Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 29 xunetu de 2008

A.V.V:, de 29 años, resultó mancáu al cae-y enriba una chapa de grandes dimensiones tando trabayando en Baíña (Mieres).

El mozu foi treslladáu estable hasta l'Hospital central d'Asturies n'Uviéu.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 29 xunetu de 2008

Un trabayador de 38 años mancose en Peñacorvera (Samartín del Rei Aurelio) tando trabayando na colocación d'un tendíu llétricu y tuvo que ser treslladáu al Hospital Central d'Asturies n'Uviéu.

Según el 112:"l'home ta estable dientro la gravedá y pendiente la valoración que se-y faiga nel departamentu ciruxía plástico del HUCA".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 29 xunetu de 2008

Según lleemos en El Comercio

El comité de empresa y las secciones sindicales de UGT y CCOO del Sanatorio de Adaro, en Langreo, han desconvocado hoy las movilizaciones previstas para los últimos días del mes de julio y la huelga convocada para la primera semana del mes de septiembre, ya que han llegado a un acuerdo "que permite reanudar las negociaciones" con los patronos del Centro.
En un comunicado los sindicatos explican que en la reunión extraordinaria mantenida el lunes con el Pleno del Patronato del Sanatorio se alcanzó una nueva propuesta que "no es todavía definitiva", pero sí "un importante avance".
Los sindicatos señalan que este acuerdo permite desbloquear la situación y reanudar "con optimismo" las negociaciones del futuro primer Convenio Colectivo del Sanatorio Adaro.
El Comité de Empresa denunció en febrero los problemas de la plantilla para el acceso a la carrera y al desarrollo profesionales y recordaron que el centro langreano, inicialmente un equipamiento privado, está homologado con el resto de la sanidad pública asturiana, a través de un convenio firmado en mayo de 2003, que supuso su entrada en vigor definitiva el 1 de enero de 2006.
Sin embargo, los cinco centros sanitarios concertados de Asturias se han visto fuera de la carrera profesional, y el presidente del Comité de Empresa del Adaro, José Maxide, subrayó que "esta circunstancia afecta a la negociación del convenio colectivo".
Ver Comentarios (23) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 22 xunetu de 2008

Según informa Europa Press:
Los tres sindicatos --UXT, CC.OO y CSI-- refugaron güei de planu la propuesta presentada por Naval Xixón al comité d'empresa que supón el zarru del astilleru con un plan de prexubilaciones pa 55 de los trabayadores y la recolocación en Factorías Juliana pal restu de la plantiya, 44 emplegaos.

La propuesta de Naval Xixón, trata de "garantizar la estabilidá llaboral y profesional de la totalidá de los trabayadores", según informó la propia compañía, qu'esplicó que pa dambos grupos d'emplegaos la salida diba producise en tres fases. El primer grupu, a la firma del acuerdu col Comité d'Empresa de Naval Xixón; el segundu grupu, a la entrega del buque 703, prevista pa finales d'ochobre y el tercer grupu, tres la finalización de l'actividá del astilleru.

Pero la propuesta, que ya fuera avanzada nel mes de xunu, cuenta col refugu "total" de los sindicatos. Nesti sen, el representante de CC.OO, Santiago Escosura, manifestó en declaraciones a Europa Press, qu'entienden que'l "saniamientu financieru y la busca d'un empresariu son complicaos y puen retrasase, pero nun pasa lo mesmo cola contratación de carga de trabayu".

"En resume, la empresa confirma la so idea de zarru en cuantes s'entregue'l buque nel que trabayamos", dixo Escosura, qu'añadió que "nin entienden nin comparten esi posicionamientu del pieslle porque lo que tien de facer Pymar ye cumplir lo firmao".

Asina indicó qu'alcontrar carga de trabayu ye "fácil na situación actual y ye dafechu viable nel mercáu actual, onde tolos astilleros tán a rebosar", polo que nun llogra entender por qué s'opta pol zarru pa dexar "un únicu astilleru na ciudá".

Nel conceyu d'esta mañana la Direición de Naval Xixón entregó al Comité d'Empresa la llista de los trabayadores que s'enmarquen tanto nes prexubilaciones como na recolocación. De magar el mes de setiembre, Naval Xixón va presentar el detalle de les condiciones individuales de dambos.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 21 xunetu de 2008

J.L.P.F. sufrió un accidente cuando taba trabayando nes obres de la carretera AS-230 a l'altura del kilómetru 15 en Armá. El trabayador quedó atrulláu nuna zanxa al argayar un terreru.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 16 xunetu de 2008

D.A.C., trabayador de Duro Felguera de 26 años d'edá, resultó mancáu de gravedá ayeri al caer d'una altura d'unos seis metros mientres trabayaba na instalación de la desulfuradora de la Central Térmica de Llada, en Llangréu.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 13 xunetu de 2008

Según lleemos en Infoasturies:
Esti Llunes 14 hai programada una charra informativa sobre la grave situación represiva que sufren trabayadores d'Alimerka. L'actu va facese nel Centru Social "Sestaferia" (cai Numa Gilhou de Xixón a les 19:30 hores).

Despedíu un trabayador por recoyer firmes a favor d'un salariu de 1.000€ al mes xunta él foron despedíos la so muyer y la so hermana tamién trabayadores de la empresa.

Los trabayadores d'Alimerka tan denunciando la esistencia de contratos illegales, xornes de trabayu escesives, insultos y acosu llaborales y sindicales.

La represión llaboral n'Alimerka cobráse tamién segun la denúncia pública, ocho trabayadores que denunciaron insultos y vexaciones d'un supervisor foron despedíos o represaliaos. Amás otra trabayadora foi despedía "por nun face-yos la cama a los compañeros/es"
Ver Comentarios (48) Temes relacionaos: Represión 

Ir a página 1 2 3