería ha convocado para hoy una jornada de paro que debe dejar sin actividad las instalaciones de La Maruca desde las 6 horas hasta las 6 de mañana, 26 de noviembre.
Además, Comisiones Obreras y UGT han organizado una concentración de trabajadores delante de la Consejería de Industria para reclamar una intervención del Principado en el conflicto. Los sindicatos confían en que se desplacen entre 150 y 200 trabajadores.
Las centrales mayoritarias retoman las movilizaciones en Saint Gobain ante el silencio de la dirección que aún no ha respondido a sus propuestas para evitar la reducción de empleo en el centro de investigación y desarrollo (AR&DC, por sus siglas en inglés). Los sindicatos también rechazan los cambios planteados en el área de logística y han expresado su preocupación por la supresión de los eventuales en Sekurit, aunque, al ser una línea centrada en el negocio del automóvil, entienden mejor la situación habida cuenta de la crisis existente en ese sector en todo el mundo.
Los sindicatos han denunciado la lentitud de la dirección en las negociaciones, acusándola de depender en exceso de los criterios de la dirección central en París.
Ver Comentarios (21) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 22 payares de 2008

A partir de güei, dende l'Observatoriu Llaboral, llistámosvos les caberes ofertes de trabayu apaecíes na rede dende la páxina de Ofertes de Trabayu.

Lo que se pue topar ehí, ye una riestra de ofertes ofrecíes por medios especializaos na rede (de momento namás tenemos Infojobs, pero diremos aumentandolo na midída lo posible) cincando únicamente a les que se faen en territoriu asturianu.

Como partimos d'un serviciu ayenu, lóxicamente, nun podemos respuender poles ofertes que ehí apaecen. Pero animamosvos a que cuntéis esperiencies nos comentarios cola fin de facilitar la llabor al restu.

Como siempre, cualquier suxerencia ye bienvenía.

Un saludu.

Dir a la páxina

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 22 payares de 2008

Según informa El Comercio:
El comité de empresa de Naval Gijón ha pedido explicaciones a la dirección del astillero por los 9.718.552 euros que adeuda la compañía Pesquier Navegaçao Sociedade Unipessoal Ltda. a la factoría gijonesa. Pesquer Navegaçao Sociedade Unipessoal es filial 100% de Naval Gijón y esos 9,7 millones han sido provisionados como pérdidas del astillero. Así consta en el informe que han presentado los representantes de los trabajadores a la Dirección General de Trabajo del Principado, en el que exponen sus alegaciones al expediente de regulación de empleo (ERE) presentado por la dirección del astillero. El ERE incluye la prejubilación de 57 trabajadores y el despido de 44.
El presidente y el secretario del comité, José Luis Iglesias y Hermógenes García, respectivamente, presentaron el escrito el martes en el organismo autonómico. En el informe, los representantes de los trabajadores advierten de que la documentación aportada por la dirección al comité para iniciar el ERE es insuficiente. Por este motivo, han solicitado al director general de Trabajo, Antonio González, que paralice el inicio del periodo de consultas.
El primer argumento que ofrecen los sindicatos es que, en la solicitud de ERE, Naval Gijón no especifica la fecha de inicio de extinción de contratos. Asimismo, sostienen que, al haber justificado Naval Gijón el ERE por razones económicas, «la memoria explicativa deberá estar debidamente auditada para acreditar el estado y evolución de la situación económica, financiera y patrimonial de los últimos tres años». Según recuerdan los sindicatos, la ley vigente establece que, cuando se solicita un ERE por razones económicas, las cuentas de los últimos tres años deben de estar auditadas y registradas y, en el documento, según afirman, no figuran. Fuentes a las que ha tenido acceso este diario sostienen que «las cuentas de 2005 y 2006 se han sometido a auditoría, pero los auditores no las han dado de paso».
Los representantes de los trabajadores añaden que los datos que aporta la compañía son «unas denominadas cuentas anuales e informe de gestión de los ejercicios económicos de 2005, 2006 y 2007, firmadas exclusivamente por el administrador único de la sociedad, sin poder comprobar si coinciden con las auditadas y, desconociendo, además, si fueron registradas» en el el Registro Mercantil. Además, las cuentas de 2007 entregadas «no están aprobadas por la junta general de accionistas y tampoco se han aportado las del año 2008».
Otro de los defectos que ha encontrado el comité es que, al justificar la empresa el ERE por razones productivas, «debería acompañar los planes, proyectos e informes técnicos que justifiquen las causas alegadas como motivadoras de despido».
Prejubilados «indefensos»
En lo que respecta a las prejubilaciones, los sindicatos dicen que «no aceptan de ningún modo que el plan quede condicionado a las ayudas por parte de las administraciones públicas», puesto que, en tal caso, estarían «ante una total indefensión». En este sentido, piden que se aclare «qué sucedería en el caso de que tales ayudas no llegaran a percibirse».
Otra de las alegaciones hace referencia al accionariado de Naval Gijón. Según el comité, la empresa recuerda que los títulos corresponden a Astilleros Asturianos S. L., pero no especifica quiénes son. Los sindicatos creen que «debería hacerlo a afectos de la existencia de un grupo de empresas».
Astilleros Asturianos está formado por Barreras, Vulcano, Freire, Astilleros de Huelva y los vascos Balenciaga y Zamakona. La razón por la que debería clarificar la existencia de un grupo de empresas es «por el conocimiento de las gestiones con Factorías Juliana -propiedad de Vulcano y accionista, a su vez, de Astilleros Asturianos, titular de Naval Gijón- para la incorporación de trabajadores de la empresa, y la existencia de prestamismo laboral con alguna otra empresa de Astilleros Asturianos (dos empleados de Naval Gijón están desplazados a Astilleros de Huelva)».
En su opinión, si se reconociera a este grupo, se podría aminorar el impacto social de la extinción de contratos.

Ir a página 1 2 3 ... 6 7 8