Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 25 marzu de 2009

Según informa Glayíu:
Los trabayaores tan llamaos a facer fuelga de 24 hores el 26 de marzu pa mostrar el rechazu a los despidos y escontra la represión sindical.

Los sindicatos del comité d´empresa (CGT, CCOO, UGT, USO y CI) convoquen fuelga poles práctiques arbitraries de la empresa que finaron nel despidu 2 delegaos sindicales.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 17 marzu de 2009

Según lleemos en Glayíu:
La empresa farmacéutica Diasa Pharma, instalada en el polígono de Turón, en Mieres, se ha sumado a la lista de firmas que están afrontando problemas derivados de la crisis económica en el sector químico asturiano. De este modo, los trabajadores de esta industria informaron ayer de que no cobran sus salarios desde hace dos meses y fuentes sindicales apuntan que "la empresa está casi en un proceso concursal", a pesar de haber recibido alrededor de tres millones de euros para su impulso hace unos cuatro años.

Los trabajadores convocaron ayer una asamblea para estudiar posibles acciones junto a distintos representantes sindicales, pero según informó Antonio Estévez, del Movimiento Obrero del Partido Comunista de Asturias, el encuentro "se disolvió por amenazas del empresario. Hubo un enfrentamiento verbal y casi físico, y amenazas a los sindicatos". Así, los más de 25 empleados reunidos, tuvieron que desistir de celebrar la reunión "porque el empresario se negó a que se hiciese dentro de las instalaciones".

Antonio Estévez también señaló que el propietario de Diasa Pharma "exige a los trabajadores el desarrollo de sus labores" con la amenaza de que pueden ser "despedidos". La firma ha recortado su plantilla prescindiendo de los empleados que tenían contratos temporales y ahora cuenta con unas 70 personas.

Las fuentes sindicales consultadas explicaron que "la situación es muy difícil y la empresa tiene una falta de liquidez enorme. Si no se detiene esta coyuntura, están incluso pendientes de entrar en un proceso concursal". En este sentido, los representantes de los trabajadores aseguraron que "la situación es insostenible, por lo que lo más probable es que sea la propia empresa la que anuncie sus decisiones más adelante". Según este sindicalista, "Diasa empezó a funcionar en el 2005 y cuatro años más tarde está casi en proceso concursal. La gestión que hizo el dueño es lamentable".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 20 payares de 2008

Según informa El Comercio, el secretariu xeneral de CC OO d'Asturies, Antonio Pino , declaró ayeri que dalgunes empreses como ArcelorMittal y Asturiana de Zinc tan aprovechandose de la actual situación de mieu énte la crisis pa regular los sos convenios coleutivos a la baxa.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 6 payares de 2008

Vía Infoasturies:
Los datos de la Encuesta d'Estructura Salarial de 2006 asoleyaos esti miércoles pol institutu estatal d'estadística dexen clara la discriminación salarialque sofren les muyeres trabayadores asturianes. La diferencia salarial ente homes y muyeres ye d'un 32,59% y ye la mayor diferencia reistrada nel estáu

Asturies rexistró va dos años un exerciciu nel que tuvo la mayor diverxencia del nos salarios ente homes y muyeres, con una diferencia del 32,59 per cientu, más de cinco puntos per enriba de la media estatal (26,3%). Según los datos del Institutu, mientres los trabayadores ganaron una media de 22.781,54 euros les trabayadores tovieron un sueldu de 15.356,82 euros.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 1 payares de 2008

Según lleemos en La Voz de Asturias:
Representantes sindicales del comité de la empresa Rioglass, con sede en Mieres --y desde hace poco también en Lena--, han anunciado la firma de un expediente de regulación de empleo mediante el cual 47 operarios se quedarán sin trabajo durante los próximos 6 meses, con compromiso de recuperación y cobrando el 90% de su sueldo.

El expediente fue firmado por representantes del SOMA, pero no así por CCOO, que no ha aceptado las condiciones propuestas. Rioglass ha indicado que la razón fundamental de este "recorte temporal" es "la caída de pedidos" que se está registrando en la empresa.

Este es el segundo expediente de regulación de empleo temporal que ha realizado la empresa en los últimos tres meses. Con el primero perdieron su trabajo por seis meses 33 operarios, pero doce de ellos ya han recuperado su trabajo.

Rioglass ha reconvertido sus actividades empresariales para dedicarse a la producción de vidrio para placas solares, tras dedicarse al vidrio para automoción. En la actualidad, se encuentran trabajando en la empresa aproximadamente 130 trabajadores, sin contar los 47 que no acudirán a su trabajo de aquí en adelante.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 3 ochobre de 2008

Según informa Infoasturies:
El númberu de paraos rexistraos nes oficines d'emplegu n'Asturies xorreció en 2.272 persones el pasáu mes de setiembre. El paru xubió un 4,76% respeuto al mes d'agostu.

La cifra de desemplegos y desemplegaes algama yá les 49.954 persones. Respeuto al mes de setiembre de 2007, y siempres según los datos del Ministeriu español de Trabayu, el paru medró n'Asturias un 6,35%, lo que supón 2.982 desempleaos más.
De les 49.954 persones inscrites, la mayoría (33.328) concéntrense nel seutor servicios, siguíu de la construición (6.486), la industria (5.379), el colectivu ensin emplegu anterior (4.183), y l'agricultura, con 578 paraos en septiembre.
En comparación col mes d'agostu, el paro xubió en tolos seutores: servicios 1.713, construición (326), industria (147), colectivu ensin emplegu anterior (76), la agricultura (10).
Nes cifres del paru siempres hai que tener en cuenta qu'estes suavicense pol númberu indetermináu de mozos y moces que día tres día tan emigrando a trabayar fuera d'Asturies. Alredor de 18.000 añales foron estos años últimos.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 2 ochobre de 2008

Según lleemos en Asturnews:
El númberu de paraos rexistraos nes oficines d'emplegu xorreció esti caberu mes n'Asturies en 2.272 persones, lo que supón un aumentu del 4,76 por cientu en rellación al mes anterior y algamar los 79.954 desemplegaos na rexón. N'España, tamién xorrez por sestu mes consecutivu, superando la cifra de paraos los 2,6 millones.

Ir a página 1 2