Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 27 marzu de 2009

Vía Glayíu:
El Ayuntamiento de Mieres aprobó ayer en pleno y por unanimidad exigir a los accionistas de la empresa Diasa, entre ellos la sociedad de diversificación de Hunosa, Sadim, que se aclare el futuro de esta compañía farmacéutica que, según aseguraron los distintos grupos políticos, es totalmente viable. Por ello, consideran necesario lograr un compromiso de futuro que incluya el abono inmediato de los salarios y que garantice no solo la estabilidad del empleo actual si no el incremento previsto en el inicio del proyecto. Con esta aprobación de una moción del PP y que fue complementada con varias propuestas de IU, el consistorio se suma a la petición de soluciones para la compañía instalada en el polígono turonés de La Cuadriella y cuyos trabajadores llevan ya tres meses sin cobrar. Ante esto, la corporación reivindicó ayer medidas inmediatas, tanto a través de esta moción como de un escrito que fue leído durante la sesión plenaria, a la que acudieron también varios empleados de esta planta para plantear sus problemas a los responsables municipales.

La moción, que será trasladada a los accionistas mayoritarios de Diasa, a Sadim y al Gobierno del Principado resalta la necesidad de que se implique la filial de Hunosa para impulsar este proyecto empresarial que, recordaron los grupos políticos, ha contado con un gran apoyo de fondos mineros. De hecho, el documento que recibió luz verde ayer por parte del pleno incluye la necesidad de exigir a los organismos e instituciones la mejora de los controles de gestión de las inversiones públicas en las actuaciones empresariales. Pide el ayuntamiento, en este sentido, que este seguimiento tiene que garantizarse, sobre todo, en los proyectos de reindustrialización de las comarcas mineras que están, como en este caso, "fuertemente subvencionados" y que generan importantes perspectivas en la población de estas zonas.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 27 marzu de 2009

Según informa El Comercio:
El comité de huelga de la enseñanza integrado por los sindicatos CC OO, Suatea, AMPE y CSIF rechazaron hoy los servicios mínimos propuestos por la Consejería de Educación por considerarlos "abusivos" ante el paro convocado para el próximo día 1 de abril. La Consejería deberá publicar ahora el decreto de servicios mínimos ante la falta de acuerdo.
La Junta de Personal Docente sigue adelante con la convocatoria de huelga pese a la decisión de FETE-UGT de desmarcarse y negaron hoy que hayan sido convocados a negociar. "La única convocatoria que conocemos de manera extraoficial es la de la mesa general de la función pública que se reunirá precisamente el día 1 de abril, pero no la mesa sectorial de educación como nosotros reivindicamos", expuso a Europa Press un portavoz del comité de huelga.
Según explicó este portavoz, por parte de la Consejería "no se ha dado ningún paso para retomar el contacto pese a que cuando hay una huelga convocada cualquier patronal o Administración está obligada a reunirse con el comité de huelga".
En cuanto a la decisión de FETE-UGT de desmarcarse de la convocatoria, el resto de sindicatos dijeron no comprender los motivos de esta decisión ya que "hoy en día no se ha producido ningún avance, ni cambio con respecto a las reivindicaciones planteadas".
La Junta de Personal docente no universitario reclama la convocatoria de la mesa sectorial así como la retirada del plan de evaluación del profesorado.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 27 marzu de 2009

Según informa La Voz de Asturias:
Los trabajadores de la empresa Rioglass Astur, ubicada en el polígono industrial mierense de Sovilla, aprobaron ayer mediante votación la aplicación del Expediente de Regulación de Empleo (ERE) que, finalmente, afectará a 110 trabajadores y que irá destinado a la totalidad de la plantilla, desde los operarios hasta los directivos, dejando fuera a empleados que ya hayan sufrido otros expedientes anteriores. Con esta decisión, que fue ratificada por un 88 por ciento de los votos, esta medida comenzará a desarrollarse desde el próximo día 6 de abril y hasta el 31 de diciembre del presente ejercicio. De esta manera, el colectivo de trabajadores ha respaldado la postura del SOMA-FIA-UGT, que había pedido ya el miércoles, tras varias horas de negociaciones, el voto afirmativo en la consulta democrática después de que la empresa mejorara el contenido del ERE y retirara la propuesta de despidos. Cuestiones que han sido fundamentales a la hora de llegar a un acuerdo en la aplicación de este expediente de regulación de empleo que llega en plena crisis del sector del automóvil y auxiliares.

CONTROL Y SEGUIMIENTO Tras este amplio apoyo a la aplicación inmediata del ERE, desde el SOMA se anunció ayer "un firme control y seguimiento del compromiso establecido" así como de la elaboración del plan industrial y de viabilidad que tiene previsto analizar con la dirección de la empresa y la consejería de Industria. Desde el sindicato se pidió también un plan de formación para que los trabajadores se puedan acogerse voluntariamente durante este periodo para mejorar su cualificación y se criticó la postura defendida en los últimos días por CCOO de rechazo al ERE, al considerar que se están firmando en la actualidad otros expedientes que incluyen peores condiciones que éste.

Lo que está claro es que el expediente de regulación de empleo de Rioglass Astur es ya una realidad a pesar de tratarse de una compañía, tal como reconoció el SOMA, que se ha convertido en un referente creando importantes expectativas desde el punto de vista de la diversificación, la generación de empleo y el desarrollo territorial de las comarcas mineras. De hecho, el sindicato dejó claro su rechazo a la posibilidad de que las firmas estén utilizando la crisis coyuntural para aplicar medidas estructurales y apostó por impulsar nuevas medidas y actuaciones que garanticen el futuro de esta empresa que atraviesa una mala época.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 27 marzu de 2009

Según informa El Comercio:
Llangréu reconoz el desarrollu de la carrera profesional nel conveniu coleutivu que afectará a los 330 empleaos del ente municipal. Por embargu, deberá esperar a que la llei seya aprobada pol Executivu Autonómicu pa poder aplicala. Esti conveniu coleutivu foe aprobáu polos sindicatos Sipla y UGT y contó col refugu d'USO y Comisiones Obreres. El nuevu conveniu aplicaráse con caráuter retroactivu, yá que correspuende al perióu 2008-2011. Amás, recueye l'aplicación de criterios pa evaluar a los trabayadores nel desempeñu de les sos funciones.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 27 marzu de 2009

Según informa RTPA:
Los trabayadores de la empresa Teletech, en Sieru, protagonizaron esti mediudía una concentración énte a la sede de la filial d'Orange, pa pedir la realmisión de cuatro despedíos.

Los empleados tan en fuelga por los recortes que la empresa ta faciendo na plantiella. Los caberos despidos fixeronse'l pasáu 19 de marzu pero nun fueron los únicos.

La empresa Teletech, con sede en Granda, cuenta con cerca de 800 trabayadores y da servicios a la compañía telefónica Orange.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 26 marzu de 2009

Según informa Europa Press:
El secretariu de la Federación de Tresportes d'UXT, Florentino Vázquez, acusó güei a la patronal del tresporte Asetra de querer "cargase'l conveniu que ta firmáu". Vázquez indicó amás que ye un altu númberu de trabayadores el que ta secundando la segunda xornada de fuelga nel sector y afirmó que los vehículos de mercancíes que circulen son los de los tresportistes autónomos, a los que pidió "solidaridá".

En declaraciones a Europa Press, Vázquez afirmó que dambes partes tuvieron ayeri a punto de llograr un acuerdu pero una vez más "Asetra lu dinamitó porque nun quiso presentase y per teléfonu mos dicen que nun quieren mediación nin nada".

"Ellos lo que quieren ye romper claramente'l conveniu asina que los trabayadores dedicimos siguir cola fuelga porque nun mos queda otra salida", esplicó'l representante sindical.

Sobre'l siguimientu de la fuelga nesta segunda xornada indicó que los tresportes de viaxeros tán siguiendo la fuelga de manera "mayoritaria". Sobre los de mercancíes manifestó que los que circulen y tán trabayando son los autónomos, que son la mayor parte --3.800 frente a 1.500 asaliariaos--.

Nesti sen, indicó que los sindicatos tán siendo mui prudentes y respeten a los que trabayen porque UXT lo último que busca ye la confrontación ente trabayadores. "La fuelga ta convocada porque nun queremos permitir que mos quiten el conveniu", dixo Vázquez.

"DAÑOS Y AMENACES"

Pela so parte, les patronales del tresporte de viaxeros, CAR, Astra y Asvipymet denunciaron güei los "numberosos daños materiales en vehículos y hasta les llamaes personales amenazantes" que se tán rexistrando nesta segunda xornada de fuelga del tresporte que caltién "práuticamente paralizáu'l sector de viaxeros".

Según indicó a Europa Press la vocera d'Astra, Maite Casal, si ayeri yá se rexistraron estrozos güei s'intensificaron. Dende rotura de llunes y pinchazos nes ruedes hasta llamaes personales amenazantes. Agora les tres patronales van caltener un conceyu p'atropar tolos datos y evaluar los daños.

Sobre'l cumplimientu de los servicios mínimos, tampoco güei se pudieron cumplir na so totalidá. Polo menos asina lo destacaron dende la patronal, que volvió solicitar la intervención de la Delegación de Gobiernu.

Pela so parte, la patronal del tresporte de mercancíes, Asetra, calcó nel "fracasu" del paru nel so sector, y aseguró que güei circulen hasta más vehículos de los que lo facíen ayeri.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 26 marzu de 2009

Según informa Europa Press:
La fuelga convocada pol sindicatu Médlicu Profesional d'Asturies (Simpa) nes urxencies hospitalaries del Principáu caltiénse güei na so cuarta xornada sin incidentes na asistencia a pacientes. Según indicó a Europa Press el voceru del Simpa, Antonio Matador, el conceyu calteníu güei ante'l sindicatu y el Serviciu de Salú (Sespa) "nun valió pa nada".

"L'alcuentru foi un calcu de los anteriores, un meru trámite y nun valió pa nada", dixo Matador, que repitió la "necesidá" de que l'Alministración negocie col Simpa los aspeutos llaborales qu'afeuten a los mélicos d'urxencies pa garantizar la igualdá de condiciones col restu de mélicos de la rede hospitalaria.

En cuanto a la convocatoria de fuelga qu'acaba mañana, el Simpa garantiza que se tán cumpliendo los servicios mínimos del 100 por cien. De la mesma manera, Matador señaló que l'Hospital de Cabueñes rexistró güei "dalgo de sobrecarga", mientres que l'Hospital Universitariu Central d'Asturies (HUCA) "ta teniendo una constante reducción d'afluencia", una situación que se rexistra, anque en menor midida, nel restu d'hospitales asturianos.

Tamién dixo que'l paru nos llabores alministrativos de los mélicos d'Urxencies "sigue aumentando'l númberu de pidimientos de consulta especializada, y poro tien repercusión nes llistes d'espera". Amás, Matador recordó que'l Simpa va estudiar la próxima selmana nueves actuaciones reivindicatives, ente les que nun se descarten una nueva convocatoria de fuelga, pa encamentar a l'Alministración a negociar.

Pela so parte, el Serviciu de Salú del Principáu d'Asturies (Sespa) apuntó güei, al traviés d'un comunicáu, que'l cuartu día de fuelga n'Urxencies trescurrió con "normalidá total" y "sin nengún tipu d'incidencia" nos hospitales de la rede pública. De la mesma manera, remarcó que los servicios mínimos establecíos se cumplieron na "so totalidá" y nun s'apreció "nengún impautu" sobre l'asistencia.

Ir a página 1 2 3 ... 5 6 7 ... 19 20 21