Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
El sótanu del paraísu... 
Escrito por Sumiciu el sábadu, 22 agostu de 2009

Cruzó a la hora apautada pel umbral que dixebra el so mundu llaboral del restu del humanu cotidianu cuando una llugada de sol tarazó-y los güeyos faciéndolu espertar de sópitu y con mala gana. Galbanosu, garró'l camín más cercanu al parque, el que lu llevaba al abellugu de les sombres de los árboles, a manzorga según baxaba per aquella cai arrimada dende la que acolumbraba'l formigueru que remanecía de les cais qu'afluíen a aquella zona céntrico.

En llegando a la parte baxo'l parque, nel mesmu instante nel que s'asomaben a la vista un puñáu d'edificios d'esos de postal hestórico y delles escultures, otra lluz volvió a ataca-y a los güeyos. Esta vez el destellu, artificial, surdía d'un flash d'una cámara xenérico de turista urbanu. Miró p'atrás ya intentó talantar l'insospechable atracción que exercía a aquellos visitantes añales que se concentraben alredor d'ella relixosamente de xunu a setiembre. Yera'l mesmu perfil que lu vixilara tantes veces de la que pasara corriendo nun intentu más o menos afortunáu de garrar el bus camín pa casa unes poques cais más abaxo. Un estra cotidianu que deprendiera pol vezu a nun estremar del suelu o el cielu.

Reburdió pa sí mesmu, nun-y prestaba un res apaecer nes semeyes d'esta miente. Odiábalo. Sentíase como un actor eventual nun parque d'atracciones, como un Mickey Mouse cualquiera fartucu de retratase con guaḥes que blincaben ayenos a la so desesperación pola fin de la so xornada d'esposición.

Nesi momentu, la so cabeza contestualizo-y un pensamientu sobre la vida secreta d'esos actores. D'esi ser humanu que s'escuende tres el pelleyu d'un iconu multimedia cola intención de sacar unes perres y, quiciás, la de pasar desapercibíu. Entrugose entós en qué pensaría aquel home o muyer que viera'l mundu a través de los güeyos d'un dibuxu animáu y camentó na ansiedá que-y produciría aquello de que la xente pasara de ti confundiéndote con otru elementu más del paisaxe.

Darréu, en llegando a casa, tres contar a tolos allegaos les aventures y desventures asocedíes nel tránsitu pol reinu los debuxos animaos, el ex-visitante afirmaría tou convencíu, magar d'aquel momentu n'alantre, que tuvo en Disneylandia. Que vivió Disneylandia. Y el probe nun foi quien , nin siquiera a mirar a los güeyos a Mickey y a entrugase per un segundu que ye lo que pensaba aquel home-ratón mientres caminaba al débalu poles cais d'aquel color azuláu llendaes por castiellos. Y el probe nun yera consciente de que realmente mentía, o taba engañándose a sí mesmu.

Mientres pasaba esta película pola so cabeza, entamaba a goler esi arume señardosu de goma, gasoil, priesa y asfaltu quemáu qu'anunciaba la cercanía de la parada de bus. Miró a un guaḥe que pasaba al llau d'él y fexo-y una veyura faciendo que colare riéndose hacia la so ma. Nesi momentu comprendiolo, ellí yera el Mickey Mouse.

Escrito por Sumiciu el sábadu, 1 agostu de 2009

Dejadnos todos en paz, ser nosotros mismos, elegir nuestro propio camino.

No queremos ser el blanco del fuego cruzado, no queremos ser torturados, objetivos militares o ilegales. No queremos seguir siendo daños colaterales de todas las partes.

No queremos ser los gritos de tortura que se escapan entre las rejas, ni la guerra sucia, ni la idea ilegal o la asociación ilícita. No queremos ser cómplices de vuestro presentes ni esclavos de vuestro futuro. No queremos vuestras palabras porque tenemos las nuestras propias y sabemos que la convivencia se construye desde nosotros y no viene impuesta. No nos creemos vuestra repulsa, porque sabemos que un asesinato legal es igualmente un asesinato.

No queremos que nos representéis, que toméis nuestra voz, que os apropies de ningún símbolo ni de ninguna historia. No queremos perpetuarnos ni creemos que seais la herramienta que de ninguna solución a nuestro presente. No queremos vuestra estrategia porque no lleva a ningún sitio y sólo arroja mierda sobre el resto.

Queremos decidir, que decidan, que decidáis. No queremos ser la autoridad legal o clandestina. No queremos ser vanguardia, ni derecho...ni siquiera estado fuera cual fuera su bandera.

Hoy no quiero ser ni justificación ni condena. Quiero ser yo mismo. No cerraremos filas con nadie si ello nos obliga a cerrar nuestras mentes.