Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 30 abril de 2008

Según lleemos en El Comercio:
Los sindicatos del comité d'empresa de Renfe convocaron a tres xornaes de fuelga durante el prósimu ponte festivu de mayu a los interventores de los trenes de Llarga y Media Distancia convencionales.

Los paros, de 24 hores, desarrollaránse los prósimos díes 30 d'abril, 2 y 4 de mayu, coincidiendo asina cola operación salida y retornu del ponte. Cola convocatoria, los sindicatos reivindiquen que los interventores de tren vuelvan a percibir un complementu salarial que teníen pola so participación na xestión de venta de billetes. Énte esto, Renfe garantiza unos servicios mínimos del 70% nos trenes afectaos.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 28 abril de 2008

Según lleemos en Europa Press:
Les federaciones de Servicios Públicos y d'Enseñanza d'UXT y les Federaciones de Sanidá y Alministraciones Públiques de CC.OO anunciaron güei la "rotura de toles negociaciones" col Principáu d'Asturies sobre l'aplicación de la carrera profesional, ante los "incumplimientos per parte del Executivu rexonal". De la mesma manera, anunciaron una movilización pal próximu 8 de mayu, a les 11.00, frente a la Xunta Xeneral a la que tán llamaos tolos funcionarios públicos.

En rueda prensa'l representante d'UXT, Indalecio Estrada, y el de CC.OO, Manuel Nieto, criticaron la "prepotencia del Executivu d'Areces" que se niega a cumplir lo pautao n'avientu del 2006. Amás, acusaron al presidente del Principáu d'engañar a los casi 40.000 emplegaos públicos demientres la campaña electoral.

Estrada esplicó que lo qu'exixen a l'alministración ye una negociación y acuerdu en mesa xeneral pa proceder al pagu de los graos 1 y 2, acordando asina'l pagu de los sucesivos.

"En plena campaña electoral Areces repitió que nel 2008 diba aplicase ya'l segundu nivel de la carrera profesional y agora nun lo cumple", dixo Estrada, que recordó amás que l'entós candidatu presumía de que'l Principáu contara ya cola carrera profesional pa los emplegaos públicos.

Asina, los sindicatos indicaron qu'a fecha de güei nun se ta cumpliendo'l compromisu d'abrir el procesu pa unise al segundu nivel y tampoco permite a quien quedó fuera del priemr nivel incorporase agora, tal y como se pautara.

"Los representantes del Gobiernu van a les meses de negociación a pasiar papeles y a chuliar a los sindicatos", indicó Nieto, qu'añadió qu'agora l'Executivu d'Areces quedó ensin contactos colos que negociar.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 28 abril de 2008

Según lleemos en RTPA:
El comité de empresa de Naval Gijón ha mostrado su disposición a tomar "medidas drásticas" ante la situación de incertidumbre que vive el astillero después de que Pymar anunciara el cierre de las instalaciones hace un año. Los sindicatos han convocado una reunión extraordinaria para el 5 de mayo con el objeto de analizar la situación ante "el malestar y la preocupación" de la plantilla. El comité advirtió con "un verano caliente" en la zona del Natahoyo.

La voluntad del comité de empresa "es empezar a tomar medida de presión" para buscar una solución para el astillero. "Una vez más nos veremos obligados a proponer a los trabajadores retomar las medidas drásticas", informó el comité en un comunicado en el que pide ya por adelantado "perdón por las molestias" que pueden causar sus movilizaciones a los vecinos.

Lleer más

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 20 abril de 2008

Los representantes del personal de la Consejería de Bienestar Social protagonizarán mañana, lunes, una protesta frente a la Junta General del Principado en respuesta a la falta de soluciones por parte del departamento que dirige Pilar Rodríguez.

Los sindicatos CCOO, USIPA, CSIF y CSI, que secundan la movilización, señalan que el Instituto de Infancia, dependiente de la Consejería de Bienestar Social, no ha ofrecido a día de hoy ninguna solución al problema de sobreocupación y deterioro de la unidad de primera acogida del Centro Materno Infantil de Oviedo. Las centrales añaden además que tampoco existe voluntad por parte de la Administración autonómica para adecuar la guardería de Roces, en Gijón, a la normativa necesaria para su inclusión en la red de Educación. Los delegados y trabajadores de Bienestar se concentrarán mañana, lunes, coincidiendo con la comparecencia en la Junta de Eva Sánchez, directora del Instituto de Infancia


Vía Glayíu

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 17 abril de 2008

Según lleemos en La Voz de Asturias:

El futuru de les guarderíes y de la unidá d'acoyida del Centru Maternu Infantil podríen provocar la movilización de los trabayadores de la Conseyería de Bientar Social. Asina lo indicó ayeri Belén Quiroga, presidenta del comité d'empresa d'esti departamentu del Executivu autonómicu.

Quiroga fexo estes declaraciones tres la reunión que tuvieron el martes ente los miembros del comité d'empresa ya l'Institutu l'infancia. La representante d elos trabayadores manifestó ayeri que'l conceyu terminó ensin soluciones. Quiroga indicó que los profesionales reclamen un compromisu de futuru pa les guarderíes dependientes de Bientar Social, ente elles la de Roces en Xixón, y una solución que ponga fin a la sobreocupación de l'unidá de primera acoyida del Maternu.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 16 abril de 2008

Según lleemos en La Voz de Asturias:

La presidenta de la Junta Personal Docente no Universitario, Beatriz Quirós, reconoció ayer que los profesores podrían adoptar medidas de presión que podrían poner en peligro el final de curso, sin descartar una huelga, si el Gobierno asturiano no cambia de actitud y decide contar con los sindicatos para corregir la situación actual de "desmantelamiento" del sistema educativo en el Principado. Quirós realizó estas declaraciones tras una reunión entre Suatea, CC OO, UGT, CSI-CSIF y ANPE, además del diputado de IU-BA-Verdes.

Lleer mas

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 9 abril de 2008


Ir a página 1 2