Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
Lo que pasa detrás y delantre la pantalla 
Escrito por Sumiciu el sábadu, 31 mayu de 2008

Ta na rede la cabera versión de la implementación de la API de Windows en Linux.

Como l'adición de nueves funcionalidaes ta conxelada, namás se pue destacar la igua de de dellos bugs. Como siempre, pues baxate'l códigu y los binarios d'esta versión.

Anunciu oficial (N'inglés)
Ver Comentarios (16) Temes relacionaos: Wine 

Escrito por Sumiciu el domingu, 25 mayu de 2008

Yá ta publicada la Release Candidate 2 de Wine cola que vamos acercándonos cada vez más a l'esperada versión 1.0 programada pa'l 6 de xunu.

Tampoco facemos esta vez el llistáu de novedaes yá que l'adición de nueves funcionalidaes sigue conxelada, polo que namás se pue destacar la igua de de abondos bugs, concretamente 123 dende la cabera versión. Como siempre, pues baxate'l códigu y los binarios d'esta versión.

Anunciu oficial (N'inglés)
Ver Comentarios (163) Temes relacionaos: Wine 

Escrito por Sumiciu el martes, 13 mayu de 2008

Cuando se da el salto a Firefox 3 beta (por ejemplo al actualizarse a la última versión de Ubuntu), uno puede encontrarse con el problema de que algunas extensiones instaladas en Firefox 2, no son compatibles con la nueva versión. Una de estas extensiones es el Plug in de Del.icio.us, del cual puedes instalar una version compatible con Firefox 3 beta aquí (Más información)

Tambien puedes echar en falta Gmail Manager, para llevar un control sobre tu correo, la alternativa puede ser Gmail Notifier, extensión que sí es operativa con Firefox 3 beta.

Una de las que más estoy echando de menos, es Firebug, una extensión que no he logrado hacer funcionar correctamente ni con su versión 1.1, ni con los trucos que propone Brendan Tompkins (básicamente, se trata de modificar en la descripción de la extensión las versiones soportadaS).

He leído también por ahí algún problema con Web Developer Toolbar, pero a mi me funciona correctamente.

Haciendo una valoración más en frío, me parece un error por parte de la gente de Ubuntu el incluir en su última version LTS una aplicación en fase beta que contiene tantas trabas para los usuarios a la hora de usar una de sus características estrella, los complementos. Creo que en este aspecto, han errado en intentar ofrecer alguno nuevo y bonito sin detenerse a comprobar que las funcionalidades (tengamos en cuenta que no se trata sólo de la aplicación en sí, sino del conjunto de complementos para los que hay que dar soporte) se mantienen intactas.


Actualizado: No pudo ser con la version actual 1.0, ni con la beta 1.1, pero la versión alpha 1.2 sí que ha querido quedarse a funcionar con mi Firefox 3 beta


Actualizado 28/05/2008: Parece que la nueva versión de GMail Manager, la 0.5.5 ya corre en Firefox 3.

Además añadimos a la lista de extensiones con problemas Google Reader Notifier, que es incapaz de sincronizar y mostrar las nuevas noticias.

Edición: Relacionado: Cómo hacer funcionar extensiones en Firefox 3 (17/06/2008)
Ver Comentarios (16) Temes relacionaos: Firefox 

Escrito por Sumiciu el llunes, 12 mayu de 2008



Este video recoge una charla de Gregor Kiczales, profesor de Ciencias de la Computación en la UBC (en inglés), creo que en ella se da una muy buena explicación del concepto de la Programación Orientada a Aspectos.

Va apoyada con diapositivas para los que les cueste la lengua de Shakespeare.
Ver Comentarios (21) Temes relacionaos: Programación  Videos 

Escrito por Sumiciu el domingu, 11 mayu de 2008

Les versiones vienen nun intervalu de tiempu cada vez má apetiguñáu y ye que l'esperada version 1.0 de Wine ta acercandose. Ensin más parafernalia, ya ta publicada la Release Candidate 1.

Esta vez nun facemos llistáu de novedaes yá que l'adición de nueves funcionalidaes ta conxelada polo que namás se pue destacar la igua de de abondos bugs. Como siempre, pues baxate'l códigu y los binarios d'esta cabera versión.

Anunciu oficial (N'inglés)
Ver Comentarios (19) Temes relacionaos: Wine 

Escrito por Sumiciu el domingu, 4 mayu de 2008

Foi publicada la cabera versión de Wine, ente les novedades que trai puen destacase:

- Actualización automática del directoriu WINEPREFIX.
- Winhelp agora emplega Richedit como motor de visualización
- Delles correiciones en RichEdit
- Más meyores nel soporte IME
- Más correiciones en Quartz (Direct Show)
- Implementacion de munches más funciones de Gdiplus (una llibrería gráfica encargada de facilitar el debuxu 2D)
- Bugs iguaos asgaya.

Pues baxate'l códigu y los binarios d'esta cabera versión.

Anunciu oficial (N'inglés)
Ver Comentarios (14) Temes relacionaos: Wine