Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 6 xunu de 2008

Según informa Europa Press
La flota pesquera de Avilés se sumó desde hoy al conflicto por el alza del petróleo. La práctica totalidad de los barcos con base en la Cofradía Virgen de las Mareas se encuentran ya amarrados y se espera que en las próximas horas se sumen las cuatro embarcaciones de bajura, según informó el patrón mayor de Avilés, Gregorio López, en declaraciones a Europa Press.

El presidente de la cofradía avilesina aseguró que "la flota está totalmente parada". Por su parte, Alfredo Gutiérrez, representante de la plataforma que promueve el paro, explicó que en el día de hoy no se esperan piquetes ya que está previsto que el conflicto se radicalice a partir de la próxima semana.

"Hoy estoy en Burela pero me consta que el paro está siendo cada vez mayor", expuso Gutiérrez, en declaraciones a Europa Press. Ayer, un grupo de armadores gallegos se enfrentaron a pescadoras asturianos en la lonja de Avilés e iniciaron una campaña informativa por pescaderías y grandes superficies para tratar de frenar la entrada de pescado de exportación.

Por su parte, la Federación Asturiana de Cofradías, contraria inicialmente al paro, mantendrá a las 19 horas de hoy una reunión para estudiar la posición que mantendrá de cara a la próxima reunión prevista para el lunes en Madrid.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 6 xunu de 2008

Según informe Europa Press:
Les patronales mayoritaries del tresporte de mercancíes per carretera de la rexón, Asetra y Cesintra, firmaron güei un preacuerdu colos cargadores, en rellación al conflictu surdíu de magar l'incrementu del preciu del combustible. El mesmo tomóse tres presenta-yos per escrito la so propuesta sobre les condiciones que tienen de rexir los futuros y presentes contratos de tresporte, que va tener de ser confirmáu por tolos órganos representativos, tanto de les empreses cargadores como de los sindicatos. Nun foi aceptáu, sicasí, por UITA, integrada por autónomos. Pela so parte, los pescadores d'Avilés sumáronse a la fuelga nel so sector pol mesmu motivu.

El presidente de l'Asociación d'Empresarios del Tresporte y Aparcamientu d'Asturies (Asetra), Ovidio de la Roza, manifestó a la salida del conceyu calteníu na sede de la Conseyería d'Infraestructures, qu'UITA nun pudo firmar el preacuerdu porque pa ello tenía que desconvocar la fuelga.

De la Roza, qu'afirmó que'l conceyu calteníu güei foi "mui positivu" dixo que-yos "preocupa'l clima d'alarma y intranquilidá qu'UITA ta creando n'Asturies, pero nun-yos preocupa muncho que nun firme l'acuerdu".

"Güei quedó demostrao que n'Asturies hai total normalidá nel tresporte porque'l poder de convocatoria tiénenlu les organizaciones mayoritaries", dixo De la Roza.

Pela so parte, el presidente de la Unión Independiente de Tresportistes Autónomos (UITA), José Fernández, indicó que "l'aconceyamientu al so xuiciu nun sirvió pa nada" y añadió que tanto Asetra como Cesintra "trataron de cola-yos un acuerdu pa tratar de forzar a desconvocar el paru que nós tampoco tenemos capacidá de desconvocar". Un paru qu'al so xuiciu "ta siendo siguíu por un 60% de los tresportistes asturianos".

"Nun firmamos nengún engañu que mos quieran colar porque nun somos fatos y tenemos dignidá", dixo Fernández, qu'insistió en que'l paru y les protestes van siguir hasta que la mnistra se siente a negociar y les reivindicaciones de los tresportistes s'espeyen nel BOE.

Asina indicó qu'Asetra y Cesintra traxeron al conceyu de güei les propuestes d'UITA, "apropiándose d'elles, mientres qu'en Madrid ta defendiendo otres".

El responsable d'UITA insistió en que'l paru va siguir p'alantre de manera indefinida y añadió que lo que digan Ovidio de la Roza y Enrique Riaño sobre un acuerdu o la desconvocatoria del paru "da-yos igual". Amás, añadió que los aconceyamientos tán "mutilaos" porque a los mesmos nun se cita a toles empreses y cargadores.

PESCADORES D'AVILÉS EN PARU.

Pela so parte, la flota pesquera d'Avilés sumóse dende güei al conflictu pol alza del petroleu. La práutica totalidá de los barcos con base na Cofradía Virxe de les Marees tán ya amarraos y espérase que nes próximes hores se sumen les cuatro embarcaciones de baxura, según informó'l patrón mayor d'avilés, Gregorio López, en declaraciones a Europa Press.

El presidente de la cofradía avilesina aseguró que "la flota ta parada dafechu". Pela so parte, Alfredo Gutiérrez, representante de la plataforma que promueve'l paru, esplicó que nel día de güei nun s'esperen piquetes ya que ta previsto que'l conflictu se radicalice de magar la próxima selmana.

"Güei toi en Burela pero sé que'l paru ta siendo cada vez mayor" espunxo Gutiérrez, en declaraciones a Europa Press. Ayeri, un grupu d'armadores gallegos enfrentóse a pescadores asturianos na rula d'Avilés y entamaron una campaña informativa por pescaderíes y grandes superficies pa tratar de frenar la entrada de pescáu d'esportación.

Pela so parte, la Federación Asturiana de Cofradíes, contraria de primeres al paru, va caletner a les 19.00 hores de güei un conceyu pa estudiar la posición que va adoptar de cara al próximu alcuentru previstu pal llunes en Madrid.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 12 mayu de 2008

Visto en El Comercio:

La Federación Estatal de Cofradíes de Pescaores tien manifestao el so esmolecimientu pola subía'l preciu'l combustible y sofita que les ayudes mínimes medren hasta 100.000 euros. Asinamesmo pidiose un conceyu urxente cola ministra Eleena Espinosa pa abordar el problema del pagu de les ayudes que aseguren que nun aportaron a los afectaos.

Tamién reclamen que les ayudes se fagan por barcu y non por empresa.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 1 mayu de 2008

Seún lleemos en El Comercio:
La flota asturiana de cerco se unió el pasado martes a la iniciativa de los armadores guipuzcoanos de amarrar los barcos y pedir compensaciones por el cierre del caladero de bocarte, según informaron a EL COMERCIO fuentes del sector. A lo largo de la semana hicieron lo propio las demás provincias del Cantábrico y el próximo viernes está prevista una reunión de la Interfederativa de Cofradías para encauzar una negociación favorable con la Secretaría General del Mar. El Gobierno de Cantabria apoyó ayer públicamente la pretensión de los pescadores de cobrar por paro biológico y, según fuentes extraoficiales, el Principado está en la misma línea, de forma que se confía en una decisión satisfactoria del Gobierno estatal.

Lleer más