Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 27 marzu de 2009

Según informa Europa Press:
Los sindicatos UXT y CC.OO acordaron esta nueche desconvocar la fuelga del tresporte tres dos xornaes de paru y al llegar a un acuerdu coles patronales de viaxeros y dalgunes empreses de mercancíes. El pactu algámase dempués de dos díes de paralización del tol tresporte de viaxeros per carretera.

Los sindicatos y les patroanles CAR, Asetra y Asvipymet acordaron firmar un acuerdu cola subida del 4 por cientu que van aceptar tamién dalgunes de les empreses de tresporte de mercancíes, anque non Asetra.

Pa resolver el conflictu col patronal mayoritaria, los sindicatos van reclamar un laudu de la Direición Xeneral de Trabayu y en casu de qu'Asetra nun acepte'l resultáu va presentar un conflictu llaboral, según informaron fotes sindicales.

Los sindicatos plantegaron nuna asamblea de tresportes los términos del acuerdu, que foi apoyáu por un ampalia mayoría.

A lo llargo de la xornada d'ayeri, Delegación de Gobiernu montó un dispositivu con unidaes de les fuerces de seguridá del Estáu reforzáu con unidaes especiales procedentes d'otros puntos d'España col fin de garantizar la llibre circulación de tolos autobuses y cambiones en tola comunidá.

Asina, a lo llargo de la xornada facilitóse proteición a los vechículos que lo solicitaron lo que permitió incrementar el tresporte escolar y de viaxeros. El tráficu de mercancíes pasó con normalidá, según informó la Delegación de Gobiernu nun comunicáu.

Los incidentes de mayor relevancia na xornada d'ayeri rexistráronse nel cascu urbanu d'Uviéu, onde hubo rotura de llunes del serviciu de tresporte urbanu. Tamién se constató dalguna rotura de cristales y ruedes pinchaes n'otros tres autobuses nes poblaciones de Nava, Xixón y Trubia. Nos polígonos industriales de Silvota, Asipo, Tremañes y Espíritu Santo rexistráronse piquetes a los qu'identificaron los cuerpos de seguridá.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 27 marzu de 2009

Según informa RTPA:
El Sindicato Medico del Principado de Asturias (SIMPA) se ha reunido esta mañana en su sede para analizar la huelga de urgencias y plantear próximas movilizaciones.

La huelga convocada durante cindo jornadas por el SIMPA en las urgencias del Principado finaliza esta medianoche, aunque no porque se haya resuelto el conflicto.

El comité de huelga de los médicos de las urgencias hospitalarias decidió hoy proponer el próximo lunes a la sección de urgencias del Simpa iniciar los trámites para volver a convocar jornadas de paro en las dos últimas semanas de abril ante la "negativa" del Servicio de Salud del Principado (Sespa) de negociar las condiciones laborales de los facultativos de estos servicios asistenciales.

Por su parte, el Servicio de Salud del Principado de Asturias (Sespa) destacó hoy la "normalidad absoluta" en la actividad a lo largo de los días que ha durado la huelga de los facultativos de Urgencias y dijo que el conflicto ha tenido una nula repercusión en la asistencia sanitaria.

Así lo expusieron hoy, en una rueda de prensa en Oviedo, la gerente del Sespa, Elena Arias, el subdirector de Asistencia Sanitaria, Ricardo Arbizu, y la subdirectora de gestión clínica y calidad, Ana Luz Villarías.

Elena Arias consideró que el motivo "más potente" de la huelga es que el Sindicato Profesional de Médicos (Simpa) no está representado en la mesa de seguimiento de unos acuerdos que no firmó en su momento. "Las reglas del juego son las que son", expuso Arias, recordando que el Simpa está presente en la Mesa General de Función Pública.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 27 marzu de 2009

Según informa RTPA:
Los trabayadores de la empresa Teletech, en Sieru, protagonizaron esti mediudía una concentración énte a la sede de la filial d'Orange, pa pedir la realmisión de cuatro despedíos.

Los empleados tan en fuelga por los recortes que la empresa ta faciendo na plantiella. Los caberos despidos fixeronse'l pasáu 19 de marzu pero nun fueron los únicos.

La empresa Teletech, con sede en Granda, cuenta con cerca de 800 trabayadores y da servicios a la compañía telefónica Orange.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 26 marzu de 2009

Según informa Europa Press:
El secretariu de la Federación de Tresportes d'UXT, Florentino Vázquez, acusó güei a la patronal del tresporte Asetra de querer "cargase'l conveniu que ta firmáu". Vázquez indicó amás que ye un altu númberu de trabayadores el que ta secundando la segunda xornada de fuelga nel sector y afirmó que los vehículos de mercancíes que circulen son los de los tresportistes autónomos, a los que pidió "solidaridá".

En declaraciones a Europa Press, Vázquez afirmó que dambes partes tuvieron ayeri a punto de llograr un acuerdu pero una vez más "Asetra lu dinamitó porque nun quiso presentase y per teléfonu mos dicen que nun quieren mediación nin nada".

"Ellos lo que quieren ye romper claramente'l conveniu asina que los trabayadores dedicimos siguir cola fuelga porque nun mos queda otra salida", esplicó'l representante sindical.

Sobre'l siguimientu de la fuelga nesta segunda xornada indicó que los tresportes de viaxeros tán siguiendo la fuelga de manera "mayoritaria". Sobre los de mercancíes manifestó que los que circulen y tán trabayando son los autónomos, que son la mayor parte --3.800 frente a 1.500 asaliariaos--.

Nesti sen, indicó que los sindicatos tán siendo mui prudentes y respeten a los que trabayen porque UXT lo último que busca ye la confrontación ente trabayadores. "La fuelga ta convocada porque nun queremos permitir que mos quiten el conveniu", dixo Vázquez.

"DAÑOS Y AMENACES"

Pela so parte, les patronales del tresporte de viaxeros, CAR, Astra y Asvipymet denunciaron güei los "numberosos daños materiales en vehículos y hasta les llamaes personales amenazantes" que se tán rexistrando nesta segunda xornada de fuelga del tresporte que caltién "práuticamente paralizáu'l sector de viaxeros".

Según indicó a Europa Press la vocera d'Astra, Maite Casal, si ayeri yá se rexistraron estrozos güei s'intensificaron. Dende rotura de llunes y pinchazos nes ruedes hasta llamaes personales amenazantes. Agora les tres patronales van caltener un conceyu p'atropar tolos datos y evaluar los daños.

Sobre'l cumplimientu de los servicios mínimos, tampoco güei se pudieron cumplir na so totalidá. Polo menos asina lo destacaron dende la patronal, que volvió solicitar la intervención de la Delegación de Gobiernu.

Pela so parte, la patronal del tresporte de mercancíes, Asetra, calcó nel "fracasu" del paru nel so sector, y aseguró que güei circulen hasta más vehículos de los que lo facíen ayeri.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 25 marzu de 2009

Según informa Glayíu:
Los trabayaores tan llamaos a facer fuelga de 24 hores el 26 de marzu pa mostrar el rechazu a los despidos y escontra la represión sindical.

Los sindicatos del comité d´empresa (CGT, CCOO, UGT, USO y CI) convoquen fuelga poles práctiques arbitraries de la empresa que finaron nel despidu 2 delegaos sindicales.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 25 marzu de 2009

Según informa Europa Press:
Los sindicatos del tresportes destacaron güei l'altu siguimientu que, según ellos, ta teniendo la fuelga indefinida entamada la pasada madrugada n'Asturies. Según informaron a Europa Press fontes sindicales el paru ta siguiéndolu "prácticamente'l 100% del tresporte de viaxeros, menos la Empresa Municipal de Tresporte Urbanu de Xixón, que cuenta con conveniu propiu, y pol 80% del tresporte de mercancíes".

Sobre esti últimu, los sindicatos destacaron que tán circulando tresportistes de fuera d'Asturies que nin siquier conocíen la convocatoria de fuelga.

Les mesmes fontes indicaron que pel momentu nun se produxo nengún incidente nel Principáu y añadieron que "hasta agora la patronal nun-los convocó pa retomar les negociaciones". "Nós siguimos abiertos al diálogu porque paez que somos los únicos que nun queremos el conflictu", destcaron los sindicatos.

La fuelga indefinida ta convocada poles federaciones rexonales del tresporte d'UXT y CC.OO en respuesta a la negativa "de la patronal Asetra d'incrementar los salarios pal añu 2009".

Los sindicatos recuerden que nel conveniu s'establez que pa esti añu ha aplicase una subida del 2 por cientu correspondiente al IPC más dos puntos.

La patronal quier aplicar la revisión del IPC real a 31 d'avientu, colo qu'en llugar d'aplicar una subida del 2 por cientu diba aplicase una del 1,4 por cientu. En cambiu, los sindicatos aseguren que'l c conveniu "ye mui claro y establez que la revisión del IPC real va desarrollase siempre que seya superior al previstu".

Tres una llarga xunta celebrada ayeri na sede del Serviciu Asturianu de Solución Estraxudicial de Conflictos dambes partes nun fueron a llegar a un acuerdu qu'evitare'l paru. Los sindicatos espresaron a la salida del conceyu'l so malestar cola patronal Asetra, tres tar dispuestos a aceptar un arbitraxe esternu pa tratar de buscar una salida al conflictu.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 25 marzu de 2009

Según lleemos en LNE:
El sector del transporte público por carretera (camiones, autocares y autobuses) inició a medianoche una huelga indefinida que pretende inmovilizar a 8.000 conductores y paralizar el sector tanto de mercancías como de viajeros.

Los sindicatos del transporte de UGT y CC OO y la patronal mayoritaria, Asetra -la única que negoció y firmó el convenio colectivo para el período 2007-2011-, volvieron a intentar un acercamiento de posiciones a lo largo de ayer en la sede del Servicio Asturiano de Solución Extrajudicial de Conflictos laborales (SASEC), que finalmente finalizó sin arreglo. Según las versiones disponibles, los sindicatos
accedieron a las diez de la noche (dos horas antes del arranque oficial del paro) a recurrir a un arbitraje, pero Asetra, que juzgó aceptable la propuesta si se precisaba, alegó que a esa hora ya no podía reunir a su asamblea para someter a votación la iniciativa.

Los sindicatos convocaron a las doce de la noche a un colectivo amplio de trabajadores para preparar los dispositivos de la huelga. Un dirigente sindical admitió que serán movilizadas 1.000 personas desde la madrugada por diversas zonas de Asturias.

Al paro indefinido ha sido convocado un colectivo de 8.000 personas, de las que unas 4.200 son asalariadas (y por ello, afectadas por el convenio), entre conductores de camiones, autocares y autobuses y trabajadores de «parkings» y garajes. Las otras 3.800 son camioneros autónomos que en realidad son empresarios no vinculados por el convenio. Un dirigente sindical aseguró ayer por la tarde a este periódico que el paro será general y los autónomos no podrán eludirlo.

La patronal del transporte Cesintra, que no negoció el convenio y que agrupa tanto a autónomos como a empresarios con asalariados, aseguró que la huelga no debe afectar
a los autónomos. Enrique Riaño, presidente de Cesintra, sostuvo que los autónomos van a salir a trabajar porque «la situación económica es mala». No se descartan por ello tensiones entre huelguistas y autopatronos.

UITA (organización exclusiva de autónomos) no se pronunció, aunque admitió que sus afiliados se van a ver afectados. «Nosotros estamos también pidiendo dignidad para
el sector», dijo su presidente, José Fernández. Cesintra y UITA coincidieron en que las diferencias económicas entre Asetra y los sindicatos no supera el medio punto porcentual, por lo que debería haber habido un arreglo.

Cesintra apoyó a Asetra y sostuvo que no hay razón para una huelga porque no hay incumplimiento de convenio, sino sólo un problema interpretativo que debe resolverse, en todo caso, en las instancias laborales o judiciales, tal y como
también sostiene Asetra.

La convocatoria obedece a la aplicación del convenio que está vigente. Según los términos pactados en mayo de 2007 entre Asetra y los sindicatos, la revisión salarial para 2009 consistirá en un incremento equivalente al IPC previsto más dos
puntos. Los sindicatos exigen que el aumento sea del 4% porque aseguran que el IPC previsto es del 2%. Pero Asetra sostiene que de momento el Ministerio de Economía no
ha avanzado una previsión oficial de IPC para 2009, por lo que la patronal se compromete a pagar el 2% adicional pactado y a completar el importe equivalente al aumento de inflación cuando exista una previsión gubernamental de IPC.

Las tres mayores patronales asturianas de autobuses y autocares (Astra, Asvipymet y CAR), que tampoco negociaron el convenio, y que se opusieron a él, sí están dispuestas a abonar el 4% a sus trabajadores, pero a condición de que no secunden la huelga.

Ir a página 1 2 3