Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 30 abril de 2008

Na tarde de güei B.A.A, de 39 años, sufrió un golpe nel muslu al cae-y enriba la pierna una hormigonera. Foi treslladáu darréu al Hospital Valle del Nalón.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 30 abril de 2008

Un trabayador de 27 años, que respuende a les sigles J.C.A., resulto mancáu n'Avilés na tarde de güei nel númberu 11 de la cai Carreño Miranda al cayer d'una altura de seis metros con resultáu de traumatismu craneu-encefálicu.

Foi treslladáu al Hospital San Agustín.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 30 abril de 2008

Según lleemos en El Comercio:
Los sindicatos del comité d'empresa de Renfe convocaron a tres xornaes de fuelga durante el prósimu ponte festivu de mayu a los interventores de los trenes de Llarga y Media Distancia convencionales.

Los paros, de 24 hores, desarrollaránse los prósimos díes 30 d'abril, 2 y 4 de mayu, coincidiendo asina cola operación salida y retornu del ponte. Cola convocatoria, los sindicatos reivindiquen que los interventores de tren vuelvan a percibir un complementu salarial que teníen pola so participación na xestión de venta de billetes. Énte esto, Renfe garantiza unos servicios mínimos del 70% nos trenes afectaos.
Ver Comentarios (19) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 30 abril de 2008

Visto en Infoasturies:
Pequeños y Medianos Astilleros en Reconversión (Pymar) tien previstu'l cierre del astilleru Naval Xixón (Nagisa) y la solución va dala a conocer el prósimu día 7 de mayu a los responsables de la factoría naval. Too ello, según indicaron ayeri fontes sindicales, quienes alvirtieron de que Pymar pretende lliquidar la plantilla al traviés de prexubilaciones ya indemnizaciones. Les fontes sindicales aseguraron que Pymar refugo va pocu contratar la costruición del cascu d'un buque. El plan de cierre contemplaría la prexubilación de tolos trabayadores nacidos fasta l'añu 1958. Los más xóvenes tendríen indemnizaciones económiques.
Ver Comentarios (23) Temes relacionaos: Desmantelamientu 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 29 abril de 2008

Según lleemos en Asturlink:
Dos personas han resultado heridas como consecuencia del choque esta mañana de dos camiones en el interior del túnel de Negrón, situado en la autopista de peaje entre Asturias y León, informaron fuentes de la Guardia Civil y de los servicios de Emergencias. Según explicó un portavoz de Emergencias 112 de Asturias, el primer aviso del siniestro, que tuvo lugar en sentido León, se produjo a las 7.12 horas de hoy. A esa hora, explicó, uno de los camiones se encontraba en llamas como consecuencia del choque, cuyas circunstancias se desconocen por el momento. Hasta el lugar del siniestro se han desplazado dotaciones de Bomberos de Asturias y León, indicó el portavoz, que precisó que el conductor de uno de los camiones implicados quedó atrapado en la cabina como consecuencia del impacto. Mientras, fuentes de la Guardia Civil de Tráfico de León indicaron que los dos heridos se han visto afectados por el humo resultante de las llamas y no revisten gravedad. El tráfico en el interior del túnel de Negrón ha quedado interrumpido, aunque se está estudiando si se puede habilitar, en el doble carril no afectado por el impacto, una vía sentido León.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 29 abril de 2008

Según lleemos en Infoasturies:

Un trabayador d'un empresa forestal morrió pela tarde cuando trabayaba nun monte del Conceyu Valdés.
Un trabayador de 31 años finó nun acidente llaboral nel Conceyu Valdés tres cortase nuna pata cuando trabayaba con una motosierra. El 112-Asturies informó qu' E.M.E.Y., pertenecía a la empresa forestal Javier Murias Álvarez. Los compañeros treslladáronlu al centru salú de L.luarca, al que, por desgracia, yá nun llegó con vida.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 28 abril de 2008

Ye portada na rede nos medios de promoción de noticies más conocíos en castellanu y n'asturianu. Lo mesmo que ye tema d'interés nos medios del país:
- El mercado laboral en Asturias perdió 8.608 jóvenes el pasado año
- Casi 19.000 jóvenes abandonaron en 2007 el Principado de Asturias para trabajar en otras comunidades
- El Gobiernu asturianu fracasa cola so mocedá: 19.000 mozos colaron en 2007

El cuentu de siempre y les soluciones que nunca lleguen...

Ir a página 1 2 3 4