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El sótanu del paraísu... 
Escrito por Sumiciu el martes, 3 mayu de 2011


Escrito por Sumiciu el miércoles, 27 abril de 2011

Lo mesmo qu'una madre añando al so guaḥe baxa la borrina peles paredes del valle. La piedra húmedo trabaya xunto col orpín p'algamar esi estáu mental que ye un tardíu y serondosu alborecer. Dalguna esquila vien col ecu y les fueyes ruxen mientres ún va sintiendo como l'aire les va golpiando cada vuelta más cerca.

Eses montañes, esi ríu qu'escarabaya pel fondu, ese llábanes que pises...esa señaldá. Esos animales mansos que dacuando miren como queriendo entendete, esi alendar ventosu de la biesca...

La borrina de torna fumo a reblagos, l'agua ye asfaltu que culiebrea pelo fondero'l valle. Les llábanes tan feches de cementu fríu y gris. Y tú, ensin tiempu p'actuar, afayeste en medio'l rebañu.

Por embargu, too ta escrito coles mesmes lletres en borrina y fumo. Ye curioso, pero tocomos vivir con ello y hai que faceses dacuando borrina y dacuando fumo pa ser palabra escrita d'un mensaxe rural metropolitanu o d'aldea urbana. ¡Qué país!

Escrito por Sumiciu el martes, 26 abril de 2011

Nota de prensa d'Anonymous AST:

Ante la falta de rigurosidá nes noticies espardies por dellos elementos sociales nel Conceyu de Carreño rellacionaes cola toponimia tradicional, el coleutivu Anonymous AST asoleya un documentu audiovisual nel que se demuestra d'una manera nítida, atayante ya incuestionable que los topónimos recoyíos pol equipu asesor y oficializada nel BOPA de 6 de mayu de 2005, son los topónimos tradicionales.

Como se demuestra na pieza audiovisual, estos topónimos son los tradicionales utilizaos polos vecinos de la zona. D'esta manera, nel trabayu audiovisual, recuéyense testimonios clarificantes, onde los nomes de Quimarán, Prevera, Llorgozana, Priendes o El Pieloro son los reconocíos polos vecinos como tradicionales, populares y cotidianos.

Na pieza audiovisual de 5 minutos de duración, el coleutivu Anonymous AST amuesa al traviés d'unes video-imaxes a les que tuvo accesu, el llabor de trabayu de campu realizau insitu pol Profesor Álvarez-Balbuena xuntu con Ramsés Ilesies Fernández y Xosé Antón Fernández “Ambás” ente finales del añu 2010 y principios de 2011.

ANONYMOUS AST, quier, al traviés de les sos acciones, y al traviés d'esti video en particular, llantar cara, d'una forma atayante, a aquellos elementos distorsionadores que pretenden callar la voz del pueblu, la voz de la xente, la voz popular


Escrito por Sumiciu el miércoles, 9 marzu de 2011

Nun soi quien a soportar la culpa al pensar que'l mio camín entamó onde acabó'l tuyu. Ye mui pesada la carga de que ensin too aquello bien de veces nun podría garrar impulsu.

Nunca supe bien per onde empecipiar a contar la mio hestoria, y la verdá ye que tovía güei nun acabo d'entender que daquién-y importe, pero si tien qu'entamar por dalgún llau esa hestoria que m'atribuín ye por tí.

Agora desplica-y al razonamientu esi ñudu qu'apaez nel estómagu al reconstruir esi camín que va de la to hestoria a la mía. Como la to muerte tornó na mio vida y como'l to país se fexo la mio casa, la casa gris que siempre busqué alló la mar y la señardá d'esti pais estranxeru. Al empar, culpo a la mio vida por carroñera: prestaríame que vivieras pa compartila, pero taríemos bien lloñe si tuvieras. Una carroñera atemporal, porque ye curioso como dos trazos espardíos pel tiempu son quien a topase nun momentu íntimu pa contruyir una hestoria universal capaz de xuntar les dos orielles d'esti océanu tan fríu.

Darréu, ponte a argumentar que les mios pallabres vienen de xuntar los significaos d'una llingua imposible de lleer o falar y cola que nun comparto otra cosa que nun seya l'entendimientu. Palabres ayenes que dan son a la mio infancia, añaes en voces foriates qu'esnalen pola mio alcordanza moza. Ello ye, esi recuerdu que nunca tuvi pero que me prui guardar y compartir pa siempre.

El ser tú y el ser yo dio un "somos", esi calecer solidariu del "nós", esi compartir camín, esi relevu, esa omnipresencia...en total esa resistencia dafechu na que mos apañó el restu de xente que diba debuxando'l camín.

Que'l fueu que tu prendisti allume esa escura soledá qu'anguaño mos ataca, hai camín y siempre ye p'alantre. Nun fai falta decilo, el nuestru día llegará, el día que la sorrisa los nuestro fíos seya esa vengana que tanto naguamos. Eso sí, nun dexes de cuntame estes hestories, necesito seguir sintiendome insignificante y arrodíau de la fuerza d'eses fazañes.

Escrito por Sumiciu el miércoles, 23 febreru de 2011

¿Nun ye simpático? el paraísu al que aspiramos ta ambientáu nes ruines onde dacuando ardió un infiernu. Una postal post-industrial d'ánxeles punk y versos rampuñaos a los poetes. El mesmu suañu d'el que llevamos tiempu intentando esconsoñar ye el que al empar mos atrulla y mos atrae.

Pero nun ye culpa nuestra, naide pidio medrar ente esta distorsión estético; namás tábemos ehí cuando prendíemos el primer fogonazu ente parés pintaes de lladriellos roxos que fueron destiñendo a la calor de la fumarea que mos contaminó un día los corazones. Nós nun fuimos los que pintemos esa chimenea como fondu d'aquel besu nin los que entamábamos aquelles amarraces que mos facíen ablucar y abellugamos nos brazos que siempre quiximos desaniciar.

Lo mesmo qu'esti tastu. Esi regustu a polvu de piedra y povisa de tiempos meyores. O eses pallabres que quedaran enterraes tan fondes como'l nuestru cuerpu algame de baxo.

Pero nun voi dexar que m'escaeza esi respigu qu'esgatuña lo mesmo qu'un acorde de rock and roll. Igual de afiláu. Igual de contundente. Igual d'afayadizu. Al ritmu imparable que mos deprendió la tierra roto.

Soi la esllava depués d'esti banquete narcóticu al que mos sometieron. La calma tres la tormenta. L'eternu naguar. Namás soi un dibuxu sobre l'asfaltu que cobra xacíu en cualquier caleya. L'aire que bailla la herba, el vientu que xiringa la cebá.

Soi fame. Soi sede.
Soi semiente. Soi la tierra.

Escrito por Sumiciu el sábadu, 22 xineru de 2011

Si nun tuvieres nel llugar equivocáu,
si nun vivieres nel momentu equivocáu,
si nun te sintieras afectáu pola situación,
si lo dexares pasar,
si nun lo sientieras como una necesidá,
si nun te diera que pensar,
si nun sacares eses conclusiones,
si mirares pa otru llau
si nun fueres coherente con elles,
si nun te metieras nesta engarradiella,
si nun lo llevares hasta les últimes consecuencies,
si al final te valiera pa dalgo.

Si cumplieres, si te quedares nes llendes; nada d'esto taría pasandote. Sabes que la culpa ye tuya y que pudiste evitalo bien de veces. Si nun fuere asina, esto sería caos dafechu. Ello ye que nun te quexes agora, nun reclames, siempre supusite lo que teníes que facer pa nun llegar a estos estremos.

P2P

Escrito por Sumiciu el domingu, 9 xineru de 2011

P2P, peer to peer o pa que mos entendamos "de igual a igual". Términu perconocíu por toos: pirates, artistes, empresarios y xente de buena reputación y amantes de les modes.

Defendíu por aquellos que aprovechen les nueves oportunidaes que-yos apurre: comunicase ensin intermediarios, ensin control, ensin más oferta que la so demanda. Tan amañosu, priváu ya incontrolable: ye bien fácil controlar lo que tien un sólu cauce, pero imposible aquello que s'entama xuntando célules pequeñes pa dar nun texíu mayor que puede funcionar dafechu namás con una parte de los sos miembros...ensin centru, ensin control.

Escorriu por aquellos que nagüen pol control y la autoridá. Paradigma virtual del gran hermanu: monitorización, xestión, esbilla de tráficu...poder sobre los servicios y direccionamientu del consumu. Too nes redes, pero ensin les redes; too polos internautes, pero con oveyines.

Y los primeros, salen ¿a la cai?. Pero nun sal naide. ¿Quien convoca? ¿quien manda? ¿ye que nun deprendimos nada? "De igual a igual", tanto pa les máquines como pa les persones quier decir coordinación, non dirixismu. De igual a igual ye a decisión de toos, nun fai falta más anonimatu. De igual a igual yes tú, soi yo y les mios acciones coles tuyes.

De igual a igual ¿ye que nun deprendimos na d'esa topoloxía que tantu defendemos? y ellos mirando...de les grandes tecnoloxíes de montaxe'n cadena deprendimos como esclavizar persones alienándoles nuna ocupación tola so vida. ¿Nun mos podría enseñar daqué esta tecnoloxía que tantu decimos defender? Quiciás al final ye que nun inventemos realmente nada, namás lleguemos a la consciencia del so valir a traviés de necesidaes superficiales que dacuando son quien a calar no más fondo.

Nun da igual. Namás, de igual a igual.

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