Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 28 abril de 2008

Los trabajadores del ERA reiteraron ayer su total rechazo a la pretensión de la Consejería de Bienestar Social de privatizar la gestión del nuevo geriátrico. Los representantes del comité de empresa afirmaron que con esta decisión «se favorecen los intereses de las empresas privadas», se pone en riesgo la calidad del servicio y «se fomenta la precariedad laboral, extendida en el sector».

La presidenta del comité, Isabel Arias, explicó que los trabajadores «realizaremos movilizaciones» frente a la sede de la Consejería de Bienestar Social y de la gerencia del ERA para «oponernos a la privatización de un servicio que se ha hecho gracias a fondos públicos». Arias afirmó que «el personal mejor formado para llevar a cabo servicios asistenciales está en la bolsa de trabajo del ERA». Las representantes del comité se reunieron a última hora de la mañana con el alcalde de San Martín, Ignacio Fernández, al que expusieron su problema.

Vía Glayíu

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 28 abril de 2008

Según mos cuenta Europa press:
El paru aumentó nel primer trimestre del añu 2008 nel Principáu d'Asturies en 2.600 persones, lo que supón un aumentu del 6,60% en rellación col trimestre anterior, colo que'l númberu total de desemplegaos asitióse en 41.200 persones, lo que representa una tasa de paru del 8,49%, según los datos de la Encuesta de Población Activa (EPA) fechos públicos güei pol Institutu Nacional d'Estadística (INE).

Con respecto al mesmu trimestre del añu anterior, el desemplegu redúxose n'Asturies en 3.600 persones (-7,99%), mientres que'l númberu d'ocupaos aumentó en 19.400 persones, lo que supón un aumentu del 4,57% en rellación col mesmu trimestre del añu anterior.

De xineru a marzu la cifra d'ocupaos aumentó en 6.800 persones en rellación col peridodu ente ochobre y avientu, lo que supón un aumentu de 1,56% de manera que la cifra total d'ocupaos algama les 444.500 persones.

Por comunidaes autónomes, la tasa de paru n'Asturies asítiase perbaxo de la media (9,63%) y perbaxo de comunidaes como Andalucía (14,83%), Estremadura (14,36%) Comunidá Valenciana (9,61%) Castiella La Mancha (9,57%), Murcia (9,51%).

Por sexos, la tasa de desemplegu femenín dobla tovía n'Asturies la de los varones. Mientres que'l paru ente les muyeres algama una tasa de 11,82 nel casu de los homes ye del 5,79. En númberos absolutos, los homes que busquen u emplegu elévense a 15.500 mientres qu'hai 25.700 muyeres inscrites nes oficines d'emplegu. Per contra, la tasa d'actividá de los homes elévase al 60,25 mientres que la de les muyeres ye del 44,27.

En total na comunidá autónoma 252.400 homes tienen ocupación frente a les 192.000 muyeres.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 22 abril de 2008

Lleemos en Europa Press:
El conseyeru d'Industria y Emplegu, Graciano Torre, dixo güei que'l so departamentu unvió los currículos de los trabayadores despidíos de Lloza San Claudio a cuatro empreses, cumpliendo asina la moción aprobada pol Parlamentu asturianu en payares pa que l'Executivu realizara les xestiones necesaries dirixíes a la so recolocación. Sicasí, Torre nun facilitó'l nome de les mencionaes empreses "pola discreción necesaria". Amás, dixo que-y consta que "dalguna ufierta foi refugada".

Torre fizo estes manifestaciones nel trescursu de la so declaración na Comisión d'Industria y Emplegu de la Xunta Xeneral del Principáu, onde'l PP entrugó sobre la recolocación de los trabayadores despidíos de la Fábrica de Lloza de San Claudio (Uviéu). Mientres tanto, un grupu de sindicalistes se manifestaron na puerta de la XXPA pa protestar pola situación de los trabayadores despidíos.

El dirixente rexonal dixo que 13 trabayadores ya tán trabayando y que son 23 les persones que queden "ensin colocar". Esplicó que se vino trabayando colos trabayadores nuna doble direición: unviando currículos a les empreses y trabayando colos afectaos con unes tutoríes individualizaes nel Serviciu Públicu d'Emplegu.

Torre espunxo que de les 23 persones que queden ensin colocar, cuatro s'inscribieron nel serviciu públicu d'emplegu de marzu y una ta agora realizando la tutoría. De los 18 restantes, tres tán realizando cursos de formación, cuatro inscritos en cursos, nueve buscando trabayu pola so cuenta y dos tán pendientes del informe del tutor. Asina, según Torre, la conseyería "ta cumpliendo" los alcuerdos sindicales y la resolución de la XXPA.

Agustín Cuervas Mons (PP) mostróse, sin embargu, decepcionáu pola declaración de Torre na cámara. "La realidá ye qu'ustedes nun tuvieron interés n'ayudar a los trabayadores de San Claudio, pasaron de tou, de los trabayadores y de les sos families", comentó.

El diputáu poular añadió que lo único que ficiera'l gobiernu yera "mandar a los trabayadores a la 'ventanilla'" asumiendo un procesu ordinariu pa persones que son despidíes. Cuervas-Mons asguró non pensar que'l Gobiernu nun seya quién de recolocar a los trabayadores. Reprochó a Torre "falta d'interés" nesti asuntu y recordó qu'otres alministraciones, como l'Ayuntamientu d'Uviéu, punxeron "más la carne nel asador" que'l Gobiernu rexonal p'ayudar a los trabayadores despídíos, a pesar de non tener obligación.

Pela so parte, el voceru d'IX-BA-Verdes, Jesús Iglesias recordó a Torre que deberíen algamar resultaos "más eficaces" ante un problema d'estinción colectiva de los puestos de trabayu, como'l de Lloza de San Claudio.

Reprochó a Torre que nun cumpliera la resolución de la XXPA, nel sen d'un "sobreesfuerzu" pa llograr la recolocación. Aludió a que s'algamaron los trámites "ordinarios" que "tien que facer frente cualquier tabayador despidíu". "El cumplimientu de la resolución de la Xunta ye insuficiente y deficitariu", añadió.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 17 abril de 2008

Lleemos n'Infoasturies:

Un 9% de la mocedá ente 18 y 35 años ta al paru y un 27% tien un trabayu temporal.

Al traviés del caberu informe de CCOO podemos tener una radiografía de la situación de la mocedá asturiano tocántenes al empléu. Hai ue puntualza de toes maneres que nel informe el sindicatu nun se cuenten los ozos y moces d'ente 16 y 18 años que tamien tan n'edá de trabayar llegalmente.

Los datos son claros: El 27% de los asturianos y asturianes d'ente 18 y 34 años nun trabayen nin busquen empléu. Esti porcetaxe taría venceyáu sobremanera a la poblacion estudiante. El 9% de la mocedá, d'esti tramu, d'edá alcuéntrense desemplegaos.

D'otra miente, un 27% trabaya con empléu temporal, un 20% con contratu indefiníu y el 9% trabayen por cuenta propia. Como se ve, la meta e la mocedá co trabayu asalariáu failo en condiciones de temporalidá ya inestables.

Con estos datos compréndese la perbaxa Tasa d'Emancipación de la mocedá asturina (un 34,9%) la segunda más baxa del Estáu que tien de media'l 45.2%, 10,3 puntos más. A la vegada, l'estáu español asitiase ente los de menor tasa de la llamada Xunión Europa. La emancipación de de la mocedá asturiana ta, por tanto, ente les más baxes de la XE.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 16 abril de 2008

Según lleemos en El Comercio:

El sindicatu médicu (Simpa) ta enfotáu n'algamar esta mesma selmana, un alcuerdu col Serviciu Salú del Principáu d'Asturies (SesPa) yá que los contautos tan desenrollándose de forma satisfactoria y "van per buen camín". Los medicos yá decidieron la selmana pasada suspender la convocatoria de fuelga en Primaria, precisamente por mor a los avances rexistraos na so rellacion col Principáu. Les negociaciones, de momentu, siguen "abiertes".




Añadío 17-04-2008:Los médicos y Salud acercan posturas para un acuerdo

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 15 abril de 2008

Lleemos en Europa Press:


El conseyeru de Salú y Servicios Sanitarios, José Ramón Quirós, pidió güei "tranquilidá" pa que les negociaciones ente'l sindicatu Médicu del Principáu (Simpa) y el Serviciu de Salú (Sespa) "lleguen a bon puertu" pa poner fin a la fuelga de los médicos d'atención primaria asturianos.

En rueda prensa, el conseyeru de Salú manifestó que ta faciéndose "un esfuerzu importante". "Hai una necesidá pa poner fin en dalgo que mos permita meyorar l'atención primaria", declaró'l responsable de Salú del Principáu d'Asturies.

Por último, Quirós aseguró desconocer si a lo llargo d'esta selmana los médicos d'atención primaria van algamar un alcuerdu col Sespa pa desconvocar la fuelga.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 13 abril de 2008

Según lleemos en El Comercio:

La sección de Transportes, Comunicaciones y Mar de UGT-Asturias ha hecho público un comunicado en el que rechaza el despido de dos trabajadores del departamento de Administración de Gestiba -empresa participada al 51% por la Autoridad Portuaria de Gijón-, máxime después de que la empresa tuviera beneficios el pasado ejercicio, después de años de pérdidas.

Los responsables de UGT aseguran que «lucharemos con todas las medidas a nuestro alcance hasta las últimas consecuencias en defensa de los dos trabajadores y los puestos de trabajo».

Ir a página 1 2