Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 29 febreru de 2008

Sigui la fuelga de veterinarios tres refugar los trabayadores güei l'ufierta del principáu por considerala insuficiente, continúa la RTPA:
Los veterinarios reclaman los medios de protección necesarios para la ejecución de trabajos peligrosos como los controles de 'lengua azul'. El colectivo denuncia asimismo la ausencia de protocolos de actuación, así como del necesario reconocimiento de unos complementos retributivos para este personal veterinario por la recogida y manejo de muestras biológicas, que ya percibe el personal auxiliar de laboratorio por este mismo concepto


Más:
Protesta en Oviedo de los veterinarios
Ver Comentarios (20) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el xueves, 28 febreru de 2008

Per un llau, continúen les movilizaciones escontra l'ufierta pública d'emplegu con una concentración güei onde la sede la presidencia a les 18:00 hores, como protesta énte lo que dellos sindicatos consideren una ufierta ridicula.

Per otru llau, los docentes universitarios faen valir tamién los sos derechos reclamando los atrasaos que se-yos deben tocante a la paga estra.
Ver Comentarios (20) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 25 febreru de 2008

I.B.M. y J.M.F.Z resultaron firíos al voltiar el coche bomberos nel que diben pela A-66 a la altura de Mieres, direición a Uviéu. L'otra persona que viaxaba nel vehículu resultó illesa.

Dambos firíos foron treslladaos al Hospital Álvarez-Buylla con firíes na cabeza y rodiella respeutivamente.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 25 febreru de 2008

Europa Press:
La Federación de Sanidá de Comisiones Obreres (CC.OO) conovó una fuelga pa los díes 3, 4, 5, 6 y 7 de marzu en tolos centros sanitarios del Principáu d'Asturies pa exixir una Ufierta Pública d'Emplegu (UPE) "según los términos alcordaos y agora imcumplíos, con toles places comprometíes" y pa que "nun se privaticen servicios" nel Serviciu de Salú del Principáu (Sespa).

"Nun tamos dispuestos a dexar pel camín más de 1.200 places, nin vamos permitir que se basen na prollongación presupuestaria pa convocales. Sinón les oferten ye porque nun-yos da la gana. Exiximos una UPE con toles places y pa toles categoríes", sostién el sindicatu.

Tamién reinvindiquen la "no privatización de servicios". Por ello, exixen que'l Sespa caltenga como públicos servicios de mantenimientu, cocina, llavandería o d'alministración.
Ver Comentarios (20) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 24 febreru de 2008

Según lleemos en Europa Press:
Trabajo admite que el 43,3% de los parados del ladrillo tiene pocas o muy pocas opciones de encontrar empleo

Hasta 127.048 desempleados del sector de la construcción, el 43,3 por ciento de los 292.797 registrados en el Inem en enero de 2008, tienen pocas o muy pocas probabilidades de abandonar el desempleo, según datos del Ministerio de Trabajo y Asuntos Sociales a los que tuvo acceso Europa Press.

Más aún, la industria y los servicios, sectores llamados a absorber el empleo que se destruirá en el sector del ladrillo a lo largo de 2008 con motivo de la desaceleración de la actividad, no presentan mejores ratios. Así, el 56,1 por ciento los desempleados en la industria presentan una ocupabilidad baja o muy baja, porcentaje que, al menos, se reduce al 42,3 por ciento en el caso de los servicios.

Pese a esta cifras, Trabajo se encuentra preparando un programa específico para garantizar la reinserción laboral de las personas que están perdiendo empleo en el sector inmobiliario y en la construcción. El plan se basará en la formación de los trabajadores que salgan de la construcción, para garantizar su entrada en otras actividades de la economía española, especialmente en el sector servicios.


Lleer más

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 23 febreru de 2008

Ridícula oferta. Han sido las palabras utilizadas por los sindicatos de enseñanza para calificar la propuesta de empleo público que el Principado pretende convocar para cubrir vacantes en el cuerpo de Secundaria. La Junta de Personal Docente de Centros no Universitarios de Asturias anunció ayer la apertura de un calendario de movilizaciones que comenzará el próximo miércoles, 27 de febrero, a las 18.00 horas, frente al edificio de la Presidencia del Principado. El lema que utilizarán en las movilizaciones será No a la reconversión docente. Por una oferta de empleo público amplia en educación .


Más en La Voz de Asturias
Ver Comentarios (19) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 23 febreru de 2008

Los sindicatos UGT, CC OO y USO firmaron ayer con el Ayuntamiento el preacuerdo de convenio colectivo, esperado por los trabajadores desde hace seis años, ya que el último firmando había sido en el año 2001, según precisó el concejal de Participación Ciudadana, Rafael Alonso.


Más en El Comercio

Ir a página 1 2 3 4 5