Creative Commons 3.0 RSS CSS 2.1 XHTML 1.0
Entrar  
Rexistru
La actualidá llaboral asturiana 
Escrito por ObservatoriuLlaboral el martes, 29 xineru de 2008

Un trabayador, de 52 años que respuende a les iniciales M.S.G. resultó mancáu de gravedá por un traumatismu craniu-enfálicu nes instalaciones de Saint Gobain-Cristalería n'Avilés.

Ver Noticia

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 28 xineru de 2008

Visto en El Comercio:

Detenido un empresario portugués que daba empleo a inmigrantes en condiciones «infrahumanas»
Ingresó en prisión como principal responsable de una red dedicada a la introducción ilegal de trabajadores Eran utilizados como mano de obra barata en constructoras que operaban fundamentalmente en Llanes

Más

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 28 xineru de 2008

Vía Europa Press lleemos que:

Los sindicatos de Justicia han convocado una huelga indefinida en las nueve comunidades autónomas donde aún no se han hecho efectivas las transferencias en esta materia, con motivo de la discriminación salarial con respecto al resto de autonomías. En declaraciones a Europa Press, el representante sindical de CSI de Justicia, Luis Pérez, explicó que en Asturias la huelga está convocada para que empiece el día 6, dos días después de que comience en las otras ocho comunidades.

Asimismo, indicó que la huelga se llevará a cabo de 8.30 a 14.30 horas, dentro del horario de obligado cumplimiento para los funcionarios. En este caso, al no estar transferidas las competencias, será el Ministerio de Justicia quien marque los servicios mínimos.

Pérez también se mostró optimista respecto al éxito de la convocatoria, ya que un total de 130 trabajadores acudieron a la asamblea celebrada hoy en Oviedo para explicar el motivo de la huelga, a la que están convocados en el Principado un total de 1.200 funcionarios.

Esta no es la primera movilización que llevan a cabo los funcionarios públicos. A diversas concentraciones en varias localidades asturianas, hay que añadir la huelga que se celebró el pasado 14 de diciembre.
Ver Comentarios (21) Temes relacionaos: Movilizaciones 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 28 xineru de 2008

Nun dexamos d'atopar nueves fontes d'información sobre los estremaos conflictos llaborales nel país. Nesti casu Otra Caja ye posible, una visión alternativa de tolo que asocede alredor Cajastur.
Ver Comentarios (94) Temes relacionaos: Info 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el domingu, 27 xineru de 2008

Tamos acabante atopar esti blog nel que se publiquen dellos testos relacionaos col conflictu que vive esti centru, nel que s'incluyen, ente otres coses, les reivindicaciones de los trabayadores del centru polo que mos paez que pue ser amañosu.
Ver Comentarios (41) Temes relacionaos: Info 

Escrito por ObservatoriuLlaboral el llunes, 21 xineru de 2008

Sigún lleemos en Europa Press, toles centrales sindicales; los mesmo que delles organizaciones d'estremaes estayes llamen a la participación mañana na manifestación "Escontra la Criminalización":




Los principales sindicatos n'Asturies (CC.OO, CSI, Suatea, CXT, CNT y USO, cola ausencia d'UXT) convocaron pa mañana en Xixón una manifestación, que va salir a les 19.30 hores de la plaza l'Humedal, y va percorrer delles cais hasta llegar a la plaza Mayor. Ellí va dase llectura a un comunicáu, que va dir a cargu de Teresa Muñón.



De la mesma manera, los representantes sindicales animen a la población a que participe na manifestación, que lleva como conseña oficial 'Escontra la criminalización de les lluches sindicales y sociales', al oxetu de denuciar los procesos penales abiertos, según ellos, a aquellos trabayadores que defienden los sos puestos de trabayu.



Les organizaciones convocantes van exixir l'anulación de tolos procesos penales a trabayadores y sindicalistes a los que se-yos aplicó'l Códigu Penal cuando defendíen los sos derechos como trabayadores.



Al respecto, tamién va pidise l'anulación de los artículos del citáu Códigu Penal que criminalicen l'actividá sindical y la movilización social, asina como'l puntu 3 del artículu 315, que criminaliza los piquetes y la propaganda de fuelga con penes de tres años de cárcel.



L'actu de protesta ta tamién apoyáu pola Plataforma escontra la Represión y poles Llibertaes, que pide amás la dimisión del delegáu de Gobiernu n'Asturies, Antonio Trevín, y a quien culpen de la "represión" que sufren trabayadores y representantes sindicales.





Más información en Glayiu.org



Escrito por ObservatoriuLlaboral el sábadu, 19 xineru de 2008

Sigún lleemos en El Comercio:



El proceso fue rápido y la respuesta de los sindicatos, diligente. CC OO, Suatea, ANPE y CSI-CSIF no dudaron en calificar ayer de «dura reconversión» la pérdida de 125 puestos de trabajo entre el profesorado asturiano, que fue abordada ayer en la reunión de la Mesa General de la Función Pública ante las protestas de las agrupaciones sindicales educativas. «El Gobierno asturiano pretende implantar programas como el fomento de la lectura, la enseñanza bilingüe, el refuerzo del alumnado con suspensos, la tutoría de acogida o el fomento de las bibliotecas escolares a coste cero, sin el incremento del profesorado, que permita abordar con garantías las nuevas tareas que acarrean estas acciones», afirma Comisiones Obreras, a través del Luis Fernández León.


Ir a página 1 2