Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 31 mayu de 2008

Según informa Europa Press:
El presidente de la Unión Independiente de Tresportistes Autónomos (UITA) del Principáu, José Fernández, destacó güei que los tresportistes Autónomos del Principáu van realizar un paru'l próximu llunes del 2 de xunu pa protestar pol escasu marxe de beneficios que tán llogrando nos últimos años.

Fernández, en declaraciones a Europa Press, señaló que l'Alministración llendó la participación a dos persones por asociación, nel conceyu qu'esta mañana caltuvo'l direutor xeneral de Tresporte del Principáu, Julián Bonet, coles patronales asturianes del tresporte y cargadores, polo qu'ellos se negaron a entrar.

"Nós presentamos una plataforma con ocho trabayadores salida d'una asamblea que quieren participar pa defender el sector", apuntó Fernández, que criticó a "dalgunos responsables" en materia de tresporte del Principáu a los que denominó "estómagos agradecíos".

Vinimos a negociar los problemes del tresporte y tuvimos que forzar una fuelga pa que se celebre güei un conceyu al que se mos vetó la entrada", dixo Fernández.

"Defendemos a los trabayadores y non esta mesa de maraña política", apuntó'l resposnable de la UITA que manifestó tar "cansáu" de que dalgunos responsables del sector "anden amazcaraos col visto bonu de l'Alministración". "¿Hasta cuando quieren disfrazar la ruina d'un sector?", entrugó.

El presidente d'UITA señaló qu'un paru "ye ruinosu" pal propiu sector pero continúen cola xornada de fuelga como midida de presión pa que s'adopte les midíes oportunes. "Del conceyu nun va salir nada, son históricos de traicionar al sector", matizó Fernández y añadió que dende UITA "sienten que tovía haya presidentes de cooperatives prestándose a un xuegu suciu p'arruinar al sector".

El dirixente del colectivu señaló que los empresarios del sector tán sufriendo los altos precios del petroleu, que se tán agravando mes a mes. "Tamos trabayando un 30 por cientu perbaxo de los costes porque la subida del petroleu nos últimos cinco meses llegó al 22,5 por cientu", aseguró Fernández.

Los componentes de la plataforma del tresporte y d'UITA esperaron a la conlusión del conceyu pa urriar al direutor xeneral de Tresporte la so falta de "talante" al non permitir que los representantes de la plataforma formaren parte del conceyu.

Pela so parte, Bonet encamentó a que vayan al próximu alcuentru que va celebrase el 6 de xunu y recordó-yos qu'al conceyu de güei diben dos persones por asociación.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 31 mayu de 2008

Según lleemos en RTPA:
Los presidentes de Asetra y Cesintra, Ovidio de la Roza y Enrique Riaño respectivamente, han dicho que a partir de mañana 1 de junio algunas empresas radicadas en Asturias como CLAS, Química del Nalón o Alcoa comenzarán a pagar más a los transportistas. Esta revisión de los precios del transporte es una de las consecuencias de las negociaciones que mantienen las principales patronales del sector con las empresas y Administraciones Públicas, a raíz de la crisis motivada por la subida de los carburantes.

Lleer más

Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 31 mayu de 2008

Según lleemos en La Voz de Asturias:
Los funcionarios de la administración de Justicia perciben el salario pactado, pero no ocurre lo mismo con el personal interino. La denuncia la formuló ayer la Central Sindical Independiente y de Funcionarios (CSI-CSIF), que reclama al ministerio el pago de los trienios atrasados para este colectivo. El colectivo exige que el problema se solucione de inmediato, después de seis meses sin respuesta de la administración, algo que, apuntan, crea un sentimiento de inseguridad entre los afectados.

En Asturias, la cantidad que se debía de haber percibido desde el 1 de junio del 2007 es de 40,55 euros mensuales en el campo de auxiliares, 46,34 en el de tramitación y 57,93 euros en el de gestión. Actualmente, un 10% de la plantilla de Justicia que trabaja en Asturias está en situación de interinidad, esto es, unos 110 trabajadores. De todos modos, desde el sindicato se explica que el número de personas afectadas por estos retrasos es mayor, debido a la rotación en la bolsa de trabajo.

Los funcionarios recuerdan que los pagos afectan al colectivo de interinos judiciales que haya prestado servicio entre el 13 de mayo y el 20 de noviembre del año pasado, siempre que su solicitud se haya formalizado antes del 21 de diciembre. Según CSIF, la administración de Justicia "ha tenido tiempo suficiente para expedir la certificación de servicios, así como el acuerdo de reconocimiento de tiempo de servicios, que debería haber sido remitida a los interesados".

Escrito por ObservatoriuLlaboral el vienres, 30 mayu de 2008

Según informa Europa press:
La flota asturiana caltién l'actividá pese a la convocatoria de paru entamáu güei pa protestar pola "grave crisis" qu'atraviesa'l sector pesqueru por mor de la escalada de precios del gasoleu.

El presidente de la Federación de Cofradíes d'Asturies, Dimas García, dixo en declaraciones a Europa Press "non tener constancia" de la existencia de barcos amarraos. La federación d'Asturies, igual que la del restu del Cantábricu, opúnxose a esta convocatoria al tar la flota de baxura nel mayor momentu d'actividá del añu.

"Llamé a delles cofradíes d'Asturies y en nengún casu me dixeron qu'haya barcos amarraos", espunxo García. Na cofradía Virxen de les Marees d'Avilés, que concentra'l mayor volume de descargues de pescáu d'Asturies, tampoco hai hasta'l momentu paros.

La Confederación Española de Pesca (Cepesca) convocó pa güei una concentración frente al Ministeriu de Mediu Ambiente, Mediu Rural y Marín. La crisis qu'atraviesa'l sector ta motivada polos altos costes d'esplotación de los buques, principalmente al alza del gasoleu --que se cuadruplicó en cinco años, al pasar de 0,18 euros el llitru en mayu del 2003 a 0,75 euros nesti momentu--, asina como pol baxu preciu del pescáu en primer venta, que se caltién nos mesmos niveles qu'hai 20 años.

Nun comunicáu, Cepesca insistió en que si'l departamentu d'Elena Espinosa nun adopta midíes urxentes pa garantizar la estabilidá y sostenibilidá del sector "el pecáu pue desapaecer de la dieta de los españoles, asina como tamién les empreses y los trabayadores", diz el comunicáu.

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 28 mayu de 2008

Según informa Europa Press:
La flota de baxura d'Asturies descarta'l paru que foi convocáu de magar el viernes 30, a nivel nacional, pa protestar pola escalada de los precios del gasoleu, según informó'l presidente de la Federación de Cofradíes d'Asturies, Dimas Garcia. El representantes de la flota asturiana insistió en que'l paru tien d'afeutar a la totalidá de les flotes y recordó que la de baxura ta nesti momentu nún de los momentos de mayor actividá.

García realizó estes manifestaciones tres aconceyase con representantes de les flotes del Cantábricu y del Noroeste en Xixón. Al conceyu fueron representanes de les cofradíes gallegues, cántabres y de Guipúzcoa y Vizcaya. Según Dimas García, nenguna de les flotes del cantábricu van secundar los paros.

Nel conceyu de güei s'abordó, amás, la posición de la flota española en rellación al posible llevantamientu de la veda del bocarte nel caladeru del Golfu de Vizcaya. Nesti sen, los pescadores del Noroeste y del Cantábricu acordaron reclamar unes contrapartíes a la flota francesa a cambiu d'incrementar les sos cuotes.

Nesti momentu, a la flota francesa correspuénde-y por llei una cuota del 10 por cientu. Les embarcaciones españoles diben tar dispuestes a incrementar esta cuota sobre un cinco por cientu a cambiu, d'ente otres coses, establecer turnos pa torgar que dambes coincidan trabayando nel caladeru. Dambes flotes van caltener un alcuentru a mediaos de xunu pa esponer les sos posiciones enantes del conceyu nel que van decidise'l llevantamientu o non de la veda.
Ver Comentarios (20) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 28 mayu de 2008

Según lleemos en Europa Press:
Un centenar de pescadores asturianos y gallegos han cortado el Puente de los Santos, que une el municipio asturiano de Castropol con el gallego de Ribadeo, en señal de protesta por el incremento del precio de los carburantes.

Según indicaron, los precios de origen son baratos, muy similares a hace 20 años, mientras que el gasóleo ha subido de las 24,63 pesetas (unos 14 céntimos de euro) a las 120 pesetas (0,72 euros).

Los pescadores paralizaron durante 15 minutos el tráfico en ambos sentidos a base de neumáticos y pitadas. Unos 15 armadores asturianos, de Luanco, Luarca, Avilés y Tapia, entre otros, participaron en la concentración. La Confederación Española de Pesca (Cepesca) mantiene convocada una manifestación de ámbito estatal para el viernes.

Además, el portavoz de la plataforma asturiana, Alfredo Gutiérrez, señaló en declaraciones a Europa Press, que a partir del 10 de junio se preparan "manifestaciones a lo grande" y se llevará a cabo el amarre total de la flota, que se iniciará el próximo día 2 de junio. Se dará así un margen de tiempo para que puedan regresar los barcos que se encuentran en aguas comunitarias. Con estas actuaciones los pescadores pretenden frenar la venta de pescado de ningún tipo para el total desabastecimiento de España.
Ver Comentarios (23) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el miércoles, 28 mayu de 2008

Según lleemos en Infoasturies:
Nos primeros cuatru meses d'añu morrieron 16 trabayadores n'Asturies un 220% más que nelmesmu periodu del añu anterior. Amás tamién xube la sinistrabilidá n'acidentes.



Les víctimes mortales nel trabayu xubieron un 220% nos cuantru primeros meses del año al rexistrase 16 muertes frente a les 5 nel mesmu periodo de 2007. Según los datos del últimu informe del Departamentu de Salú Llaboral de CC OO d'Asturies, la siniestralidá llaboral medró nel cómputu global un 13,7% nestos primeros meses del añu. Pa CC OO, «ye mui preocupante comprobar que medraron los siniestros tanto nel puestu de trabayu como in itinere, y nun sólo los mortales sinon tamién los leves, nun 13,5%, y los graves, un 20%».
Ver Comentarios (25) Temes relacionaos: Desmantelamientu 

Ir a página 1 2 3 4 5