Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 10 xunetu de 2008

Según lleemos en Infoasturies:
Confirmóse que la Conseyera de Bientar Social, Pilar Rodríguez, abrió espedientes disciplinarios a dos trabayadores de la UPA del Materno-Infantil d'Uviéu. En concreto A su coordinador : Aurelio Sánchez; y a un educador y miembro del Comité d'Empresa : Luis M. Rodriguez García.

A los trabayadores espediéntenlos, según denuncia el Coleutivu Social y Justicia "por nun siguir conductos internos pa espresar la so disconformidá cola situación que viven los menores y el personal del centru". En concreto por espublizar cartes en medios de comunicación denunciando "la falta de medios, de voluntá política, y el continuu incumplimientu de promeses feches a menores y trabayadores por Dña Eva Sanchez (IAASIFA) y Dña Pilar Rodríguez".

Yá tan nombraos los instructores y secretarios del procedimientu tando a la espera de que se califiquen los fechos, y se proponga una sanción.
L'espediente d'Aurelio S. ta más avanzáu y yá se comunicó al Comité d'Empresa de la Conseyería de Vivienda.

Social y Justicia siñala que demientres tol 2008 la Conseyera y el so equipu decidieron apostar "por sancionar a les personas que denuncien el incumplimientu sistematicu de la normativa de menores por parte de los responsables de la Conseyería".

Con toa esta situación de represión na alministración la situación na UPA sigue igual que dende marzu, "incumplimiento de la normativa d'infancia y dificultaes na documentación de los menores".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 1 xunetu de 2008

Según informa Europa Press:
Los Sindicatos Otecas, USO, FSIE, CC.OO y FETE-UXT, representativos de los trabayadores de los centros concertados d'Asturies, mostraron güei al traviés d'un comunicáu la so satisfaición pola aprobación, el pasáu 26 de xunu, de la proposición non de Llei referente a les reivindicaciones de los trabayadores de centros concertados d'Asturies.

Dicha proposición foi presentada pol Grupu Parlamentariu d'Izquierda Xunida, Bloque por Asturies, los Verdes y encamienta al Gobiernu a "puxar pola negociación inmediata" de temes como plantiyes, y reducción de carga llectiva, la xubilación parcial incentivada pol profesoráu, el complementu de maestros de la ESO y el complementu autonómicu pal Personal d'Alministración y Servicios.

Les organizaciones sindicales recordaron que dicha parte de la proposición foi apoyada por tolos Grupos Parlamentarios y consideren qu'esta aprobación supón "un gran apoyu a les sos reivindicaciones".

De la mesma manera, encamentaron al Gobiernu Popular a que realice los trámites necesarios pa dar cumplimientu a la mesma.