Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 30 abril de 2008

Na tarde de güei B.A.A, de 39 años, sufrió un golpe nel muslu al cae-y enriba la pierna una hormigonera. Foi treslladáu darréu al Hospital Valle del Nalón.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 30 abril de 2008

Un trabayador de 27 años, que respuende a les sigles J.C.A., resulto mancáu n'Avilés na tarde de güei nel númberu 11 de la cai Carreño Miranda al cayer d'una altura de seis metros con resultáu de traumatismu craneu-encefálicu.

Foi treslladáu al Hospital San Agustín.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 29 abril de 2008

Según lleemos en Asturlink:
Dos personas han resultado heridas como consecuencia del choque esta mañana de dos camiones en el interior del túnel de Negrón, situado en la autopista de peaje entre Asturias y León, informaron fuentes de la Guardia Civil y de los servicios de Emergencias. Según explicó un portavoz de Emergencias 112 de Asturias, el primer aviso del siniestro, que tuvo lugar en sentido León, se produjo a las 7.12 horas de hoy. A esa hora, explicó, uno de los camiones se encontraba en llamas como consecuencia del choque, cuyas circunstancias se desconocen por el momento. Hasta el lugar del siniestro se han desplazado dotaciones de Bomberos de Asturias y León, indicó el portavoz, que precisó que el conductor de uno de los camiones implicados quedó atrapado en la cabina como consecuencia del impacto. Mientras, fuentes de la Guardia Civil de Tráfico de León indicaron que los dos heridos se han visto afectados por el humo resultante de las llamas y no revisten gravedad. El tráfico en el interior del túnel de Negrón ha quedado interrumpido, aunque se está estudiando si se puede habilitar, en el doble carril no afectado por el impacto, una vía sentido León.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 29 abril de 2008

Según lleemos en Infoasturies:

Un trabayador d'un empresa forestal morrió pela tarde cuando trabayaba nun monte del Conceyu Valdés.
Un trabayador de 31 años finó nun acidente llaboral nel Conceyu Valdés tres cortase nuna pata cuando trabayaba con una motosierra. El 112-Asturies informó qu' E.M.E.Y., pertenecía a la empresa forestal Javier Murias Álvarez. Los compañeros treslladáronlu al centru salú de L.luarca, al que, por desgracia, yá nun llegó con vida.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 23 abril de 2008

Lleemos en La Nueva España:
El Principado de Asturias registró en el primer trimestre del año el doble de accidentes mortales en el trabajo, diez, respecto al mismo periodo de 2007, cuando se registraron cinco accidentes mortales, lo que supone un aumento del 100%.
Los datos, basados en las cifras del Instituto Asturiano de Riesgos Laborales, fueron ofrecidos hoy por el secretario de Políticas de Empleo de UGT Asturias, Pedro García, el secretario de Salud Laboral de CCOO, Jeremías Dos Santos, la técnico de Salud Laboral de USO, Macarena Torres, y el secretario general de CGT, Jorge Muñiz en una rueda de prensa ofrecida hoy en Oviedo para dar a conocer los actos reivindicativos de la celebración del Día Internacional de la Seguridad y la Salud en el Trabajo.
También aumentaron los accidentes graves en la jornada de trabajo, pasando de los 39 registrados en el primer trimestre de 2007 a los 43 en el periodo enero-marzo de 2008, lo que significa un aumento del 10,3%.
No obstante, los accidentes totales en jornada de trabajo disminuyeron en el primer trimestre del año un 10,2%, pasando de los 5.531 en el primer trimestre de 2007 a los 4.968 del mismo periodo de este año. Los accidentes leves disminuyeron un 10,4% y el índice de incidencia disminuyó también un 8,8%.
Por lo que respecta a los accidentes 'in itinere' en el mismo periodo, los totales también disminuyeron un 8,4%, pasando de 486 a los 445 de este año. También descendieron los leves un 9,2% un, pero los accidentes graves fueron los mismos (8) y los mortales aumentaron de 0 a 3 accidentes.
A juicio de los sindicatos estos datos son "negativos", fundamentalmente en lo que se refiere a los accidentes graves y mortales. De hecho, los sindicatos responsabilizaron a las carencias de la inspección de trabajo y a los empresarios de la situación actual.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 17 abril de 2008

Un trabayador de l'empresa Servimotor allugada en Tabaza (Carreñu), mancose al llevar un impactu na zona semifrontal la cabeza tando trabayando ayeri a les 5 la tarde. Doe treslladáu al Hospital de San Agustín n'Avilés.


Más Información.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 6 abril de 2008

Según La Voz de Asturias:

Tres trabayadores resultaron firíos leves nos accidentes llaborales rexistraos n'Avilés, Uviéu y Xixón. Ún de los siniestros produxose cuando un empleáu d'Aplacansa cayó d'espaldes dende una pila de chapa na obra na que trabayaba na cai Conde Guadalhorce, d'Avilés. El segundu accidente rexistrose na cai Guillermo Estrada, d'Uviéu, cuando un operariu de la empresa Obras Metálicas del Noroeste foe golpeáu nun pie por una viga. Pola tarde, un trabayaor de la constructora Martín Navarrete sufrió firíes leves nun siniestru en Xixón.


Amás d'estos accidentes, el mesmu periódicu destaca que los fallecidos n'accidente llaboral duplicaronse nel 2008