Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
El sótanu del paraísu... 
Escrito por Sumiciu el sábadu, 17 payares de 2007

Non, nun quiero sentir ruxir per ende expendedores de fe eterno. Yá toi fartucu de glayíos y sensaciones que duren tan solo esi segundu; de ver, oyer y sentir la tormenta más cerca...pa nun escarmentar hasta que cai sobre la nuestra cabeza.




Hasta los coyones. De vivir ente hestories que falen siempre de tiempos meyores allugaos mañana o ayeri, pero poques soluciones que escalezan el presente. Yo, muertu frío, en medio esti ermu ensin verdaes absolutes nin pies nel suelu, pierdo la noción de toles coses mientres veo'l mundiu correr nos mios alredores. Yo, otra vuelta, primer culpable de llanzar la piedra.



Falar nun val de nada, si naide nun escucha si a naide-y da la gana...si depende min lo que charro, meyor dir entamando que dicir como lo fago...



Mil, dos mil, tres mil...gargüelos inútiles acorripaos ente un ensame d'abeyes reines y zánganos...y l'hestoria con visu continuar.



Y ello nun yera xusto, sabiéslo, sabienmoslo toos; y asina, que por muncha espina que tenga por ello, nun tien meester siguilo, pa lo fondero'l furacu...ellí n'onde acaba too...ellí n'onde mos toparemos.
Ver Comentarios (5) Temes relacionaos: Paranoies 

Escrito por Sumiciu el llunes, 12 payares de 2007

Esbillao de Asturlink


El 94,8 por ciento de los extremeños se siente identificado con España, un apoyo algo superior al de los madrileños (92,9 por ciento) y los castellanoleoneses (92,5).



Les siguen los ciudadanos de Castilla-La Mancha y Baleares (89,2); de Andalucía (87,1); de la Comunidad Valenciana (86,9); de La Rioja (86,8); de Aragón (82,5) y de Murcia (81 por ciento).



En la otra parte de la tabla, la encuesta refleja que el 62,6 por ciento de los vascos se identifica con España, por delante de los catalanes (72,8), los canarios y asturianos (74,8).



En el nivel medio están los ciudadanos de Cantabria (78,9); de Navarra (78,7) y de Galicia (77,3).




Agora que traigan a los pensadores más intelixentes pa desplicá-y a ún que reflexu que tienen delles coses na composición del orde autoritariu ya institucional d'Asturies...a ver si va a ser verdá lo que pregonamos dalgunos que la realidá institucional ye un mundu paralelu...





Eso si, estes encuentes son perimportantes y non lo que se fai refuxáu detrás de los colores...un recuerdu pa Carlos. DEP.
Ver Comentarios (1) Temes relacionaos: Sociedad