Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 11 setiembre de 2009

Según La Voz de Asturias:
Los profesores asturianos tuvieron dende 1993 una pérda acumulada de poder adquisitivu del 17,1%, según denunció ayeri'l sindicatu SUATEA. A escepción de los años 1996, 1998 y 2007, l'actualización del salariu nes plantilles docentes siempre foe inferior a la subida del IPC. La organización sindical aseguró amás que'l cursu que güei entama perxudicará "a los seutores más sensibles del sistema educativu" debio al recorte presupuestariu. Nesti sen, llamentan que nun se prevean contrataciones de docentes, alministrativos nin personal llaboral pa cubrir les baxes por Gripe A.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 20 abril de 2009

Según informa Europa Press:
El representante de la Federación d'Enseñanza de Comisiones Obreres, José Ángel Piquero, afirmó güei que'l Gobiernu asturianu nun convoca la mesa sectorial d'educación, demandada polos sindicatos d'enseñanza, porque la direición autonómica d'UXT "nun quier".

Piquero realizó esta afirmación demientres una rueda de prensa convocada pol so sindicatu, amás de Beatriz Quirós (Suatea), Gerardo Domenech (CSI-CSIF) y Gumersindo Rodríguez (ANPE) p'anunciar oficialmente la próxima convocatoria de fuelga de profesores na enseñanza pública asturiana, prevista pal 28 d'abril. La movilización exixe la convocatoria de la mesa xeneral y la retirada del plan d'evaluación del profesoráu, que se ta desarrollando nesti momentu, según los sindicatos, sin negociar con ellos.

Entrugáu polos periodistes polos motivos de que nun se convoquen la mesa sectorial na mesa xeneral de la función pública asturiana, el representante de Comisiones foi claru: "el gobiernu nun la convoca porque UXT nun quier". "Hai un sindicatu mui lligáu al Gobiernu que sin nenguna otra contrapartida baxóse de la fuelga cuando'l Gobiernu-y lo pidió", afirmó, en clara alusión a la retirada d'UXT de la convocatoria de la última fuelga, celebrada'l 1 d'abril. "Y cuando Justo Rodríguez Braga plantega que nun quier mesa sectorial, pues el Gobiernu nun la convoca porque UXT nun quier", añadió, refiriéndose a les declaraciones que ta acabante de facer el responsable autonómicu de la central, contraries a la creación de dicha sectorial.

Entrugáu pola postura de la direición xeneral de Comisiones Obreres sobre esta reivindicación del so sector d'enseñanza, Piquero explicó que la Federación d'Enseñanza claramente pide la mesa y la direición de CC.OO lo qu'exixe ye que "el Gobiernu lo faiga bien y que negocie colos sindicatos". "Per parte de la nuesa federación d'Alministración Pública", continuó, "que ye la que ta na mesa xeneral, nun diba haber nengún problema pa que se convocare la sectorial. La responsabilidá ye del Gobiernu. Que presente la propuesta, y veremos si Comisiones vota y si UXT vota, si hai mesa sectorial", señaló.

"CORTE D'ALES" A RIOPEDRE

Los sindicatos mostráronse per otra parte seguros de que'l conseyeru d'Educación, José Luis Iglesias Riopedre, tentó d'abrir una vía de negociación pa solucionar el conflictu, pero dende'l Gobiernu autonómicu "cortáron-y les ales". Básense pa ello na doble convocatoria que-yos llegó de la Conseyería pa un conceyu'l próximu miércoles.

"Primero", esplicó Beatriz Quirós, "llegó una primer convocatoria na que paecía que diba haber un desbloquéu de la negociación". Nella se fixaba una orde del día con tres puntos referentes a la mesa sectorial, el plan d'evaluación y el pagu del primer tramu de la carrera profesional. Sin embargu, "hores dempués llega otru fax con un nuevu orde del día", añadió la representante de Suatea. Nel mesmu sólo s'inclúi un puntu xenéricu sobre la xestión educativa.

"Nun sabemos si va llegar otru. Nós vamos asisitir cola primer fueya. Igual qu'equí al miércoles vuelve cambiar l'orde del día", afirmó Quirós.

La esplicación d'estes dos convocatories ta clara dende'l so puntu de vista: "el conseyeru tentó de desbloquiar la situación, tentó una pequeña vía de negociación y la conseyera d'Alministraciones Públiques, o dende más arriba, cortáron-y les ales. Mandáronlu parar. Nun sé si'l tirón d'oreyes vendría d'unllau o d'otru", señaló, apoyada pol restu de presentes na rueda prensa.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 15 abril de 2009

Según informa Europa Press:
Los sindicatos CC.OO, CSIF, Suatea y ANPE anunciaron güei la convocatoria d'una nueva fuelga de profesores la última selmana d'abril pa exixir al Principáu la convocatoria de la mesa sectorial y la retirada del plan d'evaluación. Los sindicatos dieron ayeri un ultimátum a l'Alministración rexonal pa reabrir la negociación. Ante la falta de respuesta del Gobiernu asturianu y la so "política provocadora" los sindicatos decidieron siguir alantre con una nueva convocatoria de fuelga, tres el paru del pasáu 1 de febreru.

Los sindicatos tienen previsto presentar mañana xueves el preavisu de fuelga pa últimos d'esti mesmu mes. Esta fuelga, a la que tán covocaos más de 11.000 profesores que trabayen na enseñanza pública non universitaria asturiana van dir acompañada d'una serie de movilizaciones, según informaron nuna nota prensa.

Los sindicatos Suatea, CC.OO, ANPE y CSIF llamenten que la respuesta del gobiernu a la propuesta de diálogu que los cuatro sindicatos ficieron pública ayeri seya la de "confirmase nes declaraciones realizaes y n'alegar que'l diálogu sigue abiertu".

Los representantes sindicales dicen que "la negociación sigue sin existir" y consideren que per parte del Gobiernu "nun se fizo xestu dalgún pa convocar a los llexítimos representantes del profesoráu, incumpliendo asina lo aprobao nel Parlamentu Asturianu col apoyu de los grupos del PSOE y d'IU-BA-LV".

Consideren que "el gobiernu tien qu'esplicar a la opinión pública qué ye lo que torga que'l profesoráu tenga nel Principáu menos derechos qu'en cualquier otra autonomía del Estáu y que se vea priváu de negociar les sos condiciones llaborales".

Sobre la reivindicación d'exixencia de paralización del procedimientu d'evaluación, aseguren que nos centros educativos asturianos ta procediéndose a una evaluación del profesoráu que "nun se negoció como manda la llei".

"Lo curioso del casu ye que'l propiu gobiernu considera que ye un procedimientu que ta mal fechu y que debía modificase", informaron los sindicatos, que s'entruguen "por qué se sigue calteniendo y non iguando una política que sólo contribúi a incrementar la burocracia nos centros y incrementar el malestar docente, y por qué esti empeñu acompañáu d'acusaciones de ser unos privilexaos en tiempos de crisis".

Los sindicatos entendieron que les demandes de "los docentes siguen intactes" y espresaron la so intención de "mostrar firmeza ante la política provocadora d'esti gobiernu".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 1 abril de 2009

Según informa AsturNews:
Los sindicatos convocantes de la huelga de profesores non universitarios d'Asturies (Suatea, CC OO, ANPE y CSIF) cifraron pela mañana nun 72 por cientu`'l siguimiento del par, calificó ándolu de "rotundo éxito" y destacando que munchos de los colexos asturianos tán realizando un siguimiento del cientu por cientu.

Los datos diéronlos a conocer nuna rueda de prensa na que comparecieron representantes de los cuatro sindicatos na sede de Suatea.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 1 abril de 2009

Según informa RTPA:
Alrededor de 11.000 docentes de la enseñanza pública no universitaria de Asturias están convocados hoy a una huelga por los sindicatos CC OO, Suatea, CSIF y ANPE. Coincidiendo con el paro, los sindicatos han organizado dos concentraciones que se celebrarán a las 9.30 horas frente al Easmu y la segunda a las 18.00 horas con salida en la Estación de Renfe y llegada a la Consejería de Educación.

Las organizaciones convocantes pondrán trenes desde Gijón y Avilés para acudir a la manifestación de la tarde. La salida de Gijón será a las 16.55 horas y el regreso a las 20.25 horas. Desde Avilés habrá trenes con destino a Oviedo a las 17.10 horas y el regreso a las 20.13 horas.

El precio ida y vuelta será de dos euros. Los sindicatos justifican la convocatoria de huelga en la negativa de la consejería a reunir la mesa sectorial de educación y a retirar el plan de evaluación de docentes.

Las organizaciones sindicales consideran, asimismo, una "provocación" la convocatoria de una Mesa General de Negociación para el mismo día de la huelga, sin la presencia de los sindicatos de educación, con "el objeto de confundir tanto a la opinión pública como al propio profesorado, aparentando una negociación inexistente".

Otro de las críticas de los sindicatos, según recordaron en un comunicado, son los servicios mínimos que consideran "abusivos" fruto del "nerviosismo que reina en la consejería ante una convocatoria masiva".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 28 marzu de 2009

Según informa La Voz de Asturias:
Los sindicatos Suatea, CCOO, ANPE y CSIF reaccionaron ayer ante la decisión de FETE-UGT de descolgarse de la convocatoria de huelga para el uno de abril, ratificándose en la misma y señalando que no puede haber una desconvocatoria puesto que quien convoca es la Junta de Personal. En un comunicado de cuatro puntos afirman que ninguno de los sindicatos que forman parte de la mesa de la Función Pública ha sido convocado para negociar ninguno de los puntos que motivan el llamamiento al paro. Añaden que no pueden comprender cuáles son las razones por las que UGT abandona a los profesores y cede ante las presiones del gobierno.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 27 marzu de 2009

Según informa El Comercio:
El comité de huelga de la enseñanza integrado por los sindicatos CC OO, Suatea, AMPE y CSIF rechazaron hoy los servicios mínimos propuestos por la Consejería de Educación por considerarlos "abusivos" ante el paro convocado para el próximo día 1 de abril. La Consejería deberá publicar ahora el decreto de servicios mínimos ante la falta de acuerdo.
La Junta de Personal Docente sigue adelante con la convocatoria de huelga pese a la decisión de FETE-UGT de desmarcarse y negaron hoy que hayan sido convocados a negociar. "La única convocatoria que conocemos de manera extraoficial es la de la mesa general de la función pública que se reunirá precisamente el día 1 de abril, pero no la mesa sectorial de educación como nosotros reivindicamos", expuso a Europa Press un portavoz del comité de huelga.
Según explicó este portavoz, por parte de la Consejería "no se ha dado ningún paso para retomar el contacto pese a que cuando hay una huelga convocada cualquier patronal o Administración está obligada a reunirse con el comité de huelga".
En cuanto a la decisión de FETE-UGT de desmarcarse de la convocatoria, el resto de sindicatos dijeron no comprender los motivos de esta decisión ya que "hoy en día no se ha producido ningún avance, ni cambio con respecto a las reivindicaciones planteadas".
La Junta de Personal docente no universitario reclama la convocatoria de la mesa sectorial así como la retirada del plan de evaluación del profesorado.

Ir a página 1 2