Cerrar [X]
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu 1 payares de 2008

Según lleemos en La Voz de Asturias:
Representantes sindicales del comité de la empresa Rioglass, con sede en Mieres --y desde hace poco también en Lena--, han anunciado la firma de un expediente de regulación de empleo mediante el cual 47 operarios se quedarán sin trabajo durante los próximos 6 meses, con compromiso de recuperación y cobrando el 90% de su sueldo.

El expediente fue firmado por representantes del SOMA, pero no así por CCOO, que no ha aceptado las condiciones propuestas. Rioglass ha indicado que la razón fundamental de este "recorte temporal" es "la caída de pedidos" que se está registrando en la empresa.

Este es el segundo expediente de regulación de empleo temporal que ha realizado la empresa en los últimos tres meses. Con el primero perdieron su trabajo por seis meses 33 operarios, pero doce de ellos ya han recuperado su trabajo.

Rioglass ha reconvertido sus actividades empresariales para dedicarse a la producción de vidrio para placas solares, tras dedicarse al vidrio para automoción. En la actualidad, se encuentran trabajando en la empresa aproximadamente 130 trabajadores, sin contar los 47 que no acudirán a su trabajo de aquí en adelante.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres 3 ochobre de 2008

Según informa Infoasturies:
El númberu de paraos rexistraos nes oficines d'emplegu n'Asturies xorreció en 2.272 persones el pasáu mes de setiembre. El paru xubió un 4,76% respeuto al mes d'agostu.

La cifra de desemplegos y desemplegaes algama yá les 49.954 persones. Respeuto al mes de setiembre de 2007, y siempres según los datos del Ministeriu español de Trabayu, el paru medró n'Asturias un 6,35%, lo que supón 2.982 desempleaos más.
De les 49.954 persones inscrites, la mayoría (33.328) concéntrense nel seutor servicios, siguíu de la construición (6.486), la industria (5.379), el colectivu ensin emplegu anterior (4.183), y l'agricultura, con 578 paraos en septiembre.
En comparación col mes d'agostu, el paro xubió en tolos seutores: servicios 1.713, construición (326), industria (147), colectivu ensin emplegu anterior (76), la agricultura (10).
Nes cifres del paru siempres hai que tener en cuenta qu'estes suavicense pol númberu indetermináu de mozos y moces que día tres día tan emigrando a trabayar fuera d'Asturies. Alredor de 18.000 añales foron estos años últimos.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves 2 ochobre de 2008

Según lleemos en Asturnews:
El númberu de paraos rexistraos nes oficines d'emplegu xorreció esti caberu mes n'Asturies en 2.272 persones, lo que supón un aumentu del 4,76 por cientu en rellación al mes anterior y algamar los 79.954 desemplegaos na rexón. N'España, tamién xorrez por sestu mes consecutivu, superando la cifra de paraos los 2,6 millones.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves 18 setiembre de 2008

Según lleemos en La Voz de Asturias:
Los juzgados de Mieres acogieron ayer el juicio de Mónica Palacios Alonso contra Cruz Roja, empresa para la que trabajó durante once años y a la que demandó por un presunto despido improcedente.

Palacios trabajaba para la entidad como monitora de gimnasia. Tras los sucesos acontecidos desde febrero de este mismo año, cuando sus alumnas se movilizaron y recogieron firmas para que no la echasen, volvieron a readmitirla, para en junio volver a despedirla.

Las alumnas de Mónica responden que "la despidieron porque les dio gana" y alegaron que "incluso la reprendían cuando venía a comer con nosotras en sus horas libres".

Ayer, cerca de una treintena de personas, en su mayoría alumnas de la profesora, acudieron a los juzgados para brindarle su apoyo a Mónica, quien asegura que "yo tenía un contrato ilegal, porque era autónoma y llevaba trabajando ahí once años. Muchos de mis compañeros trabajaban sin seguridad social, incluso personas ya jubiladas".

En un plazo aproximado de quince días, el juez dictará sentencia para el caso.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves 10 xunetu de 2008

Según lleemos en Infoasturies:
Nos ultimos quince díes hebo 4 accidente llaborales con resultáu de muerte, los dos últimos ayeri en Carreño y en Grau.

No que va d'añu 2008 son yá 16 los trabayadores que perdieron la vida nel puestu de trabayu n'Asturies. Un 60% más que nel mesmo períodu del año 2007.

Nos quince díes ultimos la escalada de siniestrabilidá llaboral algamó niveles preocupantes al perder la vida 4 trabayadores nel puestu de trabayu. La xornada d'ayeri foi permala col resltáu de un trabayador muertu en Carreño y otru en Grau.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes 1 xunetu de 2008

Según lleemos en Asturnews:
Según denunciaba esti día el SUATEA, en vísperes de vacaciones, "la Conseyería de Educación acaba dictar unes instrucciones (dicen que provisionales, pero coles que los Equipos directivos tán trabayando dafechu pa organizar el próximu cursu escolar) de les que'l profesoráu nun tien conocimientu y coles que van atopase cuando s'incorporen a los centros".

Estes instrucciones, nun tan negociaes colos sindicatos, como asocede davezu según el SUATEA y "suponen importantes cambios na xornada llaboral del profesoráu, pasando los istitutos de tener seis periodos llectivos diarios a siete, prolongando la xornada llaboral del alumnáu y del profesoráu de manera gratuita".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres 23 mayu de 2008

El Ministeriu Trabayu esixirá a les empreses subcontrataes de la minería que incluyan a los cerca 600 obreros dientro del réxime especial de la minería, cuestión que vien a solucionar, en parte, les reclamaciones d'esti coleutivu.

Según La Nueva España:

En la negociación del último Plan del Carbón, los responsables de Industria alcanzaron un acuerdo que establecía que los trabajadores subcontratados irían entrando en la plantilla minera según las necesidades de mano de obra de las empresas y siempre después de que fueran recolocados los excedentes de las compañías que acudieran al cierre y los miembros del colectivo de preferencia absoluta. Cuando empezaron las recolocaciones, los subcontratados llegaron a clamar incluso contra algunas de las empresas que cerraban acusándolas de hinchar sus plantillas para favorecer la entrada de personal en Hunosa. Las incorporaciones están cifradas y si las cifras de excedentes se hinchan, los subcontratados contarían con menos opciones de entrar en el sector. Para dar solución al problema, el Ministerio llegó a anunciar que iba a elaborar un registro de trabajadores subcontratados en la minería estatal. Los sindicatos pidieron tranquilidad a las subcontratas.


Dicha anuncia fixo que dellos trabayadores denunciaren el fechu de que delles empreses planeen reducir los salarios acordies con esta midía ministerial. Ya que la inclusión d'estos obreros nel réxime especial de la minería supondría una cualitativa meyora de les sos condiciones llaborales.

Ir a página 1 2