Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 28 xunu de 2009

Vía Glayíu:
El martes dia 30, a les 10,30 de la mañana tendrá llugar una concentración d'apoyu a las Güeles de la Fabada Litoral, despedíess pola multinacional Nestlé.

La concentración llevaráse a cabu nos Xulgaos de lo Social de XiXón (Cai Prendes Pando) coincidiendo col xuiciu por despidu de dos de les tres Abuelas despedíes.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 26 xunu de 2009

Según informa Infoasturies:
Güei día 26 de xunu los y les trabayadores "des- Konecta-dos" por Telefónica van facer una espicha vindicativa elantre de la entrada de Konecta n'Avilés.

La hora de quedada son le 17:00 hores frente la Oficina del INEM n'Avilés. Van acompangar a los y les trabayadores el monologuista Carlos Alba "Cellero".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 22 xunu de 2009

Martes día 23, a les 7 de la tarde partirá del llocal de CSI en Xixón un gayoleru al empar que reivindicativu pasucais n'apoyu les Güeles de la fabada Litoral despedíes por Nestlé.

El pasucais discurrirá poles cais peatonales del centru Xixón, acompañáu por una charanga que pondrá música y ritmu a la denuncia d'una inxusticia manifiesta cometida pola mayor multinacional de l'alimentación.

Acude: si yá nun respeten nin a les Güeles, llegó'l momentu de decir basta!!

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 17 xunu de 2009

Les coses van permal. Na comarca d’Avilés tenemos 15.000 persones en paru, n’Asturies vamos camín de les 100.000 y nel Estáu español pasamos de los 4 millones.

Los despidos cuéntense per millares, los Espedientes de Regulación d’Emplegu (ERE) por docenes y el 35% de los paraos y paraes yá nun cobren un res.

Va unos meses, el Conseyeru de Trabayu, Graciano Torre, llamaba “salvajes” a los trabayadores d’Asturmasa porque la fuelga que teníen prevista podía provocar la parada d’un fornu altu de Veriña. Agora, Arcelor nun sólo nun paró esi mesmu fornu, sinon que tamién paró la mitá de les bateríes de cock, forzó un ERE a la totalidá de la plantiya, conxeló los sueldos y ta entamando un procesu pa prescindir de toles empreses auxiliares. ¿Quién ye agora’l xabaz?. Facer una fuelga pa defender el puestu de trabayu nun ye denguna xabazada, la verdadera xabazada ye ser Conseyeru de Trabayu y dar la espalda a miles de trabayadores que s’enfrenten al paru y la probeza.
Pero nun ye sólo Arcelor, Cristalería intenta implantar el so tercer ERE y zarrar el Llaboratoriu, Alcoa va conxelar los sueldos dellos años y ampliar la xornada llaboral, DuPont va menguar la so plantiya, na Asturiana de Zinc la defensa d’un conveniu xustu conlleva xuicios y represión pa los trabajadores, Aleastur acaba de presentar un ERE que s’amesta a muchos otros comu’l de Daorje, n’empreses como Mecafran, con carga de trabayu asegurada pa dellos años, tan echando hores estres ensin control, nel Ayuntamientu d’Avilés el conflictu ente los y les monitores de les piscines y el Gobiernu municipal sigue abiertu, el sector de la pesca funde pocu a pocu, los comercios cierren ún tres otru, la construcción yá perdió miles d’emplegos y na hostelería les condiciones llaborales son cada vuelta más precaries.

Sin embargu, la cris nun tien les mesmas consecuencies pa tol mundu igual. El paru medra descontroladamente, los salarios nun lleguen a fin de mes, munchos/es trabayadores acaben la prestación por desemplegu, pierden les sos viviendes y yá entama a faltar la comida en munches cases. Pero, mentanto, los bancos publiquen beneficios multimillonarios y siguen recibiendo miles de millones d’euros del dineru públicu.



Y, aprovechando la situación, la gran patronal y los sos gobiernos intentan llevar alantre una reforma llaboral p’algamar el despidu de baldre, la conxelación de sueldos, el aumentu de la xornada llaboral, el retrasu de la edá de xubilación y la reforma del sistema de pensiones.



Pero el problema de fondu ye, ensin dulda, el modelu de produición capitalista, basáu esclusivamente nel crecimientu económicu a toa costa, pal beneficiu d’unos pocos. Ye necesario cambiar esti sistema de produición por otru distintu, cuyo fin seya repartir la riqueza y satisfacer les necesidaes humanes.


Nun podemos dexar que les coses sigan pel camín que van. Ye necesario que nos movilicemos, que salgamos a la cai y avancemos haza una fuelga xeneral, como ferramienta pa garantizar:

- Trabayu dignu pa toes y toos.
- Si nun hai trabayu, prestación por desemplegu indefinío.
- Renta básica indefinío.
- Salarios y pensiones mínimes de 1.000 euros.
- Derechos básicos pa toles ciudadanes/os, garantizaos pol Estáu (alimentos, salú, vivienda y educación).
-Nacionalización de la banca.

CONVOQUEN: trabayadores de la empresa KONECTA, trabayadores de TSK, de Mecafran, de Aleastur, de la hostelería d’Avilés, monitores de les piscines d’Avilés, despedíos de Daorje, Confederación General del Trabajo (CGT), CSI-Arcelor, Corriente Sindical d’Izquierda (CSI), PCA n’Avilés, PCA en Corvera, Andecha Astur, PCPE, CJC-CMC, UNA, Unión Proletaria, El Militante, Sindicato de estudiantes, UJCE.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 15 xunu de 2009

Según informa Infoasturies:
Los trabayadores de Vesuvius entamen una marcha a Uviéu dende Riañu (Llangréu) que va dir finar delantre la Xunta Xeneral.

La marcha vindicativa va salir a 08:30 hores dende la propia fábrica, que pesie a ser rentable quier zarrar la multinacional.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 10 xunu de 2009

Según informa Asturies.com:
Un colectivu de trabayadores de la comarca del Caudal convocó una manifestación pal próximu vienres 12 de xunu col oxetivu de lluchar contra la "indefensión de la población en xeneral ante l'avalancha de despidos y regulaciones d'emplegu", que recordaron, qu'afeuten a toa Asturies, y más concretamente, a les cuenques mineres. Los miembros d'esta formación decidieron crear esti colectivu, dende'l que güei se criticó a los partíos políticos porque, na so opinión, "nun se supo dar respuesta a les necesidaes de los ciudadanos".

La falta de fiscalización del dineru de fondos mineros foi otra de les cuestiones denunciaes por estos trabayadores, que demientres una rueda prensa na que lleyeron un comunicáu puxeron como exemplu del "fracasu de la reindustrialización prometida" la situación qu'atraviesen empreses como Diasa, Alas, Triman, Kerkus, Rioglass o Enferbus. N'opinión d'esti colectivu, estes firmes demuestren "l'engañu de la continua reconversión na que tamos somorguiaos", dao que, apuntaron, "la mayoría tán mui sovencionaes".

Les crítiques d'esti grupu, formáu por trabayadores afeutaos por ERE o sensibilizaos colos problemes de los sos compañeros, tamién se centraron nos sindicatos mayoritarios, a los qu'acusaron de "complicidá y silenciu" y de desarrollar una "política de pactismu". Nesti sen, el colectivu de trabayadores de la cuenca del Caudal dexó claro que se trata d'una formación que "trata d'aconceyar a toos en defensa d'unos intereses comunes a la mayoría", y que ye ayenu a cualquier interés partidista".

La primer midida tomada por esta formación foi precisamente la convocatoria d'una manifestación que va salir el próximu vienres día 12 de xunu a les siete la tarde dende la plaza de la Pasera, frente a la ilesia de San Xuan de Mieres. A ella tán convidaos tolos ciudadanos, "independientemente de la so afiliación o creencia" y, nesi sen, pidieron que nesta cita "les sigles queden a un llau".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 24 marzu de 2009

ESTI XUEVES 26 DE MARZU A LES 19 HORES DENDE LA ILESIA SAN XUÁN DE MIERES ENTAMA UNA MANIFESTACIÓN EN APOYU DE LOS/ES TRABAYAORES DE ENFERBUS, ÁLVAREZ GONZÁLEZ Y DIASA PHARMA, ENTE OTRES EMPRESES EN CONFLICTU.

¡EN SOLIDARIDÁ COLOS/ES TRABAYAORES EN LLUCHA TOOS/ES EL XUEVES A LES 19 HORES DELANTRE LA ILESIA SAN XUÁN DE MIERES!

¡POLOS PUESTOS DE TRABAYU NES CUENQUES!

Ir a página 1 2 3