Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
Lo que pasa detrás y delantre la pantalla 
Escrito por Sumiciu el xueves, 27 marzu de 2008

Vía Esbilla, tópome con esta perinteresante noticia en AsturNews:
L'Academia de la Llingua Asturiana fizo anuncia de l'apaición bien pronto del númberu 5 de la colección de Cartafueyos normativos dedicáu a la temrinoloxía informática nel trescurrir del actu de presentación del Diccionariu de la Llingua Asturiana en llinia, dientru la ´páxina web de la institución acadcémica.



Ello tuvo llugar, como relata la noticia orixinal, na presentación del Diccionariu de la Llingua Asturiana en llínia xunto cola publicación na rede de les Normes ortográfiques y la Gramática de la Llingua Asturiana nel actu que podemos ver nel siguiente vidiu de la canal AsturNewsTv:



L'afitar un consensu nos temes relacionaos coles nueves tecnoloxíes paezme un fechu perimportante y pernecesariu. Nun dexa de ser un problema la torna d'espacios web y la creación de ferramientes informatiques en llingua asturiana cuando ún se topa col problema de que nun esiste ningún estándar a l'hora d'entamar una accesibilidá, claridá ya unificación de los estremaos mensaxes verbales que puen apaecer nes aplicaciones informátiques. Personalmente ye daqué que llevo reclamando fai dellos años.

Nesi sen tamién sedría importante que dichu cartafueyu fuera d'accesu universal y non un simple documentu llingüisticu estancáu en papel. Nun hai qu'escaecer que'l so marcu de vida, aplicación y tola ayuda que pueda apurri-y a la llingua na so normalización, alcuéntrase dientro de la rede como mediu d'espardimientu masivu d'información.

Escrito por Sumiciu el xueves, 27 marzu de 2008

Lo leemos y se comenta en BandaAncha:
Dentro del proceso de creación de un mercado único de contenidos online a nivel europeo, la Comisión Europea está recabando la opinión de los diferentes actores del sector.

Por su posición de dominio en el mercado español, nos interesa especialmente la opinión de Telefónica al respecto. Telefónica ha remitido sus propuestas sobre temas como el DRM y el uso del P2P. Hemos tenido acceso a su contenido y reproducimos a continuación lo más interesante.

Sobre la medidas propuestas por Sarkozy en Francia, Telefónica opina que "Hay algunas cuestiones jurídicas que figuran en las obligaciones allí establecidas con las que no estamos de acuerdo. Por ejemplo, un proveedor de acceso a Internet no puede aceptar un sistema de notificaciones de descargas ilegales mediante p2p de sus clientes, excepto cuando hay una orden judicial debidamente notificada. Si no es así, muchos derechos constitucionales (secreto de las comunicaciones, la privacidad de los consumidores, protección de datos personales, etc) puede ser violados."


Leer más

Escrito por Sumiciu el llunes, 24 marzu de 2008

Toi acabante lleer en Barrapunto esti apunte, nél volvemos al reiteráu tema del emplegu nes nueves tecnoloxíes n'Asturies. Un tema persocorríu pol gobiernu de turnu col que traten de facer ver a la opinión público un supuesta demanda d'emplegu nel sector nel país.

Nesi sen hai tres miraes bien estremaes. Per un llau ta el gobiernu (y porque non dicilo, les empreses) interesaos unos y otros en pintar un cuadru d'una Asturies na que les antigües demandes de reindustrialización y recolocación del emplegu perdíu al trancar los pozos y les empreses circundantes nun tengan valir. Un paisaxe nel que los que se quexen, faenlo de viciu, y nel que nuna fastera tan mancada pol desemplegu y el cambiu de dineru por trabayu (non al estilu tradicional de pagu pola fuercia trabayu prestada, sinon pagu pola prexubilación y fin de les movilizaciones, en definitiva el pagu por tener la boca zarrada) y l'estandarte d'esta nueva industria que mos va traer pan y roses pa toos.
Un puntu de vista que comparten, obviamente, les empreses. Eses empreses qu'apañen sovenciones y sostienen (y, poro, subordinen) con elles los puestos de trabayu creaos al empar que entamen estrañes coaliciones que resulten nun control corporativu del mercáu llaboral.

Estos son los que dicen que falten, énte la mirada atónita de los profesionales del sector, los cuales ven como les sos espectatives llabores quedense neso, n'espectatives. Alredor d'ello un panorama nel que los salarios baxos y el retrocesu en derechos llaborales faen actu de presencia. El pensamientu común d'estos ye'l mesmu: "nun sobra trabayu, lo que falta ye xente que tea dimpuesto a trabayar por tan poco".

Por tercer llau ta la opinión público quien, ayeno a esti melodrama socio-llaboral déxase querer nel baille que-y ufrez el gobiernu col finu afan elleitoral de política de cuatro años. Enfrentense a esa tormenta d'información que entamen los medios de comunicación y nun yos queda más remediu que creer, dao que ye la única voz que oyen sobre el tema, que n'Asturies hai trabayu de sobra, concretamente nesti sector pero nun fuera estraño estrapolalo a cualquier otru o aun planu más xeneral.

Mientres tanto, traten de desplicase cómo ye que si tantu trabayu mos sobra, tantos mozos sigan colando pa Madrí a la gueta'l so futuru. Y ye que pa buena parte del sector, falar de mileurismu sedría un llogru tres un esfuerzu notable.

Mientres tanto... a la Nueva España avaga-y inventase la nueva Asturies.

Escrito por Sumiciu el llunes, 24 marzu de 2008

Ya está publicada la nueva versión de Wine, la 0.9.58, recordar también el anuncio de que Wine alcanzará la ansiada versión 1.0 presumiblemente el 6 de junio de 2008.

Entre las novedades de la versión, se encuentran:
- La versión por defecto ahora es Windows XP.
- Varias mejoras en Richedit.
- Comienzo de soporte de jscript dll
- Los archivos de configuración (shell folders) ya respetan la configuración de directorio de XDG.
- Varias actualizaciones en la traducción.
- Varios problemas solucionados.


Como siempre se pueden descargar los binarios o las fuentes en los luegares acostumbrados.
Ver Comentarios (14) Temes relacionaos: Wine 

Escrito por Sumiciu el xueves, 20 marzu de 2008

Microsoft ha anunciado el primer acuerdo de colaboración con la Fundación Eclipse con el fin de dar soporte técnico para permitir que el Eclipse Standard Widget Toolkit (SWT) use la Windows Presentation Foundation (WPF) para permitir que los resultados obtenidos con la herramienta compartan el mismo look and feel de Windows Vista.


Más información [Inglés]
Ver Comentarios (15) Temes relacionaos: Programación 

Escrito por Sumiciu el domingu, 16 marzu de 2008

Uno de los grandes problemas que ha presentado el uso masivo de los sistemas P2P es la cantidad de ancho de red que utilizan estos sistemas para su funcionamiento. Ello es, en ocaciones, un serio problema para los proveedores, a los cuales exige que su red tenga soporte para la carga de uso que estos representan.

Como solución al problema se plantea la alternativa del P4P. Actualmente en las transferencias P2P, se selecciona el usuario aleatoriamente, por lo que la ubicación física del mismo puede variar exageradamente. La propuesta se basa en una red que elija el nodo de descarga según proximidad, disminuyendo el número de pasos que han de recorrer los paquetes hasta llegar a su destino y, por ello, optimizando el uso de red.

Para ello se presentan propuestas de protocolos y estándares por parte del grupo de estudio sobre la materia, el P4P group, que pueden leerse en este documento [P4P: Explicit Communications for Cooperative Control Between P2P and Network Providers (PDF) ].

El mayor problema que presentan este tipo de redes, es que su existencia se basa preferentemente en la existencia de una información exaustiva de la topología de la red, más allá de los enlaces lógicos que puedan determinarse mediante los protocolos.

Más información en Ars Técnica [inglés]
Ver Comentarios (499) Temes relacionaos: Red 

Escrito por Sumiciu el xueves, 13 marzu de 2008



Video que explica la historia y acontecimientos alrededor del nacimiento del sistema operativo GNU/Linux, con entrevistas a personajes importantes en el devenir de los acontecimientos.

Está en inglés, pero hay una versión subtitulada partida en varios fragmentos también en Google Video
Ver Comentarios (20) Temes relacionaos: Linux  Videos 

Ir a página 1 2