Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
El sótanu del paraísu... 
Escrito por Sumiciu el xueves, 23 setiembre de 2010

Sí, también lo sé
que de esta no se desboca
y me jode también
que me escupan a quemarropa.

También al comer
se me atraganta la historia,
y lo tragaré
a menos que dejen otra.

Si quieres ganar a distancia
aumenta la velocidad
no creo que haciendo una pausa
apremie la meta en llegar.

Mientras tanto el escrupulario
se recita pasmao

Discurso al poder,
"yo de esta tampoco muevo",
luego sin saber que hacer
tampoco agitaremos.

Yo también lo sé,
que sólo alumbramos flashes
pero me resistiré
a creer que no hay más lumbres.

Compañero de mí
con la bandera de a diario
siempre junto a aquel
que no pidió nada a cambio.

Ya no es por los aguiluchos
los buitres nos ensañan
nosotros metidos a burros...
caballo ganador.

Mientras tanto el escrupulario
nos tiene resguardaos...

Escrito por Sumiciu el llunes, 13 setiembre de 2010

A la hora de quedar quietos son l'avanzada, les vanguardies de la xustificación. Los mesmos qu'escuendíen la voz cuando la tormenta, l'orpín y l'orbayu; aquella corriente que diba pa onde-y apretare'l vientu. Agora falen de derechos y faense los fuertes na posición más fácil. Y yo mientres tanto, reduciendo a la tercera persona masificada mientres resuena nel ambiente "¿con nós o con ellos?".

Paezme que la cuestión ta mal puesta sobre la mesa, amás con interés. Lo curioso ye que esta vez esti interés nun remanez namás de los interesaos sinon que tamién de los desinteresaos, lo que puede ser lo que-y dea especial gracia al asuntu. Y ye que ye simpático que detrás de palabres que falen de derechos, llibertá, pensamientu y la madre que lo parió impongan na eleición dos únicos caminos. Esta ye l'alegoría cotidiano na que se presenta quiciás el mayor problema que tenemos: la creación d'un escenariu bien adornáu con arumes de llibertaes nel que namás se pueden tastiar platos precocinaos en númberu llimitáu y con una tendencia absorbente y ablucante al empar. Nun debe tar lloñe ello de l'ideal del control, la soberaníu reducía al Pong (la cuenta pa enmarcalo nuna pantalla).

Y l'arume cafiante nesti casu ye'l de la margarita que te llanten delantre les ñarices y t'obliguen a esfoyar (en total llibertá siempre, nun mos llevemos a engañu, que equí namás piensen mal los que tienen daqué qu'escuender y nós nun queremos ser puxarrona d'eso -onde andará la heroína cuando fai falta...): ¿voi?, ¿nun voi?. El casu ye que ta un entrugandose si ye a la fuelga, a la mierda, al aru más próximu o a los tres a la vez. Porque al final too consiste neso, conmigo o contra min (ping) contra él o con él (pong) y babayu l'últimu. Pa otra falaremos de si preferimos que mos cague enriba la gaviota o mos esgatuñe l'escayu la rosa, que al final siempre ye'l fondu la cuestión.

Amás, lo mesmo que cai cafiante la flor ye aborrecible'l ruxe-ruxe que faen caún de los pétalos que se-y van arrancando de la que, casualmente, va posicionándose cada bandu. Ún sientese como apuntáu pol tiu Sam col índiz mirando directu a la cara mientres repite de contino "quiérote a tí", siña infalible de que yá tas tomando abondo tiempu en pensalo n'opinión de los xueces de la contienda (caún colos sos pompones, too seya por sofitar esi bizarrismu que tantu mos presta).

El casu ye que tal paez que val tou esti circu pa que malgastemos cuatro párrafos enguedeyando por temes que nun son los qu'importen, pa que tomemos una actitú personal ya intransferible que tamos condenaos a asoleyar a diario y l'arroxemos a un escuru segundu planu, mientres mos engardiamos con nós y col restu pa ver en que grada s'alluga caún. En menuda inercia inerte mos metió l'avanzada y que mal afayadizo ye ser la pelota nesti xuegu.

Escrito por Sumiciu el martes, 7 setiembre de 2010

...l'únicu arguyu que queda ye'l comprobar qu'un añu más, y pesie a too, seguimos siendo y que güei ye tan bon día como otru pa asoleyalo. Anque namás seya l'escusa de pensar nello, quiciás yá seya amañoso aparar venticuatru hores a recordalo.

Namás el día que mos agospie la tierra podrán dicir que nun somos, namás podrán mentir pa decir que nunca foemos.

¡Puxa!