Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
El sótanu del paraísu... 
Escrito por Sumiciu el llunes, 8 agostu de 2011

[En castellano en el primer comentario]

Cuando entames a conocer a daquién fonderamente, vas viendo que hai delles preocupaciones y "lluches personales" que acaben recordándotelu lo mesmo que la so silueta. Son cuestiones parciales que delaten dellos esmolecimientos, inquietúes o afinidaes. Según vas conociendo más xente, queriendo o ensin querer vas empapandote de dalgunes coses nes que nun pensaste nunca aparate a pensar nelles siquiera un momentu. El diálogu ye lo que tien, l'alderique ye lo que trai y según vas superando les torgues que vas topando, más entama a prestar y alimentar.

Ye la esencia de la horizontalidá, el que la to pequeña gotina chisque nun fontán al empar que se mueya con toles que hai acumulaes.

Casi por costume y ensin date cuenta, notes que hai una fuerza estraña que t'alloña de ciertos llaos. Nun falo del mieu o la desidia, que dacuando tamién apreten, sinon d'aquella que te fai sentir esa sensación de que daqué nun cuerre como debiera o como esperares que lo ficiere. El vezu al recursu racional despista un poco cuando se fala de sentir, pero garrando daqué perspectiva esclarien los pilancos ocultos.

Llevamos casi dende'l Mayu aquel a la gueta d'una nueva utopía que concentre too ello y asoleye un camín que podamos garrar uníos lo mesmo que ficieron los antepasaos. Pero los árboles nun dexen ver la viesca, que ye la suma de toes eses preocupaciones, de toa esa xente que mos arrodia y de toes eses esperiencies, esi movimientu que vamos faciendo al débalu y casi ensin conocimientu. Esi avance qu'evita tanxencialmente l'afán de lliderazgu y dominación que va surdiendo ente los pasos.

Dexái de buscar nuevos dogmes porque'l resultáu del pasáu y el reflexu del presente ta más cerca de lo que paez. Nun esperéis mesies nin escuchéis profetes porque nun vamos deprender más que de los errores y los aciertos qu'invadan la nuestra redolada.

Dedicao a tolos socialistes, llibertarios, ecoloxistes, feministes, asturianistes, animalistes, antihomófobos, antirracistes... por teneme ḥodíes tantes idees precocinaes. Porque nun hai xunidá evitando ningún contraste d'idees y nun se puede falar de nada prioritario al respetu a la pluraridá. Onde falte dalguna d'estes voces nun quiero tar, porque eso nun ye xunidá namás ye un rebañu.

Y el que quiera entender, que entienda...