Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 16 ochobre de 2008

Según informa Europa Press:
Carrera Profesional y el Plan d'Evaluación pa los funcionarios de la enseñanza non universitaria del Principáu d'Asturies.

Según esplicó en declaraciones a Europa Press el responsable de CC.OO de la Enseñanza, Luis Fernández León, si se llega a un acuerdu nel conceyu d'esta tarde, el 29 d'ochobre van concentrase escontra'l Gobiernu del Principáu, "previsiblemente a les 18.00 hores frente a la Conseyería d'Educación y Ciencia o Presidencia", apuntó.

Xunto a esta midida, los sindicatos planteguen un plan de recoyida de firmes nos institutos escontra'l plan d'Evaluación y pidir al profesoráu que nun collabora cola Allministración dexando d'ellaborar el mapa del puestu "porque nun tien nengún efeutu y ye voluntariu".

Los representantes sindicales informen güei, nel IES Alfonso II d'Uviéu, a un aforu de más de 300 docentes de tola comunidá sobre los problemes que conlleva, según CC.OO, CSI-CSIF y Suatea, el dessarrollu actual de la Carrera Profesional y el Plan d'Evaluación.

"L'alministración sácase un procedimeintu d'unión a una Carrera Profesinoal que nun existe, y llueu como nun pue pagar carrera, paga productividá a quien solicitó la carrera, cuando se trata de conceptos distintos", criticó'l responsable de CC.OO de la Enseñanza. Asina los sindicatos reclamen "el cobru de productividá por cinco años d'actividá pa tolos trabayadores".

Amás, según Luis Fernández León, el Plan d'Evaluación ta "impuestu de manera unillateral pola Alministración y ensin nengún tipu de negociación per parte de los axentes sociales". "Ye mui peligroso que se rellacione la meyora de resultaos académicos col salariu", afirmó diciendo que "ye una situación mui difícil d'asumir".

"La evaluación del profesoráu nun cuenta con marcu normativu, pónenla en marcha de manera esperimental y pretenden utilizar al docente como cobaya p'algamar los datos que l'Alministración necesita, pa dempués crear l'instrumentu definitivu na futura Llei de Función Pública", añadió.

Asina, entiéndese que nun se trata d'una negativa "a que s'evalúe l'actividá docente, sinón que se rellacione col salariu". Cuestiona, amás, que nun s'evalúe a tol profesoráu sinón sólo a los funcionarios de carrera, cuando una cuarta parte de los docentes son personal interín y en práutiques.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 9 ochobre de 2008

Según informa Europa Press:
Los sindicatos plantegaron güei a la direición de Sekurit --área de Saint Gobian nes instalacioens d'Avilés qu'ellabora productos p'automóvil-- que de facese la parada pal mes de payares d'una de les llinies de fabricación se caltengan hasta final d'añu los 16 contratos eventuales existentes, que s'asitie otra vuelta a los emplegaos en puestos de nivel profesional asemeyáu y qu'amás s'aproveche pa dar formación a los mesmos.

Según esplicaron fontes sindicales a Europa Press la propuesta de la direición de la multinacionales Saint Gobain de parar el mes de payares una de les llinies de fabricación de Sekurit col oxetivu de "reducir capacidá de producción", ye la única que pue "responder a la situación actual del mercáu".

Nun pasa lo mesmo con otres de les midíes que plantega la compañía, como la de la direición del ARDC, el centru d'Investigación y Desarrollu, que propón tamién la reducción de 20 emplegos, de los 76 totales del centru, según fontes sindicales. Los representantes de los trabayadores alertaron tamién de la intención de la compañía de desarrollar una "reorganización" na zona de lloxística de la llinia de Glass.

Según fontes sindicales nun se pue inorar la situación del sector del automóvil y de la construcción, que son precisamente los dos a los que ta lligada l'actividá de la planta de La Maruca, n'Avilés.

"Nun se pue escaecer que les noticies sobre dambos sectores nun son positives, asina que lo que tratamos de llograr ye qu'afeute na menor midida posible a los trabayadores. Evidentemente somos conscientes de que si aumenta la demanda l'emplegu crez y si baxa l'emplegu vese en dalguna manera afeutáu", destacaron los sindicatos.

Agora les centrales tán pendientes de que la compañía-yos dea una respuesta sobre los sos pidimientos, dalgo que va pasar "probablemente" la próxima selmana

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 8 ochobre de 2008

Según informa Europa Press:
El Sindicatu Mélicu Profesional d'Asturies (Simpa) señaló güei en declaraciones a Europa Press que la firma de CC.OO y UXT, na Mesa Xeneral, de la propuesta del Serviciu de Salú (Sespa) pa la reforma del modelu d'atención continuada "fai cayer" la so convocatoria de fuelga pa la próxima selmana del 14 al 17 d'ochobre.

Según indicaron responsables del sindicatu profesional, el documentu firmáu por CC.OO y UXT inclúi amás del nuevu modelu organizativu pa Primaria, les meyores salariales nes hores de guardia, polo que nun se caltién el motivu de la convocatoria de paru. "Lo más fáicl ye que la fuelga se desconvoque porque los motivos yá nun aguanten", dixeron.

Dende'l Simpa llamenten qu'estos sindicatos --CC.OO y UXT--, con más representación na Mesa Xeneral de la Función Pública, pero con una escasa representatividá ente'l colectivu facultativu, acordaren el nuevu modelu que va afeutar especialmente a los profesionales d'Atención Primaria de les zones rurales con guardies llocalizaes en vez de presenciales, "qu'empeoren el serviciu y perxudiquen la paga d'esos profesionales".

Tamién consideren negativu que nun se buscare más consensu pa la creación del modelu de les Unidaes de Xestión Clínica nos centros de salú urbanos, puesto qu'entiende dende'l Simpa "obliga a los profesionales a arreglase como puean pa cumplir lo oxetivos y ordenase turnos, guardies y vacaciones ensin más recursos pa ello".

Poro, calquen en que "nenguna reforma puea ser positiva si se fai al marxe de los profesioanles que la van desarrollar", asina refuguen que se diga que se va pilotar el modelu ente los equipos que lu acepten de manera voluntaria, puesto que "si nun hai voluntarios va aplicase de manera obligatoria", criticó'l Simpa.

Dende'l Simpa nun quisieron entrar nes posibles motivaciones de CC.OO y UXT pa "aceptar un documentu negativu pa los profesioanles de Primaria", anque sí dixeron que van espardir l'acuerdu ente tolos centros de salú y la próxima selmana van estudiar posibles aiciones reivindicatives como nueves convocatories de fuelga n'Atención Primaria.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 1 ochobre de 2008

Según lleemos en El Comercio:
SUATEA denuncia que los sindicatos siguen sin tener "voz ni voto" ya que la Consejería de Educación y Ciencia no quiere convocar la mesa sectorial.
El sindicato manifiesta en un comunicado su rechazo a las ultimas declaraciones del consejero, José Luis Iglesias Riopredre, durante su comparecencia en la Comisión de Educación de la Junta General para informar sobre el inicio de curso.
SUATEA denuncia el "maltrato" que recibe el profesorado en la única comunidad autónoma que no tiene mesa sectorial de Educación, es decir que "no tiene voz ni voto en los cambios que se producen en sus condiciones laborales".
Recuerda que esta circunstancia perdura desde el año pasado y subraya que la administración se muestra "intransigente haciendo oídos sordos".
Ha señalado que con este panorama todas las decisiones son "a golpe de tacón, sin negociación con los representantes los trabajadores".
"Los gurús que apelan al talante y al diálogo, lejos de modificar y consensuar posturas, aspiran a tomar decisiones bajo el ordeno y mando", asevera.
Por todo ello, SUATEA exige la retirada de "un proyecto educativo impuesto, que nada tiene que ver con el mundo docente y si con el mundo empresarial, que tanto gusta al consejero de Educación"

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 1 ochobre de 2008

Según lleemos en Asturnews:
El llunes pasáu’l Conceyu de Samartín del Rei Aurelio convocó una plaza de técnicu mediu pal Serviciu de Normalización Llingüística. Dende l’Asociación de Trabayadores de la Normalización Llingüística detectaronse delles irregularidaes nes bases de la plaza polo que pidieron al Conceyu de Samartín que vuelva convocar la plaza solucionando eses “llagunes” nes bases.

Ente les irregularidaes que toparon na Asociación tán: "el que nun figure cuála ye la baremación pola que se considera aptos o non aptos a los aspirantes; nun queda claro si se va facer fase d’oposición; nun esiste un temariu; les pruebes selectives, en casu de que les hubiere, nun son les más adecuaes, sobremanera la entrevista personal; y tampoco nun s’indica cuála ye la puntuación de cada prueba".

Dende l’ATNL, entienden que "les places de técnicu/a en normalización llingüística han tar unificaes no tocante a les pruebes selectives. Dende hai años los responsables de los SNL venimos defendiendo que los procesos de selección de los Servicios pasen por una serie de pruebes onde s’evaluen nun solo los conocimientos xenerales propios de la plaza (Estatutu d’Autonomía, llexislación sobre la llingua asturiana, la normalización nel ámbitu de los Conceyos) sinón qu’ha evaluase de manera oxetiva’l conocimientu y la competencia llingüística de los aspirantes con pruebes escrites y orales".

Na opinión de l'Asocaición "tamién ye importante la composición del tribunal calificador, onde tien d’haber persones especialistes en llingua asturiana y en normalización llingüística".

Dende la formación de l’asociación vienen reclamando a la Conseyería de Cultura una implicación mayor nos procesos de creación de SNL y consideren que’l papel de la Conseyería de Cultura "ye más que repartir subvenciones pa la creación de los Servicios, ha vixilar cómo se creen, asegurando la mayor efectividá del mesmu". Per otru llau, dicen seguir esperando la solución a la inestabilidá qu’añu tres añu vienen denunciando y que pasa necesariamente pola firma de convenios ente los Conceyos y la Conseyería de Cultura: "cosa qu’hasta’l momentu la Conseyería de Cultura se negó a firmar y a solucionar".

Va unos díes anuncióse l’apertura de nuevos Servicios de Normalización y dende l’ATNL piden "nun solo a los Conceyos sinón tamién a la Conseyería de Cultura que los procesos selectivos se faigan con seriedá y tresparencia yá que d’ello depende’l posterior trabayu de normalización".