Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 16 xunetu de 2009

Según leemos en RTPA:
La asamblea de trabajadores de CCOO de las empresas auxiliares de ArcelorMittal ha dado esta tarde su visto bueno al preacuerdo alcanzado para reordenar este sector, aunque, el secretario general de la Federación de Industria de ese este sindicato en Asturias, Maximino García, ha aseverado que estarán "expectantes" para que se cumpla.

En síntesis, el preacuerdo afectará a un total de 500 trabajadores de este sector, de los que 300 pasarían a formar parte de la plantilla de ArcelorMittal, sin límite de edad, y otros 200 serían sometidos a un Expediente de Regulación de Empleo (ERE), previo a su prejubilación.

"Ahora lo importante es asegurar que los trabajadores que no puedan pasar al grupo de ArcelorMittal o al expediente tengan asegurado su futuro laboral", ha precisado Maximo García, quien, además, ha insistido en que CCOO seguirá demandado que sean más los trabajadores que pasen a la empresa matriz.

Durante la asamblea celebrada en el Centro Cultural de Los Canapés por espacio de más de dos horas, Maximino García ha explicado que su sindicato se ha decidido finalmente a aceptar el preacuerdo tras lograr que los que serán traspasados a la empresa matriz no sufrirán una criba en función de su edad ni a consecuencia de la prueba psicotécnica.

Esto permite a CCOO seguir negociando qué puestos y qué personas se verán afectadas por el proceso de internalización, ha explicado García al término de la asamblea.

El máximo responsable de la Federación de Industria de CCOO de Asturias ha desvinculado por completo el anuncio de la reapertura del segundo horno de Veriña con el establecimiento del preacuerdo para el plan de ordenación de las empresas auxiliares, pese a que la cronología de ambos hechos pudiera sugerirlo.

"En ningún momento podíamos supeditar el documento a la reapertura del horno, ya que eso respondía más a una política del miedo de la empresa y, de hecho, la decisión obedece a razones de mercado y de producción", ha recalcado el dirigente sindical.

Con esa cautela de que estarán "expectantes" en todo este proceso, García ha reconocido que la negociación "no va mal" y su culminación podría producirse en el mes de septiembre o, como muy tarde, en octubre.
Ver Comentarios (578) Temes relacionaos: Arcelor 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 16 xunetu de 2009

Según informa RTPA:
El comité de empresa y las federaciones agroalimentarias de CCOO y UGT han alcanzado un principio de acuerdo con los representantes de la conservera Hijos de Carlos Albo sobre el traslado de los trabajadores a Vigo y el cierre del centro de Candás.

Según informa CCOO, han perfilado las condiciones de traslado y alternativamente las indemnizaciones que percibirán aquellas personas que opten por rescindir sus contratos.

Los asesores sindicales afinarán hoy el estudio jurídico del acuerdo y su redacción y mañana se celebrará una asamblea con la plantilla de la conservera para refrendar el documento final.

"El preacuerdo mejora muy sustancialmente las condiciones de partida ofrecidas por la empresa y ha sido influenciado por la movilización del personal y la ciudadanía de Candás", según dice el secretario general de la Federación Agroalimentaria de CCOO de Asturias, José Antonio Iglesias, en un comunicado.

No obstante, lamenta no haber conseguido el objetivo prioritario de mantener la actividad de la centenaria fábrica.

"El hecho de tener un preacuerdo no exime a la empresa de responder con claridad a las propuestas del Gobierno del Principado sobre la creación de una fábrica nueva fuera del casco urbano", comenta al respecto

Concluye aclarando que los negociadores no darán los términos concretos del acuerdo hasta la celebración de la asamblea "por respeto a los afectados que deben ser los primeros en conocerlo y también por esa necesaria y prudente revisión de la redacción final".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 16 xunetu de 2009

Según informa Europa Press:
Miembros de Ganaderos Uníos, agrupación creada al marxe de los trés sindicatos agrarios (Asaxa, COAG y UCA) repartió güei de baldre 3.000 lliltros de lleche nel Paséu Los Álamos d'Uviéu, amás de cortar demientres un bon ratu'l tráficu d'esta vía.

Tratábase d'una protesta pa exixir la intervención de l'Alministración en favor del pagu d'unos mayores precios pola lleche a los productores, recordando que, les industries tán pagando la materia a este 22 y 25 céntimos, menos la Central Llechera Asturiana, que lo fai a 30. Esta cifra ye'l mínimu exixible pa "dir tirando en tiempos de crisis", según esplicó'l presidente de Ganaderos Uníos, José Pedro. Sicasí, matizó que sólo 1.600 de los 2.700 ganaderos de lleche qu'hai nesti momentu n'Asturies producen pa la Central.

"Los políticos tienen que defendemos, que pa eso los votamos; ellos son los que tienen ferramientes abondo pa intervenir a les industries y grandes superficies, sobre esos precios que mos tán pagando, que nun son aceptables, que mos lleven a la ruina", exixó.

Pa informar d'estes cuestiones a la ciudadanía, instalaron un puestu nel Paséu Los Álamos, ante la plaza de La Escandalera, dende'l que se repartía lleche de baldre en cartones blancos de Ganaderos Uníos, al tiempu que s'esplicaben les sos principales reivindicaiones.

Posteriormente, los ganaderos ellí presentes decidieron cortar la carretera, llanzando contra l'asfaltu dellos cartones de lleche, a la voz, dalgunos d'ellos, de 'val más tirala que vendela'. Nun se produxo nengún incidente.

Al traviés d'un comunicáu, acusaron a los políticos de "mirar pa otru llau", porque "el sector agrariu en xeneral nun-yos importa". También atacaron a los sindicatos agrarios (COAG, UCA y Asaja), que "lleven trés años representándomos illexítimamente, pues ésti ye'l tiempu que fai que debíen celebrase elecciones sindicales".

CONSUMIR LLECHE ASTURIANO

Al traviés d'una pancarta, Ganaderos Uníos encamentó a la población que consuma lleche producío n'Asturies, pa combatir así la invasión de productos estranxeros.

L'agrupación culpa del descensu de precios a la invasión de lleche "foriato, principalmente de Francia y Portugal, a baxu preciu, mui perbaxo del coste de producción, distorsionando d'esta manera'l mercáu y faciendo que les nueses esplotaciones se vuelvan inviables".

Por esti motivu, José Pedro esplicó que "los cartones tienen que llevar una marca 'Q', certificando la trazabilidá de la lleche, pa que se diferencie la española de la francesa".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 13 xunetu de 2009

Según RTPA:
El xulgáu de lo mercantil númberu 1 d'Uviéu aprobó güei l'Espediente de Regulación d'Emplegu (ERE) de la empresa Factorías Julianas que afectará a 50 trabayadores, según recueye la resolución.

Magar de la fecha de comunicación abrese un plazu másimu de 30 díes pa que la empresa se ponga d'alcuerdo col comité d'empresa y un plazu másimo de 15 díes pa que l'autoridá llaboral informe al Xulgáu de lo Mercantil, que depués de estes dos acciones sedrá l'encargáu tamién de dictar l'auto correspondiente.

El xuez considera que concurren nesti casu toles condiciones dau que la solicitú foi presentada pola parte llexitimada y apurriéronse documentos xustificativos de les medíes coleutives necesaries nes rellaciones llaborales, pa algamar los oxetivos fixaos na norma.

El Xulgáu de lo Mercantil nº 1 declaró recientemente en concursu d'acreedores a Factorias Juliana. Según recoyía l'autu xudicial, la empresa cuenta con un pasivu anicial de diez millones d'euros.

El concursu d'acreedores yera ún de los pasos pa poder dar entrada a un nuevu comprador que dé una solución de continuidá al astilleru, como vien reclamando la plantilla, anque el futuru de la empresa ye inciertu.

Dende el Gobiernu del Principáu insistese'n que hai empreses interesaes.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 12 xunetu de 2009

Según lleemos en RTPA:
Unes dos mil persones se manifestaron güei na llocalidá de Candás, nel conceyu Carreñu, escontra'l pieslle de la fábrica d'Albo, según indicaron a Europa Press dende la organización de la movilización, que salió a les 12.00 horas del cai y terminó na plaza l'Ayuntamientu.

El responsable de la Federación de Agroalimentación de CC.OO, José Antonio Iglesias, dixo que l'"apoyu" recibíu polos ciudadanos de Candás asoleya lo "difícil de talantar" que ye pa'l conceyu el pieslle de la factoría tres más d'un sieglu d'hestoria.

Tamién dixo que'l procesu de pieslle y tresllau a Vigo supondría "munchos enguedeyos" pa los trabajyadores yá que implicaría "otra hipoteca o alquiler" al empar que apeló a la "dependencia familiar".

"Si pieslla Albo en Candás, quedará un Candás menos pesqueru y más urbanizable", llamentó, al empar que siñaló que nun hai novedaes sobre les condiciones de los tresllaos o la posibilidá de indemnizaciones.

Pa'l responsable sindical "nun hai fundamentu económicu nin productivo" pa'l treslláu de la producción a Vigo, ya instó a la empresa a plantear otres opciones pa que la fábrica de Candás nun se vea obligada al pieslle como consecuencia de esa decisión empresarial.

Nesti sen, recordó que'l Gobiernu del Principáu asoleyó la so disposición a estudiar subvenciones pa que se mantenga la actividá nel conceyu asturianu, lo mesmo pa conservar la producción, como pa'l desarrollu d'otros productos. Iglesias siñaló que seguirán les reuniones de los trabayadores pa marcar la so posición na mesa de negociación.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 12 xunetu de 2009

Según informa Europa Press:
ArcelorMittal y los sindicatos UXT, CC.OO y USO algamaron güei un preoacuerdu que va permitir integrar a 300 trabayadores de les auxiliares na empresa siderúrxica. L'acuerdu algamóse al aceptar la empresa retirar la llende d'edá y el criteriu de preselección pa incorporar a los trabayadores, según confirmaron a Europa Press fontes sindicales.

De primeres, la empresa exixía aplicar na selección del personal los mesmos criterios qu'usa la multinacional y qu'establecen una llende d'edá de 48 años. Ésti foi ún de los motivos qu'orixinó que CC.OO se llevantare'l pasáu miércoles de la mesa de negociación. La empresa aconceyóse a primer hora d'esta mañana colos sindicatos qu'algamaron un principiu d'acuerdu. Los sindicatos deben agora someter el documentu que presentó la compañía a les asamblees.

Una vez revalidáu l'acuerdu polos trabayadores, ta pendiente de negociase los puestos a integrar y los que van ocupar esos puestos. D'eso va ocupase una comisón de siguimientu. Fontes de la empresa esplicaron a Europa Press que la voluntá de la compañía ye entamar los trabayos "lo primero posible" previsiblmente, la próxima selmana. Estes mesmes fontes refugaron comentar los términos del documentu al que güei dieron el preste los sindicatos.

Pela so parte, CC.OO calificó de "mui positivu" l'acuerdu dempués de llograr que se retirare la bolsa de personal eventual y que s'evitare la llende d'edá. Los 300 trabayadores van incoprorase a ArcelorMittal a partir d'ochobre.

En cuanto a los otros 200 trabayadores de les auxiliares, el compromisu ye prexubilar a 150, con edaes que ronden los 58 y 59 años. Estos trabayadores van pasar a un espediente de regulación d'emplegu hasta cumplir los 60 años. Los otros cincuenta trabayadores van siguir na plantiya de la so actual empresa. CC.OO garantizó l'emplegu pa toos y que "nun va adoptase nenguna midida traumática pa naide".

"Vamos siguir la fórmula que se fizo en Suzuki o Duro Felguera de manera que los trabayadores con 58 años van dir pa casa", informó CC.OO.

Pal sindicatu, "el xiru que dio la situación supón un gran avance, dao que les negociaciones algamare un puntu mui peligrosu, poniendo en grave riesgu la estabildiá del emplegu y el futuru de la siderurxa n'Asturies".

El sindicatu tamién apuntó qu'esti procesu nun supón "nueves contrataciones" sinón "una reorganización interna entamada pol xigante siderúrxicu pa recomponer la so estructura interna, tres la cayida del mercáu".

Dende la Federación d'Industria de CC.OO, confíase en que les negociaciones lleguen a bon términu pa tol colectivu d'auxiliares integráu por más de 2.300 trabayadores.
Ver Comentarios (397) Temes relacionaos: Arcelor 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 12 xunetu de 2009

Este blog nace a modo de denuncia, queremos que sea un punto de partida para que tú, seas de donde seas, puedas denunciar la situación laboral en la que te encuentres. Hoy cuando nos encontramos sumidos en una crisis que nosotros no hemos creado, pero la que si padecemos, estamos expuestos a la vorágine de los tiburones empresariales, que utilizando sus dientes nos están llevando a la mayor crisis humanitaria de la historia. ¡¡Ya esta bien!! esto no se puede consentir. No se puede consentir que empresas con beneficios las desmantelen para llevárselas a países donde los costes de producción son mas bajos, donde los derechos humanos no se respetan, donde las personas trabajan de sol a sol por un mísero salario y en condiciones infrahumanas para subsistir. No podemos consentir que el rico cada vez sea más rico y el pobre, más pobre. No podemos consentir se que ultrajen nuestros derechos, somos personas.
Denúncialo...!! este es tu blog
Denúncia lo que te pasa, cuéntanoslo a todos, que entre todos, podremos hacer un mundo mejor.

http://vesuviussomostodos.blogspot.com/
Ver Comentarios (111) Temes relacionaos: Info  Vesuvius 

Ir a página 1 2