Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
El sótanu del paraísu... 
Escrito por Sumiciu el vienres, 25 xineru de 2013

Ye curioso como somos. Enllenamos les muries de les redes sociales y de la cai con pintaes y llemes (que de por si nun ye nada malo) pol ecoloxismu, por respetu a los pueblos, pola xusticia... y toa una riestra de buenes voluntaes nes que siempre hai dalguna que nos tien más sensibleros a unos y a otros.

Pero llueu afondes y ves que la xente que glaya pel ecoloxismu marcha a vivir a les ciudaes, y ye que claro, una cosa ye quexase por Lada-Velilla, pol galipote, polos llobos, pel fracking y otra dexase llevar pel carambelín de la ciudá, onde dexes atrás el monte ensin asfaltu y la mar ensin hormigón a cambiu de la comodidá de la cercanía d'otres coses.

Y los mesmo te paez una escentricidá ver a xente puxar pela cultura del país, tan inútil n'ingresos y tan probe n'intereses pero nun te paez una migayina estraño llanzar de contino esnobismos ingleses (cuido que nun ye lo mesmo que falar esa llingua, otra riqueza más) que tienen un reconocimientu social más selectivu. Impresiona más lo "amazing" que lo ablucante. Lo mesmo que'l que quier que la so llingua y la so cultura llegue a toos pero nun sale del so corru.

Darréu quéxeste pol trabayu, pola precariedá, pola inxusticia social; pero sigues faciendo hores estres que naide te paga por mieu a quedar mal col xefe. Actu de presencia nun par de manifestaciones al añu y deber cumplíu. Quexase pol trabayu d'otros, con más o menos aciertu, ensin intentar aportar una alternativa pela to parte. Destruir.

Dices que llibertá nun se compra nin se viende pero, tando nun nivel de vida afayadizu, sacrifiques les hores pol dineru.

Munches veces pienso que aspiramos a un mundu que namás existe nos nuestros suaños, non por utópicu, sinon porque lu relegamos a ellos; nun sé si por falta de fe o por falta de voluntá. Nin siquiera sé cuala de les dos ye la falta más grave. A lo meyor ye que tamos tan saturaos de vocaciones que nun sabemos per onde entamar, la verdá ye que de xeme'n cuandu el futuru pesa tantu que paez que quier cayenos enriba.

Per otru llau tampoco val de nada'l via crucis. Bien ta reconocer los errores, fai falta y ye necesario, pero la flaxelación de contino nun val más que pa fuxir del tiempu que nos interesa, que ye'l de reaccionar a los errores diagnosticaos. Güei ye'l tiempu, mañana ye tarde.

Vaiga per delantre que nun ye intención dar llecciones a naide sinon reflexonar, de magar que nengún tamos llibres d'ello.