Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 6 ochobre de 2009

Según informa Europa Press:
El trabayador de la empresa Daorje Aníbal Jiménez González morrió güei a les 11.30 hores de la mañana nes instalaciones de la empresa ArcelorMittal n'Avilés, al caye-y una válvula de dos tonelaes de pesu, mientres trabayaba na depuradora principal de la citada empresa, según informaron a Europa Press fontes d'ArcelorMittal.

L'operariu, que contaba con 13 años d'esperiencia, alcontrábase realizando un corte de tubería de la depuradora cuando por causes que se tán investigando cayó-y enriba una válvula de dos tonelaes de pesu. L'home morrió nel actu, según les mesmes fontes.

Hasta'l llugar del socesu desplazáronse los servicios d'asistencia sanitaria, que nun pudieron facer nada por salvar la vida del home. Dempués, les autoridaes xudiciales procedieron al llevantamientu del cadabre.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 28 setiembre de 2009

Según RTPA:
Un albañil sufrió güei un traumatismu cranial tres cayer d'un andamiu a una altura de tres metros mientres trabayaba nun edificiu allugáu na cai Perú, númberu 22 del barriu La Calzada en Xixón, según informó el 112-Asturies.

Según los datos facilitaos pol Serviciu d'Atención Médica Urgente (SAMU), l'home, anque daqué mareáu tres el golpe na cabeza, tuvo consciente en tou momentu. Una UVI Móvil treslladolu al Hospital de Xove de Xixón y a falta de más pruebes, el so pronósticu ye grave.

El Centru de Coordinación d'Emerxencies del 112-Asturies recibió l'avisu a les 08.27 hores. Tres dar aviso al SAMU, l'accidente, tamién foe comunicáu a l'Autoridá Llaboral Competente.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 16 setiembre de 2009

Según El Comercio:
Un trabayador, de 26 años d'edá y y que respuende a les iniciales O.F.M., sufrió un traumatismu craneal con ferida y traumatismu nel hombru derechu al cayer d'un andamiu a dos metros y mediu d'altura, mientres trabayaba nes obres del nuevu hospital, na zona l'antiguu psiquiátricu, n'Uviéu..
Según los datos facilitaos pol Serviciu d'Atención Melica Urxente (SAMU), el mozu, que taba consciente, foe atendíu y treslladau darréu n'UVI Móvil al Hospital Central de Asturies (HUCA). A la espera de más pruebes, el pronósticu ye reserváu, según informó'l serviciu d'emerxencies 112-Asturies.
El Centru de Coordinación d'Emerxencies del 112-Asturies recibió l'avisu a les 16.39 hores.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 4 setiembre de 2009

Según lleemos LNE:
Las obras de la variante ferroviaria de Pajares se han cobrado su cuarta víctima mortal. Un joven ecuatoriano, de 33 años de edad, falleció ayer de madrugada tras ser atropellado por un tractor, cuando trabajaba en las obras de construcción del túnel de La Pola de Gordón, según informaron fuentes del Servicio de Emergencias 112 de Castilla y León. El suceso se produjo a las siete y veinticinco de la mañana. Al lugar de los hechos se desplazaron efectivos de la Guardia Civil y de la Policía Local de La Pola de Gordón, así como facultativos del Servicio de Emergencias Sanitarias de Castilla y León, quienes encontraron al herido consciente, aunque en estado muy grave. Pese a las atenciones, falleció poco después, antes de que pudiera ser derivado a algún centro sanitario de la zona.

El joven, cuyas iniciales son W. E. G. I., un operario de una empresa asturiana contratada para la construcción de los túneles centrales del AVE, es el cuarto fallecido en la Variante desde que, hace ya cinco años, comenzara el grueso de las obras. De las tres víctimas anteriores, dos trabajaban en la vertiente leonesa y una en la asturiana.

En Asturias, la única víctima ha sido un trabajador gallego, Felipe Castro Bouzas, de 64 años, que falleció el 5 de noviembre de 2008 tras ser golpeado por una pieza que salió disparada tras ser golpeada a su vez por un tren en el interior del túnel oeste de la variante de Pajares, concretamente en el lote de obra número cuatro, que tiene más de diez kilómetros de longitud y une las localidades de Viadangos (León) y Telledo (Lena). El accidente se registró poco después de las siete de la tarde. A consecuencia del impacto, el operario sufrió la amputación de una pierna y numerosos politraumatismos sobreviniéndole la muerte cuando era trasladado en una ambulancia de la misma empresa que desarrolla las obras al centro de salud de Campomanes, adonde acudió a su encuentro una uvi móvil del Servicio de Atención Médica Urgente (SAMU). Los médicos no pudieron hacer nada por el operario, que se encontraba en parada cardiorrespiratoria tras haber perdido abundante sangre. En León, en septiembre de 2006, falleció un trabajador tras caer de un tren de dovelas cuando salía del túnel, y un mes más tarde, en octubre, moría otro operario aplastado por una pieza de un motor de la tuneladora.

Atropello

El trabajador ecuatoriano W. E. G. I., contratado por una constructora asturiana, falleció en torno a las siete y media de la mañana de ayer, tras ser atropellado por un tractor en los trabajos para la construcción del túnel de la variante en La Pola de Gordón. Aunque los servicios sanitarios todavía encontraron al operario con vida, no pudieron hacer nada para evitar que falleciera antes de que fuera trasladado a un centro sanitario de la zona.

Caída

La primera víctima mortal de la variante ferroviaria de Pajares se produjo en septiembre de 2006. Un joven leonés perdía la vida tras caer de un tren de material a bordo del que pretendía abandonar uno de los grandes túneles que en aquellos momentos se encontraban en construcción.

Impacto

Sólo un mes después del primer fallecimiento, se registraba una segunda muerte en accidente laboral. Un operario, también natural de la provincia vecina, perdía la vida aplastado por una enorme pieza de una de las tuneladoras empleadas en la excavación de los grandes pasos bajo la Cordillera.

Golpes

La única víctima mortal de las obras de la Variante en la vertiente asturiana tuvo lugar el 5 de noviembre del pasado año. Felipe Castro, un operario gallego, falleció a consecuencia de las graves heridas que le produjo el impacto de una pieza que salió disparada de un tren de obra.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 1 xunetu de 2009

O.G.B., de 26 años mancóse ayeri tando trabayando nuna empresa asitiada nel Polígonu de Gonzalín al queda-y atruyaes les piernes ente dos vigues presentando francedura abierta de tibia, peroné y pue que también de tobiellu.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 16 xunu de 2009

Vía Glayíu:
El Principáu rexistró 20.253 accidentes con baxa en xornada de trabayu, de los que 20.069 nun tuvieron gravedá, y 158 fueron graves y 26 mortales, nel pasáu añu 2008, según el resume estadísticu del Institutu Asturianu de Prevención de Riesgos Llaborales recoyíu na Memoria añal de la Fiscalía de Siniestralidá Llaboral.

De los 26 muertos, once pertenecíen al sector servicios y otros diez al sector de la construcción, y cinco al sector industrial y asemeyaos.

La evolución porcentual sobre'l 2007 supón una baxada nel total de siniestros d'un 4,4 por cientu. Los accidentes baxaron nun 4,3 por cientu y los graves nun 16 por cientu. Sin embargu, los mortales subieron nun 13 por cientu, pasando de 23 a 26.

La fiscal especial en Siniestralidá Llaboral, Esperanza González, destacó na Memoria que ye preocupante l'aumentu "significativu" nel númberu d'accidente mortales sobre l'añu anterior, "lo que ha llevar a la reflexón sobre la eficacia de les midíes adoptaes en materia de prevención, como cauce fundamental pa evitar la siniestralidá llaboral", señaló.

Pel contrario, según la fiscal, les lesiones, tanto sin como con gravedá, baxaron. De los 158 accidentes graves, 63 tuvieron llugar nel sector servicios y otros 42 na construcción, mientres 53 fueron na industria y sectores asemeyaos.

Pela so parte, de les causes en trámite del añu 2008 correspondientes a homicidiu por accidente llaboral, va formulase acusación n'ocho, y de los delitos de lesiones n'accidente llaboral, va formulase acusación en 12.

Como datu positivu, la fiscal valoró la rapidez na actuación que supunxo un avance importantísimu pa la conocencia exacta de los fechos per parte del Xulgáu Instructor y Fiscal n'orde a l'averiguación de los posibles delitos.

Sin embargu, apuntó'l ministeriu públicu, sigue pendiente la efeutividá del sistema informáticu, puesto que, como yá se facía constar na Memoria del añu 2007, los datos estadísticos espeyaos na presente Memoria se correspuenden colos procedimientos que realmente despachó la Fiscal Delegada y que se conseñaron según la so propia estadística.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 4 mayu de 2009

D.S.C, de 28 años d'edá morrió nún accidente llaboral en La Rondiella (Cuideiru) tando trabayando nes obres de la carretera que xune San Cosme con Sotu Lluiña. El trabayador morrió tres volcar col dumper col que trabayaba per un desnivel de 50 metros.

Ir a página 1 2 3 ... 8 9 10