Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
Lo que pasa detrás y delantre la pantalla 
Escrito por Sumiciu el llunes, 24 marzu de 2008

Toi acabante lleer en Barrapunto esti apunte, nél volvemos al reiteráu tema del emplegu nes nueves tecnoloxíes n'Asturies. Un tema persocorríu pol gobiernu de turnu col que traten de facer ver a la opinión público un supuesta demanda d'emplegu nel sector nel país.

Nesi sen hai tres miraes bien estremaes. Per un llau ta el gobiernu (y porque non dicilo, les empreses) interesaos unos y otros en pintar un cuadru d'una Asturies na que les antigües demandes de reindustrialización y recolocación del emplegu perdíu al trancar los pozos y les empreses circundantes nun tengan valir. Un paisaxe nel que los que se quexen, faenlo de viciu, y nel que nuna fastera tan mancada pol desemplegu y el cambiu de dineru por trabayu (non al estilu tradicional de pagu pola fuercia trabayu prestada, sinon pagu pola prexubilación y fin de les movilizaciones, en definitiva el pagu por tener la boca zarrada) y l'estandarte d'esta nueva industria que mos va traer pan y roses pa toos.
Un puntu de vista que comparten, obviamente, les empreses. Eses empreses qu'apañen sovenciones y sostienen (y, poro, subordinen) con elles los puestos de trabayu creaos al empar que entamen estrañes coaliciones que resulten nun control corporativu del mercáu llaboral.

Estos son los que dicen que falten, énte la mirada atónita de los profesionales del sector, los cuales ven como les sos espectatives llabores quedense neso, n'espectatives. Alredor d'ello un panorama nel que los salarios baxos y el retrocesu en derechos llaborales faen actu de presencia. El pensamientu común d'estos ye'l mesmu: "nun sobra trabayu, lo que falta ye xente que tea dimpuesto a trabayar por tan poco".

Por tercer llau ta la opinión público quien, ayeno a esti melodrama socio-llaboral déxase querer nel baille que-y ufrez el gobiernu col finu afan elleitoral de política de cuatro años. Enfrentense a esa tormenta d'información que entamen los medios de comunicación y nun yos queda más remediu que creer, dao que ye la única voz que oyen sobre el tema, que n'Asturies hai trabayu de sobra, concretamente nesti sector pero nun fuera estraño estrapolalo a cualquier otru o aun planu más xeneral.

Mientres tanto, traten de desplicase cómo ye que si tantu trabayu mos sobra, tantos mozos sigan colando pa Madrí a la gueta'l so futuru. Y ye que pa buena parte del sector, falar de mileurismu sedría un llogru tres un esfuerzu notable.

Mientres tanto... a la Nueva España avaga-y inventase la nueva Asturies.

Escrito por Sumiciu el martes, 19 febreru de 2008

Es interesante difundir este post que encontre en entrecodigos via meneame, motivados por este post anterior

Leer Huelga de informáticos YA!!!

Escrito por Sumiciu el xueves, 31 xineru de 2008

Por medio de Barrapunto, llego a esta reflexión:


Estamos hablando de un sector donde se realizan (y no se cobran) muchas horas extras, donde constantemente se piden “esfuerzos” a la hora de asumir nuevos requisitos y funcionalidades no previstos en un principio (con el consiguiente impacto en los plazos de entrega, donde los desarrolladores tiene que echar el resto) y donde es habitual cobrar por encima de convenio, es decir, no es la norma que se produzca una negociación colectiva con la empresa.
[...]
¿Es posible plantear un trabajo sindical en empresas con las características de las consultoras y de las “cárnicas” (las empresas que se limitan a hacer “body-shopping” con los desarrolladores)? ¿que experiencias en temas sindicales (buenas, malas o regulares) habría que poner en común? ¿como mejorar la coordinación entra las diferentes seccionbes sindicales del sector? Estamos en un sector donde no hace mucho leíamos que Las empresas no logran cubrir las plazas de informáticos


Ciertamente, muechas veces da la sensación de que cuando se habla de reconocimiento social del profesional de las TIC, se habla de reconocimiento de status de clase preferente, se llena la boca con palabras como ingenieros y ordinales de primer orden, pero en lo que realmente otorga un reconocimiento social, por medio de la justicia en dicho ámbito del trabajador de las TIC se mantiene en un segundo plano.
¿De qué sirven atribuciones si organizaciones supuestamente del ramo las van a manipular a su antojo? ¿de qué sirve llamarnos de primera si ni siquiera somos capaces de establecer un marco laboral fuera del ámbito de la precariedad?